Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Sorry, vaknade lite på fel sida i dag. Ska bli spännande att se lottningen. Vore inte fel om United kunde få stryk av MFF på Old Trafford. :)

 

Kommer aldrig hända. Däremot är jag inte kaxig nog att avfärda en förlust på deras arena med det jättefina namnet SWEDBANK Stadion... :roll: :roll: :roll: :roll:

 

Kan mindre än nada om fotboll, men oddsen för att det skulle hända är väl hyffsat höga va?

 

Tror det först är 1/8 att vi ens hamnar i samma grupp :mrgreen: Jag antar att vinst för MFF på Old Trafford skulle ge absolut minst 8x pengarna också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns bra iaf att personen räknar med att jobba kvar på samma plats om tre år? :)

 

Utan honom måste jag jobba på riktigt, så det hoppas jag!

 

Jag antar att ledighetsabsökan för EM nästa sommar är inne sedan något år också? :)

 

Det skulle han inte besöka på plats. Hans coworker är också fotbollsnöt och eftersom idom inte får vara lediga samtidigt sååå...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

och more importantly, ingen att suga i sig flytande carbs och ligga bakis i soffan hos med en pizza på magen :/

 

Hon var ett dåligt inflytande på mina gains ändå så det blev ju bättre såhär ;)

 

alltid beundransvärt när människor får något produktivt ur "motgångar" (beroende på hur man ser det i det här fallet såklart).

 

kul om ni får navas och behåller de gea förövrigt, ganska gosig uppsättning av GKs (=

 

Tack så mycket! På sikt var det ingen tvekan om att det var bäst såhär men det hindrar såklart inte det från att vara väldigt jobbigt ändå. Kan inte komma ihåg att jag haft en sämre sommar i mitt liv så det har varit en enda lång väntan på skolstart, det har inte heller hänt förr :mrgreen:

 

 

Sista dagen av silly season kan bara sammanfattas med ett ord för United: Fars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hon var ett dåligt inflytande på mina gains ändå så det blev ju bättre såhär ;)

 

 

 

Tack så mycket! På sikt var det ingen tvekan om att det var bäst såhär men det hindrar såklart inte det från att vara väldigt jobbigt ändå. Kan inte komma ihåg att jag haft en sämre sommar i mitt liv så det har varit en enda lång väntan på skolstart, det har inte heller hänt förr :mrgreen:

 

 

Sista dagen av silly season kan bara sammanfattas med ett ord för United: Fars.

 

På ett sätt är det din bästa sommar.

Aldrig sett dig hantera jobbiga nyheter så bra. Allt som spelar någon roll går åt rätt håll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På ett sätt är det din bästa sommar.

Aldrig sett dig hantera jobbiga nyheter så bra. Allt som spelar någon roll går åt rätt håll.

 

Ty. Det stämmer av diverse andra anledningar som skulle kräva ett långt inlägg (inget jag orkar skriva här) och jag skulle inte byta det mot nåt men det hindrar inte sommaren från att ha varit riktigt usel. Det är inget jag ältar, det är helt nya tag nu med mina biomedicinstudier ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...