devalanteriel Postad 16 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2015 Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 16 Augusti , 2015 Författare Rapport Share Postad 16 Augusti , 2015 Jimenez, du har PM. NVM segfan, det blev repris på förra utgången. Toppa till fyllan med ölen för 25kr på James Rockbar och sedan Boom Boom Room. Hela kvällen levererade rakt igenom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 17 Augusti , 2015 Författare Rapport Share Postad 17 Augusti , 2015 Fortfarande bakis hela måndagen. Då är det fan illa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 18 Augusti , 2015 Författare Rapport Share Postad 18 Augusti , 2015 Memphis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 19 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2015 Han var jävligt bra i går. Fellainis mål oerhört viktigt också, med 1-2 borta hade Brügge haft ett väsentligt bättre utgångsläge. Fram tills skadan var de ju riktigt vassa framåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 19 Augusti , 2015 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2015 Han var jävligt bra i går. Fellainis mål oerhört viktigt också, med 1-2 borta hade Brügge haft ett väsentligt bättre utgångsläge. Fram tills skadan var de ju riktigt vassa framåt. Jävligt bra är en underdrift Jag hade varit extremt missnöjd med 2-1 mtp överlägsenheten, 3-1 är en enorm skillnad ja! Jag misstänker att Brugge är väldigt mycket bättre på sin hemmaplan, de hade iaf några passningskombinationer som visade att det kan finnas en del potential. Jag måste ändå påpeka att jag finner det lite lustigt att kommentatorn säger att Brugge gav United problem eller att du säger att de var riktigt vassa framåt när man kollar dessa matchstats :lol: Possession: United 69% Club Brugge 31% Shots: United 19 Club Brugge 1 Shots on target: United 8 Club Brugge 1 Corners: United 10 Club Brugge 1 19-1 i avslut till United...jag har aldrig hört att ett lag som haft ETT avslut på en hel match varit bra framåt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 19 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2015 Skrev även "fram tills skadan". Om United haft en massa chanser och få avslut hade du garanterat skrivit att United var vassa framåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 19 Augusti , 2015 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2015 Skrev även "fram tills skadan". Om United haft en massa chanser och få avslut hade du garanterat skrivit att United var vassa framåt. Vet Tror bara inte det spelade någon roll. Kommentatorn sade dock efter matchen att Brugge hade givit oss problem vilket är en jävligt märklig analys. Fattar inte vad du menar, chanser och avslut brukar väl hänga ihop "lite"? Hade United haft ETT avslut hade jag inte sagt att de var vassa framåt, det ska en extremt efterbliven/enögd supporter till det. Typ som bortamatcherna vi VANN mot Arsenal och Southampton förra året, inte fan sade jag att vi var vassa framåt efter det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 19 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2015 Grindar du möjligtvis Trials Fusion till PS4? Vet du rekade mobilspelet men jag hoppade på bigboy-versionen istället. PMa/skriv PSN-nick om du gör det så man får se dina spöken på banorna när man sitter och sliter håret. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 19 Augusti , 2015 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2015 Grindar du möjligtvis Trials Fusion till PS4? Vet du rekade mobilspelet men jag hoppade på bigboy-versionen istället. PMa/skriv PSN-nick om du gör det så man får se dina spöken på banorna när man sitter och sliter håret. Ey, kom tillbaka när du klarat hela Frontier på mobil Ingen PS4a tyvärr! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 19 Augusti , 2015 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2015 Mer om studien som diskuterades lite snabbt här innan. http://tyngre.se/artiklar/kalori-foer-kalori/ "Om det inte redan var fullständigt klarlagt (vilket det egentligen varit en längre tid) så kan du skriva till den 13 augusti 2015 som dagen då LCHFs förklaringsmodell slutligen gick i graven." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 19 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2015 Vet Tror bara inte det spelade någon roll. Kommentatorn sade dock efter matchen att Brugge hade givit oss problem vilket är en jävligt märklig analys. Fattar inte vad du menar, chanser och avslut brukar väl hänga ihop "lite"? Hade United haft ETT avslut hade jag inte sagt att de var vassa framåt, det ska en extremt efterbliven/enögd supporter till det. Typ som bortamatcherna vi VANN mot Arsenal och Southampton förra året, inte fan sade jag att vi var vassa framåt efter det okok, Brügge byggde upp sina anfall bra som fan och var inte långt ifrån att komma med fler giftiga avslut, bättre? Jag tror van Gaal var rätt arg i paus på hur osamlade försvarslinjen i United var, för i andra halvlek gjorde de nästan inte ett fel och första 20 min var Brügge igenom ganska ofta (för att vara United). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 19 Augusti , 2015 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2015 okok, Brügge byggde upp sina anfall bra som fan och var inte långt ifrån att ha möjligheten att eventuellt komma till några halvfarliga avslut, bättre? Jag tror van Gaal var rätt arg i paus på hur osamlade försvarslinjen i United var, för i andra halvlek gjorde de nästan inte ett fel och första 20 min var Brügge igenom ganska ofta (för att vara United). FYP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 20 Augusti , 2015 Författare Rapport Share Postad 20 Augusti , 2015 Men för helvete kan de sluta försöka få såna här idiotier att buntas ihop med MMA :evil: :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Solstaden Postad 20 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2015 Varför skriver du på ett pokerforum för? Måste finnas lämpligare forum för dina intressen och kunskaper? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheGrinder Postad 20 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2015 Varför skriver du på ett pokerforum för? Måste finnas lämpligare forum för dina intressen och kunskaper? Har man hängt på PF sen 2005 har man nog ett brett umgänge här. Skönt att läsa om allt möjligt också. Sen måste man ju inte gå in på allas dagbok om man inte vill? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 20 Augusti , 2015 Författare Rapport Share Postad 20 Augusti , 2015 Har man hängt på PF sen 2005 har man nog ett brett umgänge här.Skönt att läsa om allt möjligt också. Sen måste man ju inte gå in på allas dagbok om man inte vill? Jag har absolut noll att tillägga, perfekt svar, ty sir! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 20 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2015 Jag har absolut noll att tillägga, perfekt svar, ty sir! Sen är det ju kanske lite sent att byta namn på forumet till "alltutompokerforum.nu". Url-en blir lång också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 20 Augusti , 2015 Författare Rapport Share Postad 20 Augusti , 2015 Sen är det ju kanske lite sent att byta namn på forumet till "alltutompokerforum.nu". Url-en blir lång också. Good point. Sedan får man tydligen absolut inte skriva på mer än ett forum heller. Lite trist. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GruGloG Postad 20 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2015 Good point. Sedan får man tydligen absolut inte skriva på mer än ett forum heller. Lite trist. Vilka är de här "andra forumen" du pratar om? Du har väl inte gått på pkmarxistbarbarnazisternas lögner om att det skulle finnas fler:-( ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 20 Augusti , 2015 Författare Rapport Share Postad 20 Augusti , 2015 Vilka är de här "andra forumen" du pratar om? Du har väl inte gått på pkmarxistbarbarnazisternas lögner om att det skulle finnas fler:-( ? Jaså du lever! Läget? Kan varken bekräfta eller förneka att det finns fler forum än PF. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 21 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2015 Vilka är de här "andra forumen" du pratar om? Du har väl inte gått på pkmarxistbarbarnazisternas lögner om att det skulle finnas fler:-( ? Du, jag har alltid sagt att Pippis pappa var chokladkung och det tänker jag fortsätta med. Men det får man väl inte säga i det här jäkla pk-landet! Don't get me started on Rom-sås eller Rom &Cola!!!1! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GruGloG Postad 21 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2015 Jaså du lever! Läget? [/QUoTE]Kan varken bekräfta eller förneka livssituationen. Men har hört att någon som liknar mig ska flytta till Amsterdam om en månad så tror nog läget vore rätt bra om jag lever ^^. Du frodas i studentlivet, eller gymmar du bara hela tiden ? Kan varken bekräfta eller förneka att det finns fler forum än PF. World.Shattered. Du, jag har alltid sagt att Pippis pappa var chokladkung och det tänker jag fortsätta med. Men det får man väl inte säga i det här jäkla pk-landet! Don't get me started on Rom-sås eller Rom &Cola!!!1! Alltid misstänkt att det är du som ligger bakom avpixlat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 21 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2015 Men för helvete kan de sluta försöka få såna här idiotier att buntas ihop med MMA :evil: :evil: Haha ja det var bland det sjukaste jag sett. Sudden death 2v1. Bara gå för takedown, sen jagar den andra hälar att vrida. GG8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 21 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2015 Alltid misstänkt att det är du som ligger bakom avpixlat! Informationen jag får där formar hela min värlsdbild. Jag har ju t.ex. alltid vetat att det ligger i Norrköpingsbornas natur att sätta i system att komma hit och hugga folk på stan för att få sitta några år på svenskt lyxfängelse. Allt för att sen komma hem till Östergötland som miljonärer på lönen dom får i finkan. Såna är dom, det vet man ju! Edit: men sånt skriver aldrig kk-media om, näädå! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts