Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Djooooooooobba Metarn

 

Ty. Tagit en 2dagarssemester för att ändra dygnsrytmen. Det var längesen jag mådde såhär dåligt psykiskt nu.

 

Funkar inte att försöka grinda när man är knäckt redan innan man börjar lira.

 

Kom upp vid 13 idag men sov inte så mycket så jag har kämpat hela dagen. Orkade pallra mig ner till gymet och piggnade till litegrann iaf. Mycket mycket bra pass för triceps/vader.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MEN SNÄLLAAAAAAAAFKJDFKLADJFLK adjLKFadjLKfjadLKReirkjioeaFLjkads

 

Startar bara NL400 och plussar sjukt nog 3 inköp jättefort. Hade varit nöjd med vilket jävla plus som helst nu, men SJÄLVKLART börjar det igen direkt sen. Trips mot hålstege kan ju aldrig stå. Exakt samtidigt som en fisk synar sin BB med 92 och drar ut min KK, kallsynar en wannabeLAG-reg på första NL600-bordet jag dragit upp med 97o och drar ut min QQ.

 

Sen träffar jag såklart inte en jävla flop och blöder bort resten av vinsten och slutar back återigen. FLIPPAR UR fjaldkfjarjlekariaeiroea

 

Fick en chock när jag såg värdet med, HUR FAN kan det ens GÅ att backa mot alla jävla CPfiskar och regs som tror dem är isildur och spelar varenda skithand de hittar.

 

Vilket äckligt jävla fritt fall det här är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena meta ska dra till Bangkok i månader och grinda och leva det ljuva livet.

Tänkte höra om du har några bra förslag på boende i 5-10k sek klassen

Mvh storkiz

 

Good choice! Festområde eller vad? Sukhumvit är ju mest ös. Hade isåfall letat upp något lämpligt hotell att börja på och sen letat lägenhet att hyra (testa internet först) däromkring.

 

 

Japp!

 

Gilla inte nån av dem de lilla ja lyssnat :P Men de lär bli bra ös ändå :P

 

Om du inte ska hit så kanske vi syns på metaltown annars? Va inte du ett stort Nile-fan?

 

ÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR NILE!!!!!! Sett dem live på KB i Malmö redan, det var GRYMT :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Plus på NL1K idag och back på de andra nivåerna. Det kan jag köpa! :mrgreen: Åkte på alltför många fula beats för att plussa mycket men de värsta oturspotterna var som tur var inte så stora. De vägdes upp av denna magiska hand 8-)

 

 

$5/$10 No Limit Holdem

4 Players

Hand Conversion Powered by weaktight.com

 

Stacks:

Hero (CO) ($1,060.25)

BTN ($1,943.56)

SB ($369.75)

BB ($152)

 

Pre-Flop: ($15, 4 players) Hero is CO 10:diamond: 10:spade:

Hero raises to $30, BTN raises to $95, 2 folds, Hero raises to $249, BTN goes all-in $1,943.56, Hero calls $811.25

 

Flop: K:spade: 3:spade: 9:spade: ($3,018.81, 2 players, 1 all-in)

 

Turn: Q:spade: ($3,018.81, 2 players, 1 all-in)

 

River: J:spade: ($3,018.81, 2 players, 1 all-in)

 

Final Pot: $3,018.81

Hero shows

10:diamond: 10:spade:

BTN shows

Q:diamond: Q:club:

 

Hero wins $2,132.50 (net +$1,072.25)

 

BTN collects $883.31 (net -$1,060.25)

 

 

Liiiite för stort fyrbet ser jag nu men whatever. Inte ofta man vinner en stor pott med en straight flush...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kikade du på nattens gala?

 

Precis klar :)

 

riktigt bra fighter i ufc107.

 

+1, mycket bra gala!

 

Trots att dem visade så många kända namn är där fortfarande prelims med klart respektabla fighters att se. Vet inte om dem är ute än dock. Tankar Toquinho Palhares mot Linhares nu, det var den enda som var ute på bestmmatorrents.

 

Min idol Guida fick spö tyvärr, var väl rätt troligt. Trodde dock Sanchez skulle ha en hel del mer att hämta. Nu är tyvärr även lättvikten helt "stängd", tillsammans med WW och MW. Frank Mir såg RIKTIGT grym ut, både prestationsmässigt och fysiskt, så han kan möjligen närma sig Brock igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tankar Toquinho Palhares mot Linhares nu, det var den enda som var ute på bestmmatorrents.

 

Seriös high stakes BJJ i denna match! Det hindrade dock inte de gravt utvecklingsstörda amerikanerna att bua :roll: Vafan gör dem ens där? Kolla någon boxningsgala istället då. Det är som att gå på fotboll och bua för att ena laget gör mål på nick och inte långskott.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...