Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

lämnade in datorn på lagning...

 

måste börja använda mig av mina föräldrars laptop...

 

mina hörlurar som jag köpte ganska dyrt efter att ha förstört/slarvat bort minst 10 st hörlurar iår och bestämt mig för att köpa en riktigt bra och aldrig låta något hända den...

 

visst höll jag det jag lovade, men min hund förstörde den brutalt. Han åt up gummigrejerna till öronen och såg till att förstöra loss både högra och vänstra hörluren...

 

svs till andra datorn är igång...

 

gg gott folk...

 

hörs om ett tag...

 

ser fram emot PAF Kryssningen...

 

Om inte min hund lyckas förstöra min biljett dit...

 

....

 

....

 

hej då...

 

Pastan...

 

8-)...

 

:GubbeSomHängerSigSjälv:... oj fanns den inte:rolleyes:

 

ryck upp dej baby!

 

its all good!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Efter att ha vunnit med 10-0 mot det förmodligen sämsta motståndet jag stött på inom seniorfotbollen sitter jag nu med sexy+gf och ser på Jurassic park 1. Gjorde mitt första mål på över 1 år, Izy fixade en straff som han gentlemannamässigt gav till mig. La den iskallt vänster om målvakten, helt otagbart och körde Ayorindes målgest mot Zoran Lukic mot mina lagkamrater. Detta pga jag missat 3 nickar mot öppet mål(var först på alla hörnor).

 

Izy lirar HU och vägrar se på filmen.

 

Ny update på reacet. Har inte lirat något typ de 5 senaste dagarna så har 4k$ upp till ettan. Blir tufft att ta igen på typ 2 dar. IRL däremot har lirat stört mycket och har tagit rygg på mig med en tredjeplats. Måste därefter lira lite kommande dar för att säkra andraplatsen. Ska nog hitta in till kontoret imorn efter en liten avstickare till stan. Är inte grindsugen men har faktiskt ett jobb att sköta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en HP Pavilion dv6000. Laptop.

 

Ska snacka med en kompis om datorn imorgon och se om han kan hjälpa mig. Hoppas verkligen att det här löser sig, suger ju att köpa en ny dator :-(.

 

Tack så mycket för hjälpen!!

 

det hadde jag med tills för några dagar sedan ...blev lite för myclet bara: :roll:

 

http://www.mansruin.net/db/wp-content/foto460.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HEHEHEHE för första gången på länge är jag så tiltad attt jag skottar

 

Inte ens one time??

PokerStars Game #21552476284: Omaha Pot Limit ($5/$10) - 2008/10/27 21:54:32 ET

Table 'Ophiuchus V' 6-max Seat #5 is the button

Seat 1: IfoolU ($548 in chips)

Seat 2: GSS1966 ($1266 in chips)

Seat 3: montjeu8 ($427.70 in chips)

Seat 4: twin-caracas ($1945.95 in chips)

Seat 5: nysaladtoss ($1203.95 in chips)

IfoolU: posts small blind $5

GSS1966: posts big blind $10

montjeu8: posts small & big blinds $15

*** HOLE CARDS ***

Dealt to IfoolU Ace of Spades4 of Diamonds4 of SpadesKing of Spades

montjeu8: raises $30 to $40

twin-caracas: folds

Haberkuck joins the table at seat #6

nysaladtoss: folds

IfoolU: calls $35

GSS1966: folds

*** FLOP *** 6 of Diamonds4 of Clubs5 of Spades

IfoolU: checks

montjeu8: checks

*** TURN *** 6 of Diamonds4 of Clubs5 of Spades5 of Clubs

IfoolU: bets $93

montjeu8: raises $127 to $220

IfoolU: raises $288 to $508 and is all-in

montjeu8: calls $162.70 and is all-in

Uncalled bet ($125.30) returned to IfoolU

*** RIVER *** 6 of Diamonds4 of Clubs5 of Spades5 of Clubs9 of Clubs

*** SHOW DOWN ***

IfoolU: shows Ace of Spades4 of Diamonds4 of SpadesKing of Spades (a full house, Fours full of Fives)

montjeu8: shows 9 of Diamonds10 of Diamonds5 of HeartsQueen of Hearts (a full house, Fives full of Nines)

montjeu8 collected $858.40 from pot

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Omaha fish/readaments

 

Bordets fisk.. tom mer fisk än mig

 

PokerStars Game #21552723990: Omaha Pot Limit ($5/$10) - 2008/10/27 22:04:51 ET

Table 'Ophiuchus V' 6-max Seat #3 is the button

Seat 1: IfoolU ($512.40 in chips)

Seat 2: GSS1966 ($1289 in chips)

Seat 3: montjeu8 ($552.35 in chips)

Seat 5: Bri-c ($990 in chips)

Seat 6: Haberkuck ($216.75 in chips)

Bri-c: posts small blind $5

Haberkuck: posts big blind $10

*** HOLE CARDS ***

Dealt to IfoolU Ace of Diamonds10 of Hearts7 of HeartsAce of Spades

IfoolU: raises $20 to $30

GSS1966: folds

montjeu8: calls $30

Bri-c: folds

Haberkuck: folds

*** FLOP *** 5 of HeartsQueen of DiamondsKing of Diamonds

IfoolU: checks

montjeu8: checks

*** TURN *** 5 of HeartsQueen of DiamondsKing of Diamonds7 of Clubs

IfoolU: checks

montjeu8: bets $60

IfoolU: calls $60

*** RIVER *** 5 of HeartsQueen of DiamondsKing of Diamonds7 of ClubsKing of Spades

IfoolU: checks

montjeu8: bets $150

IfoolU: calls $150

*** SHOW DOWN ***

montjeu8: shows 8 of Hearts6 of Spades10 of ClubsAce of Hearts (a pair of Kings)

IfoolU: shows Ace of Diamonds10 of Hearts7 of HeartsAce of Spades (two pair, Aces and Kings)

IfoolU collected $493 from pot

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Plussar 488 dollar på omaha.

 

Hade varit mer om min QTJ9 suttit på T8x bräda mot AA :-( :-(.

 

Är dock inte så glad över den hör vinsten. Visst drar den ner dagens back ganska så mycket, men var faktiskt tiltad och då ska man absolut inte skotta. Sedan gör det här att man blir hungrigare och tappar fokus från den vanliga grinden.

 

Usch nej.. är besviken på mig själv... cashar ut pengar från samtliga pokersiter, har alldeles för mycket som står runt och skräpar. Trivs som fan på NL200.

 

Dollar på 8 kr, HOLLA!

 

Dusch, sen lite loka lemon, sen ruttna, sen sova.

 

GN HOLLA!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

- 5500 kr

 

-3644 kr på 5/10 kr där jag inleder bra men slutar dåligt och tiltar :-).

 

Kul!!!

 

Spelade ganska mycket mot dig igår på 2.5/5. Jag tycker du är alldeles för passiv, speciellt postflop vilket jag inte trodde att du skulle va. Tex 3betta du en hand mot mig som du sedan checkar både flop och turn på.

Du check/foldade alldeles för mycket efter du hade höjt preflop.

Hoppas du tar detta som konstruktiv kritik och inte något påhopp.

 

Tycker din spelstil passar mycket bättre för FR, iaf på svenska spel.

 

/Hamstern

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade ganska mycket mot dig igår på 2.5/5. Jag tycker du är alldeles för passiv, speciellt postflop vilket jag inte trodde att du skulle va. Tex 3betta du en hand mot mig som du sedan checkar både flop och turn på.

Du check/foldade alldeles för mycket efter du hade höjt preflop.

Hoppas du tar detta som konstruktiv kritik och inte något påhopp.

 

Tycker din spelstil passar mycket bättre för FR, iaf på svenska spel.

 

/Hamstern

 

Hehe förstår det helt och hållet. Jag är egentligen motsatsen till passiv, speciellt preflop. Men igår var verkligen problematiskt då jag inte hängde med vad som hände :-(. SvS Klienten går så förbannat fort och ovanpå det så finns det tiltande övermörker bord där man inte kan klicka in "lägg mörker", utan måste välja ifall man vill posta big och small blind. Och SVS äckel klient stressar en som fan, sen försöker man fixa PT och HH converter samtidigt som gamtime+ :-). Pankaka imo. :roll:

 

Hehe kul att du tycker så, hade jag suttit på min egen dator kunde jag posta mina stats som visar att jag är jävligt aggro pre/överhuvudtaget.

 

Men du får jättegärna sätta dig på exakt alla mina bord. 5-max, HU, 6-max på iPoker NL200. :-). Ur welcome!

 

Uppskattar att du tog din tid för att kommentera detta.

 

Ha det bra,

Shahin

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tilta mig levande och långsamt. Återigen tappade jag deg på Edmonton(0-1 vs bruins). Detta innebär att jag är inne med min Bet365-rulle på dagens "Spanska Cupen-matcher". känns värt o satsa allt då jag drar till Sydafrika på torsdag och förmodligen kommer ha begränsad poker/betting-tid.

 

En dubbel på Barca och Real, insats 2tkr, odds 1.4. Samt en 7-ling med bara favoriter, odds 8.5, insats 200kr.

 

make me rich ffs.....

 

Såg Nils-Eric Johansson på NK, AIK gjorde sitt jobb igår så det var med ett leende på läpparna jag mötte hans blick. Bäst i stan igen, LOL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe förstår det helt och hållet. (Va fan snackar du om?!) Jag är egentligen motsatsen till passiv, speciellt preflop. Men igår var verkligen problematiskt då jag inte hängde med vad som hände (Jag lirar alltid bra superaggresiv poker och det var klientens fel att jag losa) :-(. SvS Klienten går så förbannat fort och ovanpå det så finns det tiltande övermörker bord där man inte kan klicka in "lägg mörker", utan måste välja ifall man vill posta big och small blind. Och SVS äckel klient stressar en som fan, sen försöker man fixa PT och HH converter samtidigt som gamtime+ :-). (Jag var för korkad för att titta under inställningar / allmänt sölig) Pankaka imo. :roll:(jävla skitsajt)

 

Hehe kul att du tycker så, (Men fack u) hade jag suttit på min egen dator kunde jag posta mina stats som visar att jag är jävligt aggro pre/överhuvudtaget. (Jag är aggresic och ingen fisk :cry: )

 

Men du får jättegärna sätta dig på exakt alla mina bord. 5-max, HU, 6-max på iPoker NL200. :-). Ur welcome! (Hu4rollz?!?!?!)

 

Uppskattar att du tog din tid för att kommentera detta. (Håll dig borta hädanefter fisk)

 

Ha det bra, (Ät skit)

Shahin

 

översättning

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tilta mig levande och långsamt. Återigen tappade jag deg på Edmonton(0-1 vs bruins). Detta innebär att jag är inne med min Bet365-rulle på dagens "Spanska Cupen-matcher". känns värt o satsa allt då jag drar till Sydafrika på torsdag och förmodligen kommer ha begränsad poker/betting-tid.

 

En dubbel på Barca och Real, insats 2tkr, odds 1.4. Samt en 7-ling med bara favoriter, odds 8.5, insats 200kr.

 

make me rich ffs.....

 

 

Bettingfisk 4 life

 

Emil är hemma nu btw såg han precis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tilta mig levande och långsamt. Återigen tappade jag deg på Edmonton(0-1 vs bruins). Detta innebär att jag är inne med min Bet365-rulle på dagens "Spanska Cupen-matcher". känns värt o satsa allt då jag drar till Sydafrika på torsdag och förmodligen kommer ha begränsad poker/betting-tid.

 

En dubbel på Barca och Real, insats 2tkr, odds 1.4. Samt en 7-ling med bara favoriter, odds 8.5, insats 200kr.

 

make me rich ffs.....

 

Såg Nils-Eric Johansson på NK, AIK gjorde sitt jobb igår så det var med ett leende på läpparna jag mötte hans blick. Bäst i stan igen, LOL

 

 

Med en match mera spelad!!!

Och inbördes möten i sthlm har bajen mest poäng, så det så :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va hos läkarn idag förresten som sa att det var 50% chans att jag háde en spricka eler ngt sådant i revbenet. Självklart blir detta för mig att jag har en spricka annars har jag vart en jävla kärring som bölat för ingeting och det går ju inte.

Enligt min förra session är min goodrun över också. Torskade varje hand och dagsplusset på 600 försvann på 20min.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade ganska mycket mot dig igår på 2.5/5. Jag tycker du är alldeles för passiv, speciellt postflop vilket jag inte trodde att du skulle va. Tex 3betta du en hand mot mig som du sedan checkar både flop och turn på.

Du check/foldade alldeles för mycket efter du hade höjt preflop.

Hoppas du tar detta som konstruktiv kritik och inte något påhopp.

 

Tycker din spelstil passar mycket bättre för FR, iaf på svenska spel.

 

/Hamstern

 

Du har verkligen ingen aning vad du pratar om. Herregud

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...