Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Till en sån här korkad mening så får du några såna här ¿?¿?¿?

 

Förklara istället för att bara verka ball.

 

 

Ungefär

 

3bettar man pre måste man betta både flop och turn, har man några pengar kvar på rivern ska dom givetvis åka in där.

 

 

:lol:

 

Sen kan du väl göra vad du vill utav det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3bettar man pre måste man betta både flop och turn, har man några pengar kvar på rivern ska dom givetvis åka in där.

 

Hahaha, måste hålla med Rooney här

 

 

Grind PES09 nu, awsome.

 

Torskade precis min första match efter 8 raka segrar, givetvis djup bitter och kränkt efter en till synes dommarskandal med tveksamma straffar och lottomål. Min bror vann med 6-5 efter avgörande på övertid då jag har varit 1 gubbe mindre hela matchen.

 

Är det grind på kontoret? Funderar på att komma över?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så här blir det alltid..... Man drar till Sickla för att käka på Texas Burger med sexy och frissan. Under middagen droppar sexy sin plan för kvällen som innebär bowling, bio och SEDAN kontoret. FriSoren är givetvis på men jag vill bara till kontoret. Då jag ogärna går hem från sickla(stört långt) tvingas jag ta rygg på de två nördarna. Strejkar under bowlingen genom att dricka öl och spela Jack Vegas(backa 50kr, motriggad som fan) medan de kör nån slags bowling-HU 100kr rundan(sexy vann båda otippat nog. Frissan tog sig återigen vatten över huudet då han är halvt invalid atm). Gick motvilligt med på bion också, Max Payne sågs och tyckte den var okej.

 

Äntligen tillbaka på kontoret, backade 200$ tidigare idag, så det ska bli skönt att jobba ikapp det. Skönt att Barca vann i cupen(1-0 mot Benidorm, phew), nu återstår det att Los Galacticos även dom presterar.

 

Kul att se IRL igen, killen är som en ny man när han kommer hem från London. Hittils har han lirat cs, grindat pes, frågat om jag har ett party account och ätit nudlar. Sjukt vad förändrad han är.........

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska bygga rulle på Party. Fucking depositlimit på $500 dock. Så blir rill att bygga från scratch.

 

Lirar 4 NL100$ bord samtidigt som ett NL2k bord på Ipoker.

 

Tappa 250$ potten direkt med KK mot AA, har inte råd med sånt skit :P

 

EXTRA EXTRA, IRL är yelloooooooooooooooooow. Sitter o skottar nl100 på PP. WTF, motrigg nu och det kan vara det sista vi ser av den mannen. wish him luck......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

EXTRA EXTRA, IRL är yelloooooooooooooooooow. Sitter o skottar nl100 på PP. WTF, motrigg nu och det kan vara det sista vi ser av den mannen. wish him luck......

 

Va har han gulat? Fyfan, det går fort i poker. Man har bara hört om hur mycket han vunnit, men han har aldrig berättat hur mycket han har förlorat... sicken

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter ett omänskligt tjat från FriSorens sida, kommer här några bortglömda videor från IRLs och Frissans kuddkrig under EPT Köpenhamn 2008. Bjuder även på ett par specialare från kontorets första pokerkryssning(Expekts pokerevent till Gdansk, Polen)

 

Kuddkrig #1 mellan IRL och FriSoren

 

kuddkrig #2

 

Izy på rullbandet på väg in på färjan...

 

Izy raggar på en polska, på sitt eget sätt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...