Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Skadeglädje är den enda sanna glädjen - fuck Arsenal, fuck Chelski :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Andra raka dubbeln ManU? Hade varit helt overkligt!

 

wtf, lärde du dig inget av det vi snacka om på msn???

 

Förresten, hur kan du skriva fuck Arsenal och svika Tom?

 

Jägerbombs va fan!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Usch usch usch vilket dåligt humör vårt internet varit på idag! För en gångs skull var det rätt fint värde såhär dags men jag fick ge upp efter 45 händer. Nöjer mig med 185bb/100 för sessionen 8-)

 

Till Trues försvar får man väl nog erkänna att jag är en av dem som haft minst problem med internet av de pokerlirare jag vet här som bott i egen lägenhet.

 

 

Snart ska vi ut, jag är inte sugen alls men lät bruden muta mig genom att laga min favoritfrukost iaf :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

$2/$4 No Limit Holdem

4 players

Converted at weaktight.com

 

Stacks:

CO ($200.00)

BTN ($617.05)

Hero (SB) ($408.30)

BB ($444.70)

 

Pre-flop: ($6, 4 players) Hero is SB Q:diamond: J:club:

2 folds, Hero raises to $14, BB calls $10

 

Flop: 4:club: 6:club: Q:heart: ($28, 2 players)

Hero bets $21, BB raises to $84, Hero calls $63

 

Turn: 2:diamond: ($196, 2 players)

Hero checks, BB bets $123, Hero raises to $308.30

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fyfan vad jag tycker synd om dig :-(

 

Var inget whine om du tolkade det så :mrgreen: Bara ett konstaterande. Sen har det också kommit ett riktigt Thailandsoväder vilket var jävligt väntat när man kände värmen och luftfuktigheten. Två strömavbrott pga åska idag, mitt i grinden båda två :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var inget whine om du tolkade det så :mrgreen: Bara ett konstaterande. Sen har det också kommit ett riktigt Thailandsoväder vilket var jävligt väntat när man kände värmen och luftfuktigheten. Två strömavbrott pga åska idag, mitt i grinden båda två :mrgreen:

 

113 grader och sol i Phuket nu, mkt bättre här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Usch usch usch vilket dåligt humör vårt internet varit på idag! För en gångs skull var det rätt fint värde såhär dags men jag fick ge upp efter 45 händer. Nöjer mig med 185bb/100 för sessionen 8-)

 

Till Trues försvar får man väl nog erkänna att jag är en av dem som haft minst problem med internet av de pokerlirare jag vet här som bott i egen lägenhet.

 

 

Snart ska vi ut, jag är inte sugen alls men lät bruden muta mig genom att laga min favoritfrukost iaf :mrgreen:

 

Jag hade true 2mbit adsl där i 5 månader utan ett endast avbrott. Dock laggade någon pokerklient ur då och då har jag för mig. Tror det var unibet. Äckligt tiltande

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade true 2mbit adsl där i 5 månader utan ett endast avbrott. Dock laggade någon pokerklient ur då och då har jag för mig. Tror det var unibet. Äckligt tiltande

 

Nä som sagt, ska absolut inte hacka på True. Det är trots allt Thailand man är i liksom :) Man får tåla något litet avbrott ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har CAT Telecom Hinet 3mbit. Jävligt många avbrott brukar det vara. Två gånger i veckan minst. Inga långa avbrott men klienterna laggas ut så man missar någon hand. Jobbigt om man sitter i stor pott och blir foldad. Tror vi betalar runt 2,800 i månaden. Går iofs ganska fort och ladda ner men kan ej rekommendera det. Kanske ska prova med True istället?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har CAT Telecom Hinet 3mbit. Jävligt många avbrott brukar det vara. Två gånger i veckan minst. Inga långa avbrott men klienterna laggas ut så man missar någon hand. Jobbigt om man sitter i stor pott och blir foldad. Tror vi betalar runt 2,800 i månaden. Går iofs ganska fort och ladda ner men kan ej rekommendera det. Kanske ska prova med True istället?

 

Jag har inte haft något annat än True när jag bott i lägenhet så det är svårt för mig att säga. Men som jag skrev tidigare har alla jag pratat med som bott i lägenhet haft massa problem.

 

Har kommit upp i över 200kbit/sek men det är inte ofta. Det normala är väl knappt 20 om man tankar torrents.

Det är iaf oftast runt 100 om man tankar från cardrunners eller deucescracked så det är klart godkänt för att vara Thailand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte haft något annat än True när jag bott i lägenhet så det är svårt för mig att säga. Men som jag skrev tidigare har alla jag pratat med som bott i lägenhet haft massa problem.

 

Har kommit upp i över 200kbit/sek men det är inte ofta. Det normala är väl knappt 20 om man tankar torrents.

Det är iaf oftast runt 100 om man tankar från cardrunners eller deucescracked så det är klart godkänt för att vara Thailand.

 

Ahh ok, det låter ju sämre än det jag har nu. När jag tankar bra seedade torrents så får jag över 300kbytes/s. Men det som stör mig är att jag blir disconnected några gånger i veckan. Iofs är det kanske vad man får räkna med här i Thailand. Går kanske inte få bättre. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ahh ok, det låter ju sämre än det jag har nu. När jag tankar bra seedade torrents så får jag över 300kbytes/s. Men det som stör mig är att jag blir disconnected några gånger i veckan. Iofs är det kanske vad man får räkna med här i Thailand. Går kanske inte få bättre. :(

 

Stabilt snarare än snabbt. Så du får nog helt enkelt välja mellan pest och kolera. Ur pokersynpunkt är ju valet aslätt iaf :)

 

kolla även in den dom nämner sick submission från bellator 5 imada vs masvidal, youtube highlight :)

 

Mmm har redan sett den tio gånger men jag fattar fortfarande inte hur i helvete det gick till :lol: Lär vara den sjukaste submission man sett. Älskar dock Ryo Chonans flying heelhook på Anderson Silva :mrgreen:

 

Var är pingisracken?

 

I DIN RÖV!! Hahahaha 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man skulle kunna tro att följande klipp är ett skämt, men det är det inte. Det är en riktig MMA-gala i Japan. Super Hulk Tournament. Går väl inte så jättebra för deras vanliga MMA så de gör en freak show av det istället. Men men, man kan ju inte förneka att man vill se skiten :mrgreen:

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

$3/$6 No Limit Holdem

6 players

Converted at weaktight.com

 

Stacks:

UTG ($576.15)

UTG+1 ($798.55)

CO ($108.00)

BTN ($84.15)

SB ($1256.40)

Hero (BB) ($638.85)

 

Pre-flop: ($9, 6 players) Hero is BB Q:spade: J:heart:

1 fold, UTG+1 calls $6, 2 folds, SB raises to $30, Hero calls $24, UTG+1 calls $24

 

Flop: 9:heart: K:spade: 5:spade: ($90, 3 players)

SB bets $60, Hero calls $60, UTG+1 folds

 

Turn: J:spade: ($210, 2 players)

SB bets $156, Hero calls $156

 

River: 8:spade: ($522, 2 players)

SB bets $1,007.40, Hero calls $386.85

 

 

 

$3/$6 No Limit Holdem

5 players

Converted at weaktight.com

 

Stacks:

UTG ($718.35)

CO ($93.00)

BTN ($606.00)

SB ($597.00)

Hero (BB) ($1662.68)

 

Pre-flop: ($9, 5 players) Hero is BB 8:club: 9:diamond:

UTG raises to $12, 3 folds, Hero calls $6

 

Flop: 3:diamond: 8:heart: 9:heart: ($27, 2 players)

Hero bets $24, UTG calls $24

 

Turn: J:spade: ($75, 2 players)

Hero bets $61, UTG calls $61

 

River: 6:heart: ($197, 2 players)

Hero bets $139

_______________________

 

 

 

Ikväll blir det middag och Wolverine. Har inte bestämt om vi ska käka på Sizzler eller Daidomon men båda är nöt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...