Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

första tanken är att du levlar så hårt..

 

detta

 

Första tanken är att Izy har levlat sexy så hårt och att han nu jävlas med honom ännu lite till..

 

inte detta

 

yoo killar, lirar ni på carlospoker?

 

jajamänsan :D

 

 

---

 

va på intervjun idag, gick inte jättebra.de ställde frågor jag inte direkt kunde svara på så det blev en del "jag vet inte". inte så bra.

 

skivan var jättebra, tack så mkt pey :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Kvällens sportsbettips Niklas...?

 

Sjukt kalla matcher idag. Har kvar min dubbel på Barca och Real i spanska cupen. Satte 2k på den. Real lirar ikväll så får hoppas att de för en gångs skull gör mig glad. Ta rygg på den och du tjänar en liten slant. I övrigt tror jag inte på kvällens matcher. Hockeyn känns oviss atm, backat en del på den. Tror jag i fortsättningen kör mer på fotbollen. Det är ju det jag vet mest om, mina hockeykunskaper är väl begränsade till AIKs startuppställning och numera att Houokko+dildos=sant.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt kalla matcher idag. Har kvar min dubbel på Barca och Real i spanska cupen. Satte 2k på den. Real lirar ikväll så får hoppas att de för en gångs skull gör mig glad. Ta rygg på den och du tjänar en liten slant. I övrigt tror jag inte på kvällens matcher. Hockeyn känns oviss atm, backat en del på den. Tror jag i fortsättningen kör mer på fotbollen. Det är ju det jag vet mest om, mina hockeykunskaper är väl begränsade till AIKs startuppställning och numera att Houokko+dildos=sant.

 

Word. Spelar du något bomben? Isf ge mig en fin hockeybomb snaaaart :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lämnade precis kontoret för 2 veckors semester i Sydafrika. Ska bli stört najs med ett brejk från pokern. De ca 190k händer jag spelat denna månad har satt sina spår......

 

Ett värdigt avslut hade varit lite shorthanded kinapoker med irl och frissan men ack så mycket begärt det var. FriSoren fortsätter vara kontorets mest oresonlige genom tiderna, varpå jag och Izy var tvungna att stänga av hans dator för att markera revir.

 

Ska försöka hitta in o skriva nåt inlägg, när tillfälle ges under semestern, men tror det kommer bli tajt med tid. Kommer sakna kontoret, bettingen, pokern, sörens plågor, irls gulningar, sexys starcraftmatcher, förmodligen inte shahins wajn, pokerforums levlande etc etc.

 

Om ingen annan tar på sig månadsrapporten blir det nog till att vänta tills efter jag kommer hem. En försenad rapport är i slutändan en rapport.

 

so long suckers....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Word. Spelar du något bomben? Isf ge mig en fin hockeybomb snaaaart :lol:

 

Bomben gillar jag, men har kört en del på Bet365 på senare tid. Lämnat SVS lite och så vitt jag vet är det typ enda sajten med spelet bomben. Unikum SVS! Men utlovar en bomben, möjligtvis inte hockey, eller jofan det är där pengarna finns.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2-2, Den lilla Kaninen. Saviolallez allez....

 

3-2 livstilt....

 

Värt att spela på real madrid när det är dubbelmöten i cupen? Känns ju som om man kan vila rätt bra med spelare samtidigt som det mindre laget får spela årets match på hemmaplan..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Värt att spela på real madrid när det är dubbelmöten i cupen? Känns ju som om man kan vila rätt bra med spelare samtidigt som det mindre laget får spela årets match på hemmaplan..

 

det visste jag faktiskt inte om. fortfarande alldeles för oerfaren på betting mao...... Det var kanske ett misstag. Men borde inte Los Galacticos varje dag i veckan oavsett förhållanden spöa ett pisslag i cupen på bortaplan. Visst, man ställer över en del spelare men man har såpass bred trupp att det fortfarande är fullblodsproffs rakt igenom i elvan. Dudek, Marcelo, Metzelder, Heinze, Salgado, Drenthe,Guti,Diarra,Garcia,Saviola,Higuain startade. starkt lag imo. Men du har delvis rätt.... bättre research till nästa gång.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...