Metaddict Postad 27 Augusti , 2015 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2015 Btw, Bolt = GOAT. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 27 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2015 Sorry, vaknade lite på fel sida i dag. Ska bli spännande att se lottningen. Vore inte fel om United kunde få stryk av MFF på Old Trafford. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 27 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2015 Sorry, vaknade lite på fel sida i dag. Ska bli spännande att se lottningen. Vore inte fel om United kunde få stryk av MFF på Old Trafford. Kan mindre än nada om fotboll, men oddsen för att det skulle hända är väl hyffsat höga va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 27 Augusti , 2015 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2015 Sorry, vaknade lite på fel sida i dag. Ska bli spännande att se lottningen. Vore inte fel om United kunde få stryk av MFF på Old Trafford. Kommer aldrig hända. Däremot är jag inte kaxig nog att avfärda en förlust på deras arena med det jättefina namnet SWEDBANK Stadion... :roll: :roll: Kan mindre än nada om fotboll, men oddsen för att det skulle hända är väl hyffsat höga va? Tror det först är 1/8 att vi ens hamnar i samma grupp Jag antar att vinst för MFF på Old Trafford skulle ge absolut minst 8x pengarna också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 27 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2015 Åtta börjar kännas marginellt spelbart på sin höjd. Det ska nog till ett dussin skador och att United redan är färdiga för slutspel innan det börjar krypa ned till fem... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 27 Augusti , 2015 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2015 Åtta börjar kännas marginellt spelbart på sin höjd. Det ska nog till ett dussin skador och att United redan är färdiga för slutspel innan det börjar krypa ned till fem... Instämmer. Då börjar lottningen strax! Håll tummarna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 27 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2015 Herregud... Malmös redan små chanser blev inte direkt bättre där. Skaplig grupp för Man U, kunde blivit bättre men kunde blivit betydligt svårare också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 27 Augusti , 2015 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2015 Herregud... Malmös redan små chanser blev inte direkt bättre där. Skaplig grupp för Man U, kunde blivit bättre men kunde blivit betydligt svårare också. Kan leva med lottningen Mycket rutinerat av United att köpa PSVs klart bästa spelare och sedan se till att vi hamnar i samma grupp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 28 Augusti , 2015 Författare Rapport Share Postad 28 Augusti , 2015 Om någon missat det har tydligen Mr Robots sista avsnitt för säsongen skjutits fram en vecka. Also: FYFAN så bra avsnitt 8 och 9 :shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 28 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2015 Asså fotboll, what's up with with that. Fick in en ledighetsansökan idag. För fotbolls-vm 2018!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 28 Augusti , 2015 Författare Rapport Share Postad 28 Augusti , 2015 Asså fotboll, what's up with with that.Fick in en ledighetsansökan idag. För fotbolls-vm 2018!? Haha det var rätt sjukt faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 28 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2015 Känns bra iaf att personen räknar med att jobba kvar på samma plats om tre år? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Schdefan Postad 28 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2015 Jag antar att ledighetsabsökan för EM nästa sommar är inne sedan något år också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 28 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2015 Känns bra iaf att personen räknar med att jobba kvar på samma plats om tre år? Utan honom måste jag jobba på riktigt, så det hoppas jag! Jag antar att ledighetsabsökan för EM nästa sommar är inne sedan något år också? Det skulle han inte besöka på plats. Hans coworker är också fotbollsnöt och eftersom idom inte får vara lediga samtidigt sååå... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 28 Augusti , 2015 Författare Rapport Share Postad 28 Augusti , 2015 Utan honom måste jag jobba på riktigt, så det hoppas jag! Det skulle han inte besöka på plats. Hans coworker är också fotbollsnöt och eftersom idom inte får vara lediga samtidigt sååå... Haha in b4 den andra snubben ansöker om ledighet till VM 2022 då :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 31 Augusti , 2015 Författare Rapport Share Postad 31 Augusti , 2015 Dat feel när fyra pers noterar ens sommargains vid skolstart Värt slitet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 31 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2015 Dat feel när fyra pers noterar ens sommargains vid skolstart Värt slitet! Gains = vikt ? Du har blivit tjockare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 31 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2015 lol ingen har gains på sommaren, IMPOSSIBLE brahh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 31 Augusti , 2015 Författare Rapport Share Postad 31 Augusti , 2015 lol ingen har gains på sommaren, IMPOSSIBLE brahh Jooo om det tar slut med ens flickvän medan man bor i en stad där man inte har en enda person man känner så det ENDA man har att göra är att gymma och äta (nästan ingen skräpmat alls, stolt) så går det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 31 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2015 och more importantly, ingen att suga i sig flytande carbs och ligga bakis i soffan hos med en pizza på magen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 31 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2015 alltid beundransvärt när människor får något produktivt ur "motgångar" (beroende på hur man ser det i det här fallet såklart). kul om ni får navas och behåller de gea förövrigt, ganska gosig uppsättning av GKs (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 1 September , 2015 Författare Rapport Share Postad 1 September , 2015 och more importantly, ingen att suga i sig flytande carbs och ligga bakis i soffan hos med en pizza på magen Hon var ett dåligt inflytande på mina gains ändå så det blev ju bättre såhär alltid beundransvärt när människor får något produktivt ur "motgångar" (beroende på hur man ser det i det här fallet såklart). kul om ni får navas och behåller de gea förövrigt, ganska gosig uppsättning av GKs (= Tack så mycket! På sikt var det ingen tvekan om att det var bäst såhär men det hindrar såklart inte det från att vara väldigt jobbigt ändå. Kan inte komma ihåg att jag haft en sämre sommar i mitt liv så det har varit en enda lång väntan på skolstart, det har inte heller hänt förr Sista dagen av silly season kan bara sammanfattas med ett ord för United: Fars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 1 September , 2015 Rapport Share Postad 1 September , 2015 Hon var ett dåligt inflytande på mina gains ändå så det blev ju bättre såhär Tack så mycket! På sikt var det ingen tvekan om att det var bäst såhär men det hindrar såklart inte det från att vara väldigt jobbigt ändå. Kan inte komma ihåg att jag haft en sämre sommar i mitt liv så det har varit en enda lång väntan på skolstart, det har inte heller hänt förr Sista dagen av silly season kan bara sammanfattas med ett ord för United: Fars. På ett sätt är det din bästa sommar. Aldrig sett dig hantera jobbiga nyheter så bra. Allt som spelar någon roll går åt rätt håll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 1 September , 2015 Författare Rapport Share Postad 1 September , 2015 På ett sätt är det din bästa sommar.Aldrig sett dig hantera jobbiga nyheter så bra. Allt som spelar någon roll går åt rätt håll. Ty. Det stämmer av diverse andra anledningar som skulle kräva ett långt inlägg (inget jag orkar skriva här) och jag skulle inte byta det mot nåt men det hindrar inte sommaren från att ha varit riktigt usel. Det är inget jag ältar, det är helt nya tag nu med mina biomedicinstudier Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 2 September , 2015 Rapport Share Postad 2 September , 2015 Tråkigt att höra, men diggar attityden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts