GG Postad 20 December , 2009 Rapport Share Postad 20 December , 2009 Hahahhahhahahhahhahahh Dala!!!! Fy Fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 20 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 December , 2009 Hahahhahhahahhahhahahh Dala!!!! Fy Fan! ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 20 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 December , 2009 http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/utrikes/article6322892.ab :cry: :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 21 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 December , 2009 Fired it up, again... Letade oss iväg till gymet idag faktiskt. Tog ett tag att komma dit. Jag gillar Stockholm mycket mer än jag trodde men tror det hade blivit tiltande rätt fort med att det verkar vara så jävla långt till allt. Följde upp gympasset med lite gainomax, proteindrink+bulle och sen en tallrik av Shahins mammas riktigt goda persiska mat! Körde lite laptopgrind ett tag sen. Gick iaf inte dåligt i början men sen kunde såklart inte KK stå mot 77 så det blev lillback. Shahin tiltgrindade någon halvtimme innan han fick nog av ongames supersjuka lagg. Imorrn blir det Avatar 3D på Rigoletto eller vad det hette och troligen en middag med typ hela the office. Kan bli riktigt najs. Åker hem till Helsingborg på tisdag igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 22 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 December , 2009 B: Plussade 1600 på CC Stockholm B: Hälften skulle till Shahin V: Det var Izy som förlorade större delen av pengarna till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 22 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 December , 2009 Effekterna i Avatar var helt jävla fantastiska, sjukt glad att jag fick se den i 3D. Tyckte den var riktigt gayh stor del av tiden annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 22 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 December , 2009 Önskar jag också kunde sova halvsittande i sängen med lyset på, dörren öppen, och en inneboende som går runt på det knakiga vardagsrumsgolvet samt diskar shakers. Hade varit soft Gonatt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 22 December , 2009 Rapport Share Postad 22 December , 2009 Önskar jag också kunde sova halvsittande i sängen med lyset på, dörren öppen, och en inneboende som går runt på det knakiga vardagsrumsgolvet samt diskar shakers. Hade varit soft Gonatt! haha när jag väl sover ska det mycket till för att väcka mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 22 December , 2009 Rapport Share Postad 22 December , 2009 Vuxna män gör saker tillsammans Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 23 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 December , 2009 Hemma igen efter en riktig jävla TILT-FML-dag. Men det har varit värt det, grymt kul resa!! Ska försöka skriva ner en reseberättelse a la niklasvegas imorrn, varit massor av roliga aktiviteter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 23 December , 2009 Rapport Share Postad 23 December , 2009 Ska försöka skriva ner en reseberättelse a la niklasvegas imorrn, varit massor av roliga aktiviteter Mycket att leva upp till omss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 24 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 December , 2009 Sick jävla mongovärde och jag hade helt sjuk tur när KK märkligt nog inte förlorade mot AK och 66 all in preflop. Gick obv inte att plussa ändå. Semilång paus från grinden, mått bra, och byggt upp en positiv känsla. Trodde jag vänt igen hela backet eftersom jag hade två bra stackar men obv backade jag igen. Inget stort, men det räcker för att jag ska må lika dåligt igen. Går inte att plussa just nu, inte ens när borden är fulla av superåsnor. Hade gärna kört vidare men dels är jag astrött redan nu och dels hade det varit kul att sova ordentligt så man inte får hela julafton förstörd också. Var väl bra att sluta, hade säkert varit back ännu mer nu annars. Fattar inte hur det här ska kunna vända Det är så jävla sjukt, innan maj/juni eller något sånt i år hade jag inte haft en enda backmånad någonsin. Nu radar jag upp dem. Kan ju inte se hur detta ska kunna gå att ta ifatt. Är back så jävla mycket för månaden att jag får ångest bara av att tänka på det. Har aldrig varit i närheten av detta ens. God jävla fittjul, äckliga tiltpissdlkjafDJLEAJRIEA;KNKmfda Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 24 December , 2009 Rapport Share Postad 24 December , 2009 Fattar inte hur det här ska kunna vända Det är så jävla sjukt, innan maj/juni eller något sånt i år hade jag inte haft en enda backmånad någonsin. Nu radar jag upp dem. Kan ju inte se hur detta ska kunna gå att ta ifatt. Är back så jävla mycket för månaden att jag får ångest bara av att tänka på det. Har aldrig varit i närheten av detta ens. God jävla fittjul, äckliga tiltpissdlkjafDJLEAJRIEA;KNKmfda +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 24 December , 2009 Rapport Share Postad 24 December , 2009 +2. gul jul. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 24 December , 2009 Rapport Share Postad 24 December , 2009 samma här. hade den sämsta någonsin i hela min pokerkarriär. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 24 December , 2009 Rapport Share Postad 24 December , 2009 samma här. hade den sämsta någonsin i hela min pokerkarriär. Sämsta julen någonsin? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 24 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 December , 2009 GUL JUL ALLESAMMANS!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 24 December , 2009 Rapport Share Postad 24 December , 2009 Sämsta julen någonsin? Sämsta pokermånaden resultatmässigt någonsin givetvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 24 December , 2009 Rapport Share Postad 24 December , 2009 God jul meta, synd att man inte tog chansen att träffa dig när du var här uppe precis men kommer fler gånger. Trist med resultaten obv, men nytt år är ju som upplagt för en vändning (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 25 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 December , 2009 God jul meta, synd att man inte tog chansen att träffa dig när du var här uppe precis men kommer fler gånger. Trist med resultaten obv, men nytt år är ju som upplagt för en vändning (= Jepp, vi väntade in i det sista med att boka biljetter till bion men du var spårlöst försvunnen Helt ärligt har jag faktiskt inte ens tänkt på det! Bra där, du har helt rätt, hinner det inte vända innan månaden är slut så är det garanterat på G strax efter nyår Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 25 December , 2009 Rapport Share Postad 25 December , 2009 Helt ärligt har jag faktiskt inte ens tänkt på det! Bra där, du har helt rätt, hinner det inte vända innan månaden är slut så är det garanterat på G strax efter nyår Ryktas om att februari kommer bli en helt insane klonkmånad i sydvästra sverige.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 25 December , 2009 Rapport Share Postad 25 December , 2009 lol så sick såg nyss Wasuphomiez utdragning på T98 brädan där du hade QJ och han 98.. RR färg var ju inga problem för den fittan... Fyfan hatar den idioten. SKitdryg irl är han också, tror han är bäst... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 25 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 December , 2009 QJ i 1k-pott på NL400. All in på floppen 89T, första stora handen för dagen. Fi drar runner runner färg med nöten 98. Tror knappt man befinner sig i verkligheten längre. Sitter allvarligt talat med QJ på T98r och är helt nervös när pengarna åker in för att jag inte tror jag kommer vinna potten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 25 December , 2009 Rapport Share Postad 25 December , 2009 De perioderna suger verkligen /= ul! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 25 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 December , 2009 Ryktas om att februari kommer bli en helt insane klonkmånad i sydvästra sverige.. Låter fullkomligt osannolikt, kan verkligen bara vara just rykten. lol så sick såg nyss Wasuphomiez utdragning på T98 brädan där du hade QJ och han 98.. RR färg var ju inga problem för den fittan... Fyfan hatar den idioten. SKitdryg irl är han också, tror han är bäst... Thats how I roll...sas. Såg inte att du redan hade skrivit in den. Var tvungen att dela med mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts