Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Ja, för jag bryr mig väldigt mycket om vad gago tycker om mig då han kan vara den mest osympatiska och drygaste människa jag träffat. Jag lugnade ner mig och insåg att jag sagt lite väl onödiga saker och nu förstår jag inte varför ska du fortsätta att dryga dig efter att jag har bett om ursäkt? Antar att du inte accepterar den och i så fall kan jag inte göra så mycket mer. För övrigt så är det rätt vidrigt att du hoppar på min mamma och min syster och sen totalt spårar ur när jag ger igen med "samma" medel.

 

Om du tycker det där var att dryga så har du inte sett mig när jag drygar på riktigt. Jag tror inte din ursäkt var speciellt uppriktig, kan ju ha att göra med att du skriver att du "väl" gick över gränsen. I vilket fall har jag inte tilltalat dig här. Gago skrev att det bl.a. var dåligt att inte ha bett om ursäkt så jag påpekade ändå att du iaf hade gjort det. Ska inte nämna ditt nick mer iaf så fattar du nog att jag inte vill ha dig här mer. Eller btw, hoppat på din mamma och din syster? You lost me.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du tycker det där var att dryga så har du inte sett mig när jag drygar på riktigt. Jag tror inte din ursäkt var speciellt uppriktig, kan ju ha att göra med att du skriver att du "väl" gick över gränsen. I vilket fall har jag inte tilltalat dig här. Gago skrev att det bl.a. var dåligt att inte ha bett om ursäkt så jag påpekade ändå att du iaf hade gjort det. Ska inte nämna ditt nick mer iaf så fattar du nog att jag inte vill ha dig här mer. Eller btw, hoppat på din mamma och din syster? You lost me.

 

 

Jag har bett om ursäkt, sen är det upp till dig att sätta nåt form av värde på min uppriktighet. Att jag ex valde att skicka ett PM borde ändå tyda på att jag verkligen ville be om ursäkt och inte gjorde det bara för att inte framstå som ett så kallat vattenmärke i herr gago's ögon.

 

Tack så mycket herr Gago, det värmer!

 

Jag fick faktiskt en oerhört hjärtskärande ursäkt av Jozoa i PM, skrivet efter ditt inlägg här.

 

 

Sättet du skriver det på är inte så jävla smidigt och du är inte så dum så att du inte förstår att jag regerar och ser detta som väldigt sarkastiskt och drygt (se; hjärtskärande, kursiverat "efter"). Sen bryr jag mig inte så mycket om att "jag inte har sett dig vara dryga på riktigt" för det spelar ingen som helst roll när du lägger fram det som du gör.

 

Angående "din-mamma&syster"-grejen så vet du mycket väl vad jag syftar på. Ingen stor grej egentligen men blir ju det i och med att du tar åt dig av det jag skrev i chatten när du veckan innan skrev i stort sett samma sak till mig.

 

Jag gjorde fel och bad om ursäkt, that's it.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har bett om ursäkt, sen är det upp till dig att sätta nåt form av värde på min uppriktighet. Att jag ex valde att skicka ett PM borde ändå tyda på att jag verkligen ville be om ursäkt och inte gjorde det bara för att inte framstå som ett så kallat vattenmärke i herr gago's ögon.

 

 

 

 

Sättet du skriver det på är inte så jävla smidigt och du är inte så dum så att du inte förstår att jag regerar och ser detta som väldigt sarkastiskt och drygt (se; hjärtskärande, kursiverat "efter"). Sen bryr jag mig inte så mycket om att "jag inte har sett dig vara dryga på riktigt" för det spelar ingen som helst roll när du lägger fram det som du gör.

 

Angående "din-mamma&syster"-grejen så vet du mycket väl vad jag syftar på. Ingen stor grej egentligen men blir ju det i och med att du tar åt dig av det jag skrev i chatten när du veckan innan skrev i stort sett samma sak till mig.

 

Jag gjorde fel och bad om ursäkt, that's it.

 

WAT? Jag vet mycket väl inte alls vad du syftar på! Börjar nästan undra om någon hackat ditt konto för det här har verkligen spårat ur totalt. Gnäller jag i chatten när jag förlorar? JAPP, det har jag erkänt här många gånger. Men jag har aldrig blandat in någons flickvän, mamma eller syster. Det överlåter jag till idioter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WAT? Jag vet mycket väl inte alls vad du syftar på! Börjar nästan undra om någon hackat ditt konto för det här har verkligen spårat ur totalt. Gnäller jag i chatten när jag förlorar? JAPP, det har jag erkänt här många gånger. Men jag har aldrig blandat in någons flickvän, mamma eller syster. Det överlåter jag till idioter.

 

Det var inget du skrev i chatten utan i en dagbok här på forumet.

 

"Vänta, ska bara gula din mamma och syster" eller något i den stilen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yo meta, im back =)

 

Tjena, vad rekommenderar du för gym i London? gärna något med bubbelpool eller liknande som man kan chilla i efteråt :-). Vad brukar en engångsträning kosta? Mina vänner är gula

 

Väljer du hotellet som jag och meta bodde på så har dom ju gym som ni kan använda gratis, sen så har dom pool och bubbelpool också, men det var stängt då vi va där, så maila i förväg och kolla med dom, dom brukar svara ganska snabbt på mail.

 

Hotellet ligger lite off så man får ta taxi hem på kvällen eftersom tunnelbanan stänger runt 00 typ, taxi kostar runt £25 från centrala London.

 

Annars så är det ca. 10-15 minuter in till stan med tunelbanan, och macdonald med drive in som är öppet dygnet runt precis utanför (meta ställde sig i den kön och hindrade all biltrafik i typ 20 min. Sen så träffade han några killar och dom snackade om vilken den bästa porrsajten var, och kom fram till att det är skönt att spruta ner brudar i ansiktet, hahahahahaha).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja precis, det var JAG som snackade med de retardsen och nästan hängde med dem...

 

Tur att jag var där och hindrade dig =)

 

Tittat precis på lite resor, får svar nästa vecka hur det blir med min språkresa till Spanien, kommer jag inte in så kan det lätt bli Thai i nån vecka, har saknat ehh all natur där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tur att jag var där och hindrade dig =)

 

Tittat precis på lite resor, får svar nästa vecka hur det blir med min språkresa till Spanien, kommer jag inte in så kan det lätt bli Thai i nån vecka, har saknat ehh all natur där.

 

Klart du ska mannen ;)

 

Eventuellt tar vi en utflykt till Phuket och chillar med Miami+fruga några dagar, du får haka isåfall :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Overkligt dålig dag. Som vanligt. Börjar må riktigt dåligt nu. Behöver verkligen komma härifrån så sjuk tur iaf att jag ska åka om en vecka. Räknar iofs med att nåt skit händer så jag inte kommer iväg. Kanske bryter benet eller nåt, vem vet.

 

haha jag älskar din optimism(det stavas så?), du låter som mig. Det roliga är att innan man börja spela poker va man ju hur optimistisk som helst till allt=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du snackar om poker så förstår jag vad du menar.

Har varit regular på NL100 men efter en grym nedåtgående trend så måste jag spela på NL20 :roll: för att inte gula.

Som tur är har jag bara haft pokern som extra inkomst så det påverkar mig inte alls pengamässigt.

Men det är bara att kämpa på och kolla igenom handhistoriken för att se att man spelade rätt.

Hoppas det vänder för dig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha jag älskar din optimism(det stavas så?), du låter som mig. Det roliga är att innan man börja spela poker va man ju hur optimistisk som helst till allt=)

 

Jag är iofs född sån så jag kan inte skylla på pokern direkt.

 

Om du snackar om poker så förstår jag vad du menar.

Har varit regular på NL100 men efter en grym nedåtgående trend så måste jag spela på NL20 :roll: för att inte gula.

Som tur är har jag bara haft pokern som extra inkomst så det påverkar mig inte alls pengamässigt.

Men det är bara att kämpa på och kolla igenom handhistoriken för att se att man spelade rätt.

Hoppas det vänder för dig

 

Nä det är inte pokerrelaterat, tack ändå. Men pokern går åt helvete den med, det hade jag nästan glömt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är iofs född sån så jag kan inte skylla på pokern direkt.

 

 

 

Nä det är inte pokerrelaterat, tack ändå. Men pokern går åt helvete den med, det hade jag nästan glömt...

 

Haha du får iaf mig att le lite vilket du borde kunna räkna in på din lista över bra grejjer som hänt idag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick plussa hyfsat mycket direkt och spela bra. Funderade på att safea men gjorde det "rätta" och spelade eftersom värdet var fint och jag hade fokus. Vet inte ens hur jag tänkte, fanns väl inte på kartan att det skulle gå bra med något för mig. Kämpat på och verkligen gjort allt för att hålla fokus uppe och inte bryta ihop men det ska fan inte gå. Blir så jävla äckligt utdragen och setupad om och om igen mot såna jävla ärkemongon. Senaste 5 gångerna jag fått in stack med KK har det varit AA hos motståndaren 4. Tvåoutad på turn och 5outad på river i stora potter med.

Nu mår jag sådär riktigt jävla dåligt att man inte var man ska bli av. Det slutar fan inte. Ingenting..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sicka hårda ord det var här då. Var snälla mot varandra för jag lär inte vara det :).

 

Kanske inte, men du är iaf underhållande!

 

Så sjukt äckligt.

 

Dags för paus eller? Finns väl inte så mycket annat som hjälper? Mer än att börja springa bra I guess.

 

Paus kommer det bli mycket av om en vecka så jag vill köra på så mycket som möjligt innan jag åker. Jag har aldrig varit någon förespråkare av paus i vilket fall, så länge man känner att man har läget under kontroll.

 

Jag har kanske inte spelat mitt A-game men har inte suttit och tiltat och egentligen bara spelat riktigt dåligt en session. Har ffa varit sinnessjukt mycket setups, och beatsen har såklart kommit i de absolut största potterna jag spelat. Känns inte som det är så mycket att göra mer än att försöka bita ihop och hålla tillbaka ångesten. Och vem vet, nu är det helg+löning så om man bara pressar in en 10 timmars spel kanske man kan hitta ännu en räddande helg och sitta och titta tillbaka och fnissa åt hur dum man var som mådde såhär dåligt över resultaten. Det skulle ju inte vara första gången.

 

Allt blir så mycket svårare när det är IRLtilt inblandat dock. Men men, ty för omtanken.

 

 

Anyway, kände att jag var på väg att spåra så jag stängde ner alla bord rakt av, spelade inte ens varven ut. Gick ut en liten runda och avreagerade mig lite och känner mig lugnare igen.

 

Tänker ofta att jag inte ska skriva massa "tyck synd om mig"-whine här men det är väl bara att inse att det är en del av processen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Paus kommer det bli mycket av om en vecka så jag vill köra på så mycket som möjligt innan jag åker. Jag har aldrig varit någon förespråkare av paus i vilket fall, så länge man känner att man har läget under kontroll.

 

Så där sa tjejen till mig med och jag visste att jag hade några hårda dagar framför mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...