Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Ytterligare en sinnesjuk run. Jag sätter ett nytt personligt cash game rekord

 

$28 735

 

Detta gör också att jag vinner racet :D:D:D

 

postar lite resultat här om hur spelet har sett ut, jag räknade innan med att det skulle ta cirka 3 månader. Men nu har jag sprungit så får lite tidigare utbetalning.

 

02/10: $5381

03/10: $6166

04/10: $7966

05/10: $8597

06/10: $13312

07/10: $11005

08/10: $20971

09/10: $27613

10/10: $42270

11/10: $42555

12/10: $45656

13/10: $42512

14/10: $49370

15/10: $39316

16/10: $39316

17/10: $45717

18/10: $45717

19/10: $45660

20/10: $58927

21/10: $51364

22/10: $54465

23/10: $49890

24/10: $72625

25/10: $101365

 

Dagar: 24

Speldagar: 22

Plusdagar: 17

 

Enl Holdem manager ( viss avikelse pga mtt spel)

 

Resultat: $96 426

bb/100: 16,20

 

HU resultat: $33 807

6 max resultat: $62 619

 

$50/100 NL : $1445 11 händer

$25/50 NL:$9977 472 händer

$10/20 NL:$24096 6163 händer

$5/10 NL:$55 504 32387

$3/6 NL:$2363 6035 händer

$2/4 NL:$2388 6973 händer

$0,5/1 NL:$650 1123 händer

 

Totalt 53164 händer

 

Vpip: 29,1

PFR: 23,7

 

100000mz3.jpg

 

Har du lagt in vinsten i racet i ditt resultat? Gör ju ganska stor skillnad....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Europas mest medriggade lag har gjort det igen. Liverpool har gjort det alla trodde var omöjligt, besegrat Chel$ki på Stamford Bridge. Jag är lyrisk, har i princip inte haft denna glädje inom mig sedan Champions League 2005. Fyfan vad kul det är att hålla på detta underbara lag. Dagens bäste, Riera, skapade mängder med viktiga frisparkar, årets värvning och äntligen en kvalitetsytter. Kul att Agger börjar komma i form nu när Skrtel e skadad. Dagens "äldst är starkast", Sami Hyypiä, spelade drygt 5minuter och nickade bort samtliga 5 inlägg som Chelsea matade in i straffområdet.

 

"Abramovitch, Hahahaah. Top of the league, We're having a laugh"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul kväll igår trots att datorn pajade. Såg på UFC live... herregud vad duktig Anderson Silva är. Han LEKTE UT Kote. Han hoppade runt i octagonen och var nonchalant som fan. Synd bara att kote skadade sig, kändes som att helvetet skulle bryta loss där mot slutet.

 

Under UFC smekte jag min dator och sa; "Kom igen.. för old times.. dra igång".. och visst fan drog den igång :mrgreen:. Men sen kom det att windows skulle repperera och skit.. när den var klar startades datorn om och nu kan jag inte sätta på den igen hehe :-P. Hittade däremot försäkringspapprerna idag så lämnar in skiten. Om de inte vill ta emot den så råkar jag kanske lämna en kanna med vatten bredvid datorn som min hund råkar stöta till så att den fackar upp allt. Då byter jag in min dator för en brand new. Lägger till extra pengar, för den här kostade 9990kr, lägger gärna till extar för att få en dator med bättre skärm.

 

Aja.. thats all ladies(Lisa87) and gents.

Hörs om ett tag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gårdagen:

 

Otaggad på poker(lirat alldeles för mycket denna månad) bestämde jag mig för att göra kvällen på stan. Inte varit ute på krogen sedan jag var i Kiev så var extremt taggad.

 

Vaknar runt 4-snåret och funderar vad fan man ska hitta på. Är itne alls sugen på att lira poker och har sett alla senaste avsnitten av mina favoritserier. Det bar av till Ormingegrillen för en 150gramsmeny.

 

Mätt o belåten styr jag kosan mot närmaste solarium. Izy och sexy har två dagar i rad solat solarium(iaf sexy) och försökt få med mig men har inte varit sugen alls. Bögrosta är väl inte riktigt optimalt(speciellt inte efter att hafått strålning för ett helt år i Chernobyl), men tänkte att när jag ändå ska ut på krogen kommer brudarna vara limmade som fan på mig med ett nyfunnet afrikanskt utseende. Klarrostad ringer Boxer och vill erbjuda mig nån form av abonnemang och tjejen som var säljare var så trevlig att jag fastnade för erbjudandet och pratade i drygt 10minuter utanför "solariebutiken".

 

När jag är klar öppnas ett fönster ur "Röda Längan"(ganska oglamouröst höghusområde i Orminge) och en ganska snygg tjej ropar dit mig. Går dit och undrar vad fan det är frågan om när, och hon säger att hon o hennes polare stått o spanat in mig när jag pratade i telefon, och att dom tycker jag är snygg. Trevligt trevligt... Hursomhelst bjuder dom in mig på "ett glas vin" och jag nappar då jag tyckte hon verkade trevlig och hade ett trevligt yttre. kommer in i en mörklagd, inrökt lya, sätter mig i köket där de 2 tjejerna sitter och börjar prata om allt o ingenting. Det som fanns var folköl och "Vinet" var bara ett desperat försök till att få mig att nappa. Vi hade trevligt och så ett tag, och jag var ganska tagen av stunden. Frågade mig själv frågor som "Händer det här?" "Är jag här?" "wtf liksom?" "LOL?" "OMG?".

 

Aja, hursomhelst frågade den ena(hon jag tyckte var rätt söt o trvlig) hur gammal jag var och jag sa 19, hon började skratta och sa att hon var 10 år äldre än mig. LOL! Den andra var 27 och det hela var ännu sjukare. Aja, efter ett tag ringde sexy, och sa att jag inte längre var bjuden på den fest han i princip hade LOVAT att jag skulle få komma in på, vilket sög lite. Men ringde några samtal och drog över en sisådär 5personer till min o Izys lya(noterbart var att Izy var bjuden på "sexys fest", ffs liksom) för en egen förfest. Förfesten var kul som vanligt och jag blev introducerad i ett nytt ölspel som var riktigt kul men väldigt svårt. var den stora förloraren och blev väldigt full.

 

Ut på krogen där vi fick komma in gratis på nåt ställe med namnet Ice, var rätt kasst ställe, rätt oskönt folk o så men vi hade kul ändå.

 

En ganska sjuk dag och är ävligt taggad på att gå ut igen i Sthlm. Tror verkligen på min taktik att inte gå ut varje helg fre-lör utan tagga upp mig genom att hitta på annat några helger. Så sjukt mycket roligare när man är extremt taggad etc.

 

Återigen: Chel$ki die die, Chel$ki Chel$ki die....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En liten nyhet här i dagboken är videor från kontorets resor, och här kommer några från EPT Köpenhamn 2008. Se och njut....

 

Izy på huven efter att ha hämtat upp (max)maxwell i Norrköping....

 

Dags att vakna FriSoren...

 

IRL utelåst... Lägg märke till bakgrundsmusiken...

 

Izy får sota för att han somnar på O'learys...

 

IRL bustar som vanligt ur en turre och Izy visar anledningen....

 

IRLs heliga krig vs Izy...

 

Izy har precis gulat och maxwell blir frustrerad när han tappar ett inköp...

 

FriSoren psykas när han multitablar....

 

IRLs heliga krig vs FriSoren

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gillar porren i bakgrunden när Izzy gulat :)

 

Hur gör ni förresten för att klistra in faktiska youtube-fönster istället för bara länkar? Uppskattar infot.

 

Vi gillar den med, FriSoren gav ju till och med svar på det i videon.

 

Man lägger upp videon på jutube, Skriver man [jutube]här skriver man siffrorna och bopkstäverna som är efter =-tecknet i videon typ: eGeFcOWs [/jutube]

 

Sen ska det funka. Du kanske inte fattar men jag gjorde ett försök iaf....

 

Spelade min första session på typ 3 dar, spelade bra poker för första gången på typ en vecka och det gav betalt. Plus 324$ på ca 2500händer.

 

 

Nu till dagens positiva överraskning:

 

The Office SE ska återigen träda LIVE-scenens finrum, genom att åka på Sviten/PAFs pokerkryssning den 13:e December. Sexlingen utgörs av Sexyterran, Izy, NikLasVegas, FriSoren, IRLsucks samt Shahin89. Vi siktar givetvis på att klonka hem skiten plats 1-6. Tror vi har bra chans då endast 100pers deltar. Inköp: typ 4tkr eller nåt.

 

Silja Galaxy here we come....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...