Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Hehe, fick lite skäll av farsan för mitt utbrott på Olympia igår. Två rader framför oss satt två mongoloider i Halmstadtröjor. En småfet brud och en flintskallig snubbe runt 40 skulle jag tro. Jag har nog aldrig varit med om några som skrikit och jublat mer överdrivet på en match. Ställ er i Halmstadklacken då för fan. Anywho, jag råkade ställa mig upp och skrika HÅLL KÄFTEN efter Halmstads 2-1 mål :oops: Jag förstår att man kan bli glad med man kan väl iaf tona ner det liiiitegrann när man sitter på bortaplan i motståndarlagets tröja? Och nu kanske ni tror att jag ljuger men killen stod faktiskt och gungade på höfterna samtidigt som han skrek TJONG I MEDALJONGEN. Jag är jävligt glad att jag inte hade en öl eller något i handen :mrgreen:

 

 

Har provat en hel del olika proteinpulver men idag var första gången jag hittade ett som man faktiskt njöt av att dricka! 8-) Riktig klonk det. En hyfsat stor del av min kost när jag tränar består av proteinpulver så detta var faktiskt rätt skönt, man får ju försöka hitta ljuspunkter när allt går fel.

 

 

Hämtade min bil idag. 4200 kronor TILL för att få den igenom besiktningen så slutnotan hamnade på ca 7000 kronor. Bromsoket var tvunget att bytas ut och självklart var det extra dyrt till just min modell. Det som stör mig mest är att jag redan hade lämnat in den för att fixa bromsarna innan besiktningen. Den mekanikern sa iofs att det kunde vara så att bromsoket behövdes bytas ut ändå men tilt i vilket fall.

Sjukaste var annars att jag snackade med morsan idag och bad henne att gissa vad det senaste kalaset hade kostat. "Hmm" säger hon, "fyra och två?" WAT? :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, fick lite skäll av farsan för mitt utbrott på Olympia igår. Två rader framför oss satt två mongoloider i Halmstadtröjor. En småfet brud och en flintskallig snubbe runt 40 skulle jag tro. Jag har nog aldrig varit med om några som skrikit och jublat mer överdrivet på en match. Ställ er i Halmstadklacken då för fan. Anywho, jag råkade ställa mig upp och skrika HÅLL KÄFTEN efter Halmstads 2-1 mål :oops: Jag förstår att man kan bli glad med man kan väl iaf tona ner det liiiitegrann när man sitter på bortaplan i motståndarlagets tröja? Och nu kanske ni tror att jag ljuger men killen stod faktiskt och gungade på höfterna samtidigt som han skrek TJONG I MEDALJONGEN. Jag är jävligt glad att jag inte hade en öl eller något i handen :mrgreen:

 

:lol:

 

wp meta!:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

$2/$4 No Limit Holdem

6 players

Converted at weaktight.com

 

Stacks:

UTG ($400.00)

Hero (UTG+1) ($786.90)

CO ($282.60)

BTN ($394.00)

SB ($500.70)

BB ($833.90)

 

Pre-flop: ($6, 6 players) Hero is UTG+1 K:spade: K:diamond:

UTG raises to $16, Hero raises to $55, 2 folds, SB calls $53, 1 fold, UTG folds

 

Flop: 2:heart: J:club: T:spade: ($130, 2 players)

SB checks, Hero bets $80, SB calls $80

 

Turn: 7:club: ($290, 2 players)

SB checks, Hero bets $170, SB calls $170

 

River: 7:heart: ($630, 2 players)

SB bets $193.70, Hero calls $193.70

 

Final Pot: $1,017.40

Hero shows: K:spade: K:diamond:

SB shows: 9:heart: J:heart:

 

Hero wins $1,014.40 ( won +$515.70 )

UTG lost -$16

SB lost -$498.70

 

 

MVH Maffiosa, Ladbrokes bästa reg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klipp i paint för helvete din amatör. Skämmes!

 

Din mamma!! Uppenbarligen är jag ingen expert i paint ditt kötthue :mrgreen:

 

Högerklicka, save image as, välj format, spara.

 

mvh grafmaster

 

Ah, man kan välja format....ty 8-)

 

Jo, min graf var kanske lite mesig i jämförelse med din SVS-graf. Kan passa på att säga att jag faktiskt tänkte lite på dig. Lät det där gay eller vad? Men hade du varit lika känslig mot swings som mig, hade du, om du ens varit vid liv, minst haft en jävla massa ärr på handlederna...Är imponerad av ditt lugn och försöker inspireras. Målet är att en dag komma halvvägs dit du är, då jävlar blir jag giftig :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ah, man kan välja format....ty 8-)

 

Jo, min graf var kanske lite mesig i jämförelse med din SVS-graf. Kan passa på att säga att jag faktiskt tänkte lite på dig. Lät det där gay eller vad? Men hade du varit lika känslig mot swings som mig, hade du, om du ens varit vid liv, minst haft en jävla massa ärr på handlederna...Är imponerad av ditt lugn och försöker inspireras. Målet är att en dag komma halvvägs dit du är, då jävlar blir jag giftig :mrgreen:

haha =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1700 dollar upp igår natt och 2800 inatt. 5.5k händer totalt. Igår var en vidrig session trots plusset men idag är jag mycket mer nöjd :) Började bli lite smånojjig när jag rasade ner 1k euro från peaken väldigt hastigt (för fjärde sessionen i rad) men denna gången slogs det inte på någon doomswitch :) Höll mig på BE efter det. Kunde kanske stängt ner någon timme tidigare men kändes iaf ok.

 

 

Var på konsert innan ikväll, Evergrey (aka Evergay). Jag gillar dem skarpt. Bra låtar, bra musiker och väldigt skicklig sångare. Bra konsert överlag, sångaren var på skämthumör och var faktiskt rätt rolig, trots de obligatoriska hånen av vår vackra skånska. Bandet går under genren progressiv metal om ni inte alla redan visste det :roll: Dock är de ju faktiskt rätt lökiga ibland så jag tänkte lista topp 3 gayh-ögonblick under spelningen.

 

3. Ett fyllo skriker "Spela en låt", varpå bandet svarar med att köra intro, vers och en refräng på Born in the USA!

 

2. Sångaren tar en vattenflaska, lutar sig lite bakåt och häller över sitt hår. Han skakar på huvudet lite smågayh och smeker sedan sitt blöta hår bakåt och formar det till en fiktiv hästsvans.

 

1. När de kör sin cover på Dilbas I'm sorry slutar de spela och låter publiken sjunga refrängen à cappela med orden "gör Dilba stolt nu då".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wtf, inte för att jag och meta har mkt förvarandra så tycker jag de helt klart är på tok för lågt att häva ut sig sånna kommentarer för att man blir klonkad i en pott. mkt pinsamt.

 

Tro det eller ej men jag har faktiskt inga problem med dig alls, jag bryr mig inte så mycket om lite småtrams på internet. Kan tillochmed vara kul ibland om det inte går över gränsen. Det är nog mer att det är du som ogillar mig :mrgreen:

 

Men jättestort +1 i övrigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GLOOOORY GLOOOORY MAN UTD!!!!

 

 

+1

 

Mycket kärlek! Måste vara en asiat som gjort den för Park var med överallt :lol:

 

Fantastiskt att man äntligen har fått vara på Old Trafford efter så många år som supporter :) Manchester är faktiskt en fin stad med, kan knappt vänta på nästa resa dit!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade inte jättebra idag och förtjänade inte att plussa 1800 dollar men det gjorde jag :mrgreen: Ska inte ens säga ett enda negativt ord om dagen (sjukt jag vet)! Fick igen för alla gånger man suttit och jagat nån fisk och blivit utdragen hela tiden. Skönt att låta dem smaka på sig egen medicin :lol: Fick dock nästan lite dåligt samvete och tyckte synd om snubben. Måste nog jobba på min killerinstikt à la MrJimmy!

 

 

Ganska säker på att detta är rekordhelg! Sjukt nog är jag nu plus för månaden! Trodde jag fan inte ens på själv. Är riktigt trött efter sent jävla grindnötande så jag tror jag håller för månaden nu. Ska flytta ut om två dagar, komma upp tidigt på tisdag och hämta mitt visum, och göra det jag hatar mest, nämligen att packa. Sen är det ju två hyfsade fotbollsmatcher på TV med :) Och så åker jag då till Bangkok på torsdag.

 

Hade ett riktigt grymt gympass idag, förstår faktiskt inte alls hur jag lyckats öka såpass mycket i styrka som jag gjort senaste månaden. Det enda jag kan tänka är min rygg nu är tillfixad av naprapat och att det tidigare är den som begränsat mig även om jag inte tänkt på det själv.

 

Lägg till pokern och gympasset den finfina konserten igår och en trevlig fredag så har vi en väldigt bra helg. Detta behövde jag verkligen, go go go me :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...