Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Fy fan va sugen man blir att åka ner själv.

Men en annan är ingen stjärna på poker så man kan åka flera gånger varje år ;)

 

FYP ;)

 

Nä men jag är ingen stjärna heller, har bara tur :)

 

heineken>beer lao>sing>chang>tiger>leo

 

 

sedan gulliver, dags att gå vidare i livet... pröva man utd bar på soi 11 t ex.

 

Hehe jag gillar också Heineken :)

 

Aja nu kom vi ju precis hit så vi måste ju få gå och hälsa på alla som saknat oss iaf ;)

Men jepp jag hade faktiskt tänkt kolla in den! Antar nog att man borde boka bord om man vill äta där under någon match. Har du varit där?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men jepp jag hade faktiskt tänkt kolla in den! Antar nog att man borde boka bord om man vill äta där under någon match. Har du varit där?

 

aldrig sett match där, men tagit några öl där och då har det alltid varit rätt folktomt. jävligt fräscht och fancy men lite tattig service som vanligt och på tok för hög musik. kanske blir bättre med tiden. annars contrazzi på andra sidan vägen har bra drinkar och god prisvärd mat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aldrig sett match där, men tagit några öl där och då har det alltid varit rätt folktomt. jävligt fräscht och fancy men lite tattig service som vanligt och på tok för hög musik. kanske blir bättre med tiden. annars contrazzi på andra sidan vägen har bra drinkar och god prisvärd mat.

 

Känns som det bör leva upp rätt ordentligt när det är match iaf. Annars kan man förstå att Man Utd Bar inte riktigt känns så hett för folk som inte är inbitna Unitedfans.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hade exakt samma problem engång... vad man än gjorde så hjälpte det inte...

 

Jag avinstallerade skiten. Såg till o deleta allt och deletade alla regfiller som hade med HM o göra i datorn. Sen installerade från scratch... fungerade igen. Varför? Vet inte...

 

Jag gick igenom allt som stod i deras FAQ, en massa olika grejer. När jag sen var vid sida 14-15 i holdemmanagerforumet och nästan gav upp hittade jag ett svar som inte bara var en länk till FAQen från supporten. Det var sinnessjukt enkelt visade det sig. Skulle någon annan ha samma problem kan jag leta upp det, kommer inte ihåg exakt men det enda som krävdes var att leta upp någon slags textfil i windowsmappen och lägga till ett ord och "127.0.0.1" längst ner. Sedan funkade det! Riktigt löjligt :D Men det var tydligen någon windows update som orsakat problemet.

 

Så jag slapp installera om allt, gjorde bara det med postgreSQL.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var nog min tråd du följde då. Jag var utan HM i 1.5 mån innan jag gick i fullständig maskin och skapade en tråd på forumet om det och fick det rådet.

 

Haha ok! Det sjuka är ju att det finns en massa trådar skapade EFTER den där de bara skriver "kolla i FAQen och länkar dit". Så jävla korkat, detta funkade ju direkt!

 

Letade iaf upp det nu om någon skulle råka ut för samma problem: http://208.109.95.123/forum/showthread.php?t=8261

 

Steg 1 räckte för mig, men då hade jag redan gjort i princp allt det andra en gång innan så det är möjligt att det var därför det funkade direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle ljuga om jag sa att jag ens kände hälften av gymsuget här i Thailand jämfört med hemma, men jag är så innerligt trött på att pressa röven av mig i Sverige och äta bra för att sen åka hit och inte träna, inte äta bra och dessutom dricka på tok för mycket öl :oops: Så det blir ändring denna gång. Två gympass i veckan iaf med målet att inte tappa i styrka och att inte gå ner mer än två kilo i vikt. Tyvärr är "gymet" i vår byggnad helt meningslöst och det fina gymet nära är svindyrt och har dumma bindningstider så jag kommer gå till ett hotellgym på KhaoSan. 200 bath per gång är ett sinnessjukt överpris för vad de har men det får duga helt enkelt. Var där igår och körde :)

 

 

HIF slog MFF och leder serien. GÖTT eller? :mrgreen: Ännu viktigare match inatt här dock. Fyfan va knäckt jag blir om vi (United) inte fixar detta!

 

Såg senaste HSP igår efter ett dygns nedladdning..............måste säga att Negreanu verkligen har utvecklats! 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

This makes me very jealous. Och hur många svenska är 200 bath?

 

Hittade hotell för halva priset som verkar helt sinnessjukt nötigt. Återkommer med rapport :)

Vet inte exakt nu, innan var 200 bath knappt 40 spänn men nu är det väl närmre 50 skulle jag tro.

 

Glid in på gazebo soi 1 nån gång, nice förkrök med lite vattenpipa och bra mkt softare än kaosan. Kan dock vara packat med indier vissa dagar.

 

Jepp jag vet men vi slutade gå dit efter att ägaren tafsade på min tjej och försökte köpa henne. Han är ett jävla svin i övrigt med. Jag har dock ett fint foto på en extremfull benknackan från Gazeebo :mrgreen: Läggs upp mot betalning, några bud??

 

Och vakterna gillar inte folk med falskleg!

 

Känns rätt lugnt för mig och tjejen ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

 

Jepp jag vet men vi slutade gå dit efter att ägaren tafsade på min tjej och försökte köpa henne. Han är ett jävla svin i övrigt med. Jag har dock ett fint foto på en extremfull benknackan från Gazeebo :mrgreen: Läggs upp mot betalning, några bud??

 

 

 

 

1 dollar på Stars!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså seriöst, kan jag EN ENDA JÄVLA GÅNG få slippa att backa stort direkt i Thailand? Skrivit det varje gång jag kommit hit, jag vet, men nu är det fan fyra raka jävla gånger det börjar direkt. Och då fick jag ändå vinna ett inköp direkt.

 

FJAKDFKLrnemRME;nr,meanrm,ae

 

 

 

1 dollar på Stars!

 

Glömde säga att skambud inte accepteras, ber om ursäkt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arsenal förnedrat...najs najs. Inte riktigt den täta match som man hade hoppats, och mina bets var ju inte ens nära, men det känns som heeeelt fel läge att klaga??

 

BTW kul att de går bra för "Chippen": "Christian Wilhelmsson, 29, mittfältare, Al-Hilal, 19/4

Förlust för "Chippens" Al Hilal mot Al Shabab med hela 0-3 på hemmaplan. Returmöte är att vänta på söndag i Custodian of the Two Holy Mosques Cup of Champions. "

 

Jag upprepar: Custodian of the Two Holy Mosques Cup of Champions! 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...