Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Varit chilldag idag. Sovit uruselt men kom upp ur sängen lagom till Uniteds kross av Pompey. Domaren mådde ju bra...

 

Footlong från Subway till frulle till matchen. Sen Tandoorikyckling med ris på kvällen. Sen kom en polare förbi och lirade lite Tiger Woods 09 samt kollade på Million Dollar Cash Game S3E2. Uselt program, man ser ju inte vad som händer. Blev tyvärr både glass och godis till det, samt en cider (manligt) men får väl kalla detta min ätardag :)

 

Ingen grind idag eller imorgon, ska njuta av andra raka månaden som jag vänt från back till plus. Mina senaste FYRA spelmånader har jag börjat med att backa. Så bra trend att börja hinna vända dem, nästa trend kanske kan få vara att sluta med att börja backa en massa direkt :roll:

 

Slutar ca 3.8k dollar upp på spelet och borde få iaf runt 1500 i RB så jag är faktiskt riktigt riktigt nöjd mtp hur det varit på slutet. Känns som jag ska kunna klara av att hålla skärpan i spelet samt fortsätta hålla det godkända grindtempo jag hittat de senaste två veckorna. Isåfall ska vi nog kunna vända rätt på resten av skutan snart hoppas jag :)

 

MVH

Meta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bestämt vart ni ska dra över nyår?

Jag och en polare är inne på samma spår. Är mest inne på Amsterdam.

Firade nyår där för ett par år sedan och det var helt insane. Deras liberala syn på livets goda(?) och ett galet tolvlsag med folk som sköt raketer frånlägenhetsfönster, småungar som sprang omkring med bengaler och restauranger som släpade ut allt bråte dom hittade och tände på, gjorde det hela väldigt galet. Påminde om en krigszon fast alla var glada. :-)

 

Fast Riga verkar ju också vara en nötig stad och så även Berlin som jag garanterat ska besöka inom en snar framtid.

 

Men får se om vi kommer iväg eller inte. Ska till London på torsdag och vi får se hur mycket all in jag går där först och främst.

Weekends är kung imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bestämt vart ni ska dra över nyår?

Jag och en polare är inne på samma spår. Är mest inne på Amsterdam.

Firade nyår där för ett par år sedan och det var helt insane. Deras liberala syn på livets goda(?) och ett galet tolvlsag med folk som sköt raketer frånlägenhetsfönster, småungar som sprang omkring med bengaler och restauranger som släpade ut allt bråte dom hittade och tände på, gjorde det hela väldigt galet. Påminde om en krigszon fast alla var glada. :-)

 

Fast Riga verkar ju också vara en nötig stad och så även Berlin som jag garanterat ska besöka inom en snar framtid.

 

Men får se om vi kommer iväg eller inte. Ska till London på torsdag och vi får se hur mycket all in jag går där först och främst.

Weekends är kung imo.

 

Amsterdam är OBV också intressant :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Slutar ca 3.8k dollar upp på spelet och borde få iaf runt 1500 i RB så jag är faktiskt riktigt riktigt nöjd mtp hur det varit på slutet. Känns som jag ska kunna klara av att hålla skärpan i spelet samt fortsätta hålla det godkända grindtempo jag hittat de senaste två veckorna. Isåfall ska vi nog kunna vända rätt på resten av skutan snart hoppas jag :)

 

MVH

Meta

 

Snyggt 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Iväg för triccar och vader strax.

 

Sen ikväll är det dags för ännu ett familje-hatmöte i fotboll. Mitt älskade United mot farsans Tottenham Hotspurs som han hållt på sen barnsben. Behöver jag säga att dessa matcher varit ganska givande för mig på senare år? 8-)

 

 

Sen kan det mycket väl bli grind ikväll/natt. Har redan lovat Puni månadsrekord så jag har inte mycket val än att köra igång så fort som möjligt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Moget att köra till gymet utan gymkort...:roll: Bra pass men lite kortare än vanligt, var sen till matchen redan. Missade första men om den var lika tråkig som andra var det bara bra. Gibson var kung dock :) Fint andramål!

 

 

Grindar lite men jag får inte upp bord högre än 2/4 i Ladbrokes klient. De få fiskar som är igång på just 2/4 har nog inte ens 60bb i snitt så jag tappade lusten (som var låg redan eftersom jag är lite trött). Puni sa att borden var igång iaf så jag fattar inte vad som hänt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaja, fått igång månaden med 1k händer dag ett. Bra att komma igång direkt. Slutade ett fåtal dollar back. Förlorade enda flippen för stack som vanligt. Det hände inte mycket annars.

 

En usel reg satte nästnötfärgen på river 100bb djupt och synar raise med typ 40bb bakom eller nåt. Fattar inte hur somliga grinders orkar leva med sig själv. Nu hade jag obv nötfärgen själv (:rolleyes:) men att han inte degar in det sista där är bara sinnessjukt kasst. Det var verkligen INSTAsynen också.

 

Försökte spela iaf nååågorlunda aggro idag men det är ju helt sjukt vad folk synar! Trist att blöda så mkt i nonSD som man gör ibland men jag kommer inte börja bluffa synstationer bara för sakens skull.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men fyfan då..så börjar de såklart ÄNNU långt åt helvete mycket värre än jag hade kunnat gissa.. jag orkar fan inte längre :( är säkert hela jävla förra månadsplusset som är bortblåst på en dag nu

 

så innerligt trött på de här.. är väl 5 månader irad nu eller nåt som börjat med stora back.. kan jag få känna lite medgång NÅN jävla helvetes gång nu? Tog TVÅ dagar in i nya månaden på att man ska sitta här med dödsångest igen.. kände mig verkligen på G men varenda jävla gång jag försöker går de ju såhär..

 

Ännu roligare blir de såklart när man ser massa dryga fittor tokplussa o springa helt overkligt.. men kul för dem, det rör ju inte mig.

 

sug kuklfkladöflöadFADJFLKADJLFKAJDL hejdå

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här var det kopplingen som rasade förra veckan. Riktigt standard.

 

Dock räckte det med att byta termostat för att tomgången skulle bli normal igen så det var alltid nåt. Tror iofs jag hade tur i oturen för verkstaden jag har börjat lämna in bilen till har även en skrot där de sjukt nog hade ett fint ex av min relativt ovanliga Mazda-modell där de hade just den delen som behövdes.

 

Vad är det för rishögar ni kör? :S:S

 

Japse all the way baby 8-)

 

 

Dessutom gick dragkedjan till min vinterjacka sönder! FML

 

 

 

Detta var dock en oväntad överraskning:

 

Bäste Ladbrokes VIP!

 

Som en av endast 20 svenska pokerspelare på Ladbrokes är Du exklusivt

inbjuden till Winter VIP Lounge som äger rum i Stockholm fredag den 18:e

december.

 

Hade varit kul att träffa lite Stockholms-PFare när man ändå är där. Någon annan som är bjuden förresten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dock räckte det med att byta termostat för att tomgången skulle bli normal igen så det var alltid nåt. Tror iofs jag hade tur i oturen för verkstaden jag har börjat lämna in bilen till har även en skrot där de sjukt nog hade ett fint ex av min relativt ovanliga Mazda-modell där de hade just den delen som behövdes.

 

 

 

Japse all the way baby 8-)

 

 

Dessutom gick dragkedjan till min vinterjacka sönder! FML

 

 

 

Detta var dock en oväntad överraskning:

 

Bäste Ladbrokes VIP!

 

Som en av endast 20 svenska pokerspelare på Ladbrokes är Du exklusivt

inbjuden till Winter VIP Lounge som äger rum i Stockholm fredag den 18:e

december.

 

Hade varit kul att träffa lite Stockholms-PFare när man ändå är där. Någon annan som är bjuden förresten?

 

Hah! En av 20 :)

Obv inte bjuden, men vill du hitta på ngt annat kul är det bara att hojta till på msn lr dra iväg ett PM.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dock räckte det med att byta termostat för att tomgången skulle bli normal igen så det var alltid nåt. Tror iofs jag hade tur i oturen för verkstaden jag har börjat lämna in bilen till har även en skrot där de sjukt nog hade ett fint ex av min relativt ovanliga Mazda-modell där de hade just den delen som behövdes.

 

 

 

Japse all the way baby 8-)

 

 

Dessutom gick dragkedjan till min vinterjacka sönder! FML

 

 

 

Detta var dock en oväntad överraskning:

 

Bäste Ladbrokes VIP!

 

Som en av endast 20 svenska pokerspelare på Ladbrokes är Du exklusivt

inbjuden till Winter VIP Lounge som äger rum i Stockholm fredag den 18:e

december.

 

Hade varit kul att träffa lite Stockholms-PFare när man ändå är där. Någon annan som är bjuden förresten?

Jag blev också bjuden men jag är inte hemma. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uuuuhhhhh dragonflag-övande, knäböj och biceps i samma pass. Låg nog i soffan två timmar när jag kom hem innan jag ens orkade äta. Halvt spy- och svimfärdig typ :mrgreen: Känner mig mycket piggare nu efter att jag kunde äta ris och en kycklingfilé.

 

Skulle tippa att jag ligger i fas med träningsmålet faktiskt. Försökte göra en dragonflag från botten men fick vinkla benen typ 30-40 grader innan kroppen lyfte sig :-D Klarade två negativa som kändes strikta + en tredje som var lite halvsnabb, gånger två.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...