Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Det är tråkigt med hybris.

 

Sista tentan på mäklare, tid 14-18.

Upandcoming bokar in turre på CC vid 18 för man brukar inte sitta hela tiden ändå.

 

Tentan är på 4 frågor, efter två frågor är klockan 16.15.

Jag kommer på att jag behöver lägga på ett kol om jag ska hinna dra 17.30 senast.

 

Enligt min uppfattning efter 2-3 frågor är jag helt säker på att jag har god marginal till G. Så snabbar på och svarar kortfattat på resterande frågor (4e frågan är a-d) och var klar 16.45.

 

Fick tbx resultat men inte kollat in själva tentan idag. 3 poäng ifrån G, så djävla dum man är ibland. Inte för att de spelar någon egentlig roll för mig nu men tänker ju obv gå till omtentan så är ändå ett störmoment.

Kunde kanske gå överklaga och hitta 3p men ska upp till Kalmar och inte tbx förren 13e, får ta göra omtentan som är dagen efter jag kmr tbx från London i Mars.

 

Aja, shit happens.

Får väl lära sig av sina misstag och inte planera så dumt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är tråkigt med hybris.

 

Sista tentan på mäklare, tid 14-18.

Upandcoming bokar in turre på CC vid 18 för man brukar inte sitta hela tiden ändå.

 

Tentan är på 4 frågor, efter två frågor är klockan 16.15.

Jag kommer på att jag behöver lägga på ett kol om jag ska hinna dra 17.30 senast.

 

Enligt min uppfattning efter 2-3 frågor är jag helt säker på att jag har god marginal till G. Så snabbar på och svarar kortfattat på resterande frågor (4e frågan är a-d) och var klar 16.45.

 

Fick tbx resultat men inte kollat in själva tentan idag. 3 poäng ifrån G, så djävla dum man är ibland. Inte för att de spelar någon egentlig roll för mig nu men tänker ju obv gå till omtentan så är ändå ett störmoment.

Kunde kanske gå överklaga och hitta 3p men ska upp till Kalmar och inte tbx förren 13e, får ta göra omtentan som är dagen efter jag kmr tbx från London i Mars.

 

Aja, shit happens.

Får väl lära sig av sina misstag och inte planera så dumt.

 

Lol, Being Starfitter :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är tråkigt med hybris.

 

Sista tentan på mäklare, tid 14-18.

Upandcoming bokar in turre på CC vid 18 för man brukar inte sitta hela tiden ändå.

 

Tentan är på 4 frågor, efter två frågor är klockan 16.15.

Jag kommer på att jag behöver lägga på ett kol om jag ska hinna dra 17.30 senast.

 

Enligt min uppfattning efter 2-3 frågor är jag helt säker på att jag har god marginal till G. Så snabbar på och svarar kortfattat på resterande frågor (4e frågan är a-d) och var klar 16.45.

 

Fick tbx resultat men inte kollat in själva tentan idag. 3 poäng ifrån G, så djävla dum man är ibland. Inte för att de spelar någon egentlig roll för mig nu men tänker ju obv gå till omtentan så är ändå ett störmoment.

Kunde kanske gå överklaga och hitta 3p men ska upp till Kalmar och inte tbx förren 13e, får ta göra omtentan som är dagen efter jag kmr tbx från London i Mars.

 

Aja, shit happens.

Får väl lära sig av sina misstag och inte planera så dumt.

 

Helt klart upandcomings fel!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Löööööööööjligt intensiv session på Prima avklarad. Satt bokstavligt talat och försökte hämta andan en knapp timme in efter att inköpen började hagla från första sekund. Efter att jag blev enoutad på river efter trevägsallin turn när jag redan var back några inköp på ingen tid alls satt jag inte direkt lugnt och fint vid skrivbordet kan jag erkänna. Hoppas inte jag väckte Gruppboendet Team Microvåg. Men min livslånga streak att inte ha slagit sönder något vid grinden hölls i. Stolt över den 8-)

 

Ska sluta skämmas för min dalande NSD-linje för övrigt. Det var jättedåligt värde i början av sessionen och då backade jag bara marginellt där men framåt sista tredjedelen blev det rätt fiskigt och det var först då min NSD gick brant neråt igen.

 

Lyckades sjukt nog vända tillbaka backet rätt fort idag och gjorde för en gångs skull en fuling och kollade i HM innan jag hade slutat spela för att se om jag tagit igen allt eller ej. Såg att jag var plus, instaquittade 8-)

 

Intressant riverraise av fisken här...

 

$1/$2 No Limit Holdem

6 Players

Hand Conversion Powered by weaktight.com

 

Stacks:

UTG ($45)

metaddict (UTG+1) ($465.25)

CO ($209.06)

BTN ($202)

SB ($250.65)

BB ($883.61)

 

Pre-Flop: ($3, 6 players) metaddict is UTG+1 5:heart: 6:heart:

1 fold, metaddict raises to $6, CO calls $6, 2 folds, BB calls $4

 

Flop: 3:heart: J:club: 2:diamond: ($19, 3 players)

BB checks, metaddict bets $12, CO calls $12, BB calls $12

 

Turn: 4:club: ($55, 3 players)

BB checks, metaddict bets $42, CO calls $42, BB calls $42

 

River: 6:spade: ($181, 3 players)

BB checks, metaddict bets $111, CO goes all-in $149.06, BB folds, metaddict calls $38.06

 

Final Pot: $479.12

metaddict shows

5:heart: 6:heart:

CO shows

A:spade: J:heart:

 

metaddict wins $475.62 (net +$266.56)

 

BB lost $60

CO lost $209.06

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara så alla vet är det UFC igen natten mot söndagen. Nick Diaz i main event. När han fightas är det alltid ett fantastiskt spektakel i kombination med att i princip alla hans matcher är stört underhållande. Det går även några andra tunga matcher. Men jag måste verkligen reka alla att kolla in Diaz match, även ni som inte gillar MMA. Större karaktär får man leta efter.

 

Kuuuuuuuuuung :mrgreen::lol:

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur funkar det om man fixar 3G-internet som backup? Kan man ha det inkopplat alltid så det känner av när ens vanliga internet går ner och drar igång direkt? Hinner man bli online igen och spela klart pokerhänder man är mitt i? ViktorHs internet (skyller på honom) mår INTE INTE INTE bra :roll: Ren jävla tur att jag inte varit inne i någon pott när det gått ner.

 

 

 

À sorry hittade inte så tänkte om du postat i en annan tråd. Aja ty iaf

 

Anytime bro ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man vet att dödsmetallbandet man lyssnar på är brutalt när grundaren dömts till 10 år för mord...

 

 

 

1. Går få om man har prog för det.

Jag har inte lyckats opti.

 

2. Beror när det är?

Brukar styra in lite amerikans dekadens då.

Förra året kunde jag inte ens se pga det var på 10an.

 

1. Hm ok, känns meningslöst att ha det för oss annars när nästan alla disconnects hittills varit några minuter.

 

2. Ehhhh söndag natt :mrgreen: Du är högst välkommen hit, jag kan laga någon proteinrik mat åt oss ;) Dock säger något mig att du inte får för din tjej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får utan tvekan göra det för min tjej.

Dock är jag hos henne till 13e av egen fri vilja.

 

Får nästan proklamera att jag ofta bränner andra aktiviteter av min egna tofflighet (fri vilja kanske existerar) inte av hennes order.

 

 

Får styra något grant uppe i Kalmar, någon som är i närheten?

Hela den delen av SVS-Sverige är ju Skånemaffia now a days.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...