Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Tur man har snabbaste svarsfrekvensen på pf.

 

Jo jobbet är micket bra men kombinerar rätt kasst med coffeeshops dessvärre, tror dock Amsterdam funkar rätt bra ändå ;).

 

Haha ändå förståeligt, jag är väl några år yngre än du och även jag har börjat tycka att de nya studentkullarna ser ut som att de vore mina småsykon. Klassisk sub30-ålderanoja inc!

 

Men visst var det halmstadish du var i nu, där är la rätt ok ändå även den timmen om dagen du inte gymmar?

 

Ingen raketfart nä! Kul att allt går bra :)

 

En i klassen är 23 och var skitsur för nivån på vissa. Säger väl det mesta :mrgreen:

 

Det är väl en fin liten mysstad typ men ärligt talat händer extremt lite för min del utöver plugg och träning. Nu trivs jag iofs jävligt bra med plugget och gymmet så det är helt ok. Det blev bara väldigt påtagligt under sommaren hur lite jag har att göra här. Det blev lite större åldersskillnad i klassen än jag hade hoppats och när korridorsfester går fetbort är det svårt :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hoppade tillbaka på ett avbrutet program sex år efter att pausen inleddes och fick därför läsa kurser med såväl ettor och tvåor som treor. Tror att jag var 28. Tala om skillnad på mognadsnivå mellan årskurserna, men det blev rolig kontrast även när åk tre började prata barnprogram. :)

 

Fast jag veckopendlade med hund, pluggade 125-150 % och jobbade 25-50 %, så det var ingen mening att försöka vara social ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det låter spännande. Sånt där gillar jag. Uppdatera gärna hur det går.

 

Är det något internetbaserat? Har du kommit på något smart?

 

Kommer väl uppdatera lite smått men det är rätt tråkigt att läsa om antar jag för jag kommer outa så lite att det blir väldigt vagt.

 

Detta är tjänstebaserat (inget sexuellt).

 

På sikt kan det bli något annat också, lite mer "interaktivt" genom en kurs jag läser utöver mitt vanliga problem. Den kursen kommer antingen förändra mitt liv totalt, eller bli helt meningslös :mrgreen: Finns inget mellanting där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingår happy ending?

 

....

 

"Detta är tjänstebaserat (inget sexuellt)."

 

PT eller massage hehe, meta siktar på att bli nya MRR, kommer dock inte gå då han inte stockar upp 200kg i bänken like it aint no thaaang

 

edit; if you do, sicko and im jelly

 

Haha nopes min styrka är skrämmande låg, pound for pound måste jag ha rekordsvaga muskler :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hoppas du förstår att man bara skjuter slagskott på riktigt starka individer. Såna som tål det om du förstår vad jag menar.

Därav din placering.

 

Nice save!

 

Krävs lite mer än så för att mina känslor ska bli sårade :mrgreen:

 

Fast förlust för Eagles efter ledning, cykeltur i åskoväder, förlust för United efter ledning med brutet ben för Luke Shaw som varit näst bäst i laget hittills gör detta till en riktigt sketen pissdag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det ett småstadssyndrom att kalla någon vid efternamn? På Paradise Hotel är det en snubbe som kallas Hermansson. Låter ju inte klokt det där.

 

Händer definitivt inte i den Kungliga hufvudstaden iallafall.

 

Här har du lite musik till nattens grind.

 

Alla kallar mig Osmanovski, beror på var i Stockholm man bor. I Nynäshamn är det vanligt med efternamn. Samma med Södertälje där jag är uppväxt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Jävligt trist ja :evil: Varit på gång i några veckor tyvärr men man hoppades ju in i det sista.

 

Lider verkligen med Shaw, riktigt grymt. :(

 

Ja det är vidrigt :( Jag tyckte först inte jag såg nåt som såg så allvarligt ut så jag trodde "bara" det var vadbenet vilket kanske inte hade varit katastrof iaf. Men det var värre än så :cry:

 

Alla kallar mig Osmanovski, beror på var i Stockholm man bor. I Nynäshamn är det vanligt med efternamn. Samma med Södertälje där jag är uppväxt.

 

Skriv i någon annans dagbok tack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...