Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Nu till dagens positiva överraskning:

 

The Office SE ska återigen träda LIVE-scenens finrum, genom att åka på Sviten/PAFs pokerkryssning den 13:e December. Sexlingen utgörs av Sexyterran, Izy, NikLasVegas, FriSoren, IRLsucks samt Shahin89. Vi siktar givetvis på att klonka hem skiten plats 1-6. Tror vi har bra chans då endast 100pers deltar. Inköp: typ 4tkr eller nåt.

 

Silja Galaxy here we come....

 

det var inte 21 år på turren?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi gillar den med, FriSoren gav ju till och med svar på det i videon.

 

Man lägger upp videon på jutube, Skriver man [jutube]här skriver man siffrorna och bopkstäverna som är efter =-tecknet i videon typ: eGeFcOWs [/jutube]

 

Sen ska det funka. Du kanske inte fattar men jag gjorde ett försök iaf....

 

Spelade min första session på typ 3 dar, spelade bra poker för första gången på typ en vecka och det gav betalt. Plus 324$ på ca 2500händer.

 

 

Nu till dagens positiva överraskning:

 

The Office SE ska återigen träda LIVE-scenens finrum, genom att åka på Sviten/PAFs pokerkryssning den 13:e December. Sexlingen utgörs av Sexyterran, Izy, NikLasVegas, FriSoren, IRLsucks samt Shahin89. Vi siktar givetvis på att klonka hem skiten plats 1-6. Tror vi har bra chans då endast 100pers deltar. Inköp: typ 4tkr eller nåt.

 

Silja Galaxy here we come....

 

Är det inte 21-årsgräns på den kryssningen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fina filmer!

 

På tal om liveturrar, blir det Unibet Open för er del i dec?

 

Får se för min del. Carlos där vi lirar brukar ha kval dit. Om jag inte har för mycket plugg så kan jag tänka mig raca min väg dit.

 

--

 

Bustade nyss ur 70k nightly på 340 plats eller liknande. Vet inte om jag gjorde en dum stackning i den här handen men->

 

Orkar inte förklara tankegången då den här mer känns som en cooler med tanke på att jag hade raisat flera gånger tidigare. Men känns som att han nästan alltid har bra där.. i sux a teh tournaments.. men den här spelade jag bra rakt igenom. Är riktigt nöjd! :mrgreen:

 

PokerStars Game #21528120484: Tournament #114750939, $50+$5 Hold'em No Limit - Level IX (200/400) - 2008/10/26 23:54:41 ET

Table '114750939 84' 9-max Seat #7 is the button

Seat 1: boozeorlose (1115 in chips)

Seat 2: IfoolU (9694 in chips)

Seat 3: gokycat (15430 in chips)

Seat 4: jintsrule56 (12235 in chips)

Seat 5: Marine Recon (12540 in chips)

Seat 6: rackdonk (12490 in chips)

Seat 7: Doctor Weed (7882 in chips)

Seat 8: hardluckhary (1940 in chips)

Seat 9: Pelzzi (15478 in chips)

boozeorlose: posts the ante 50

IfoolU: posts the ante 50

gokycat: posts the ante 50

jintsrule56: posts the ante 50

Marine Recon: posts the ante 50

rackdonk: posts the ante 50

Doctor Weed: posts the ante 50

hardluckhary: posts the ante 50

Pelzzi: posts the ante 50

hardluckhary: posts small blind 200

Pelzzi: posts big blind 400

*** HOLE CARDS ***

Dealt to IfoolU Queen of SpadesKing of Hearts

boozeorlose: folds

IfoolU: raises 600 to 1000

gokycat: folds

jintsrule56: folds

Marine Recon: folds

rackdonk: calls 1000

Doctor Weed: folds

hardluckhary: folds

Pelzzi: folds

*** FLOP *** 2 of Diamonds6 of HeartsKing of Clubs

IfoolU: bets 1600

rackdonk: raises 3200 to 4800

IfoolU: raises 3844 to 8644 and is all-in

rackdonk: calls 3844

*** TURN *** 2 of Diamonds6 of HeartsKing of Clubs10 of Spades

*** RIVER *** 2 of Diamonds6 of HeartsKing of Clubs10 of Spades6 of Clubs

*** SHOW DOWN ***

IfoolU: shows Queen of SpadesKing of Hearts (two pair, Kings and Sixes)

rackdonk: shows Ace of DiamondsKing of Spades (two pair, Kings and Sixes - Ace kicker)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fina filmer!

 

På tal om liveturrar, blir det Unibet Open för er del i dec?

 

Jag e på iaf.

 

Haha bra vids :)

 

Gillar speciellt den sista när Sören gör ifrån sig såna där ljud människor bara gör när dom är riktigt nära döden...

 

Hehe sägas ska att kuddarna vägde ton typ och emil fick ett satans swung med den, gjorde ont. :P

Kuddkrig utbröt dessutom med dessa kuddar som var nära att krossa både det ena och det andra, har ngn video på det som jag hoppas läggs upp inom kort.

 

 

Återigen vaknar man före 7 på grund av smärtor, inte najs. Körde en mtt igår som jag slaska som fan i och sedan var mtt-suget borta. Väldigt skönt. Plussade återigen på cg och nu är det 11 raka plusdagar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm inte ofta jag missklickar/timar ut händer. Det är ngt som inte inträffar ofta. Dock känns de som att varenda fakking jävla gång det händer så ser man att man timat ut AA pre eller missklickfoldat nötstegen på flop.

Luckades aldeles nyss folda 65 på 234 bräda i 3vägspot.

 

lol tima ut A4 på A46 bräda när jag skrev sista meningen.

 

och jag timar aldrig ut

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Nej imo....

 

Tänkte dra till mitt kära Råsunda idag, och få känna på den bittra stämningen som är inom AIK FOTBOLL AB. Tyvärr måste jag lämna återbud då jag har egen match. Izy debuterar även för mitt kära FC Nacka idag. Alla på PF är välkomna att följa denna ärofyllda träningsmatch mot Dynamo Älvsjö på Nacka IP, kl 20.30

 

Hoppas verkligen kryssningen blir av, ålder borde inte få stoppa kontoret, ingen annan heller för den delen. Hoppas iaf att vi får åka, klonka hem skiten, spewa sönder cg-borden, göra finlandsfärjan osäker, snacka skit med pf-are/svitenfolk, samt filma när IRL bustar.

 

Dagens bettingtips: Oilers-Bruins 1 odds: 1.76

Motivering: Är kanske ett lakan ner på Oilers hittils, någon gång måste det vända.

 

notis: bettingen har gått rakt ner i skitan igen. Satte mitt kryss i Everton, singel på Betis, Bottenhams första seger samt en singel på BP. I övrigt gick allt åt helvete. Backade dryga 2k under helgen men wtf. Liverpool leder PL:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lämnade in datorn på lagning...

 

måste börja använda mig av mina föräldrars laptop...

 

mina hörlurar som jag köpte ganska dyrt efter att ha förstört/slarvat bort minst 10 st hörlurar iår och bestämt mig för att köpa en riktigt bra och aldrig låta något hända den...

 

visst höll jag det jag lovade, men min hund förstörde den brutalt. Han åt up gummigrejerna till öronen och såg till att förstöra loss både högra och vänstra hörluren...

 

svs till andra datorn är igång...

 

gg gott folk...

 

hörs om ett tag...

 

ser fram emot PAF Kryssningen...

 

Om inte min hund lyckas förstöra min biljett dit...

 

....

 

....

 

hej då...

 

Pastan...

 

8-)...

 

:GubbeSomHängerSigSjälv:... oj fanns den inte:rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...