Metaddict Postad 3 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 3 Augusti , 2010 Fantastiskt skön HIF-seger återigen förresten. Ännu ett underläge vänt, redan i andra minuten med. 18 avslut varav 10 på mål i en bortamatch tycker jag faktiskt är riktigt imponerande. Och då var det ändå inte ens en bra förstahalvlek... Nästa omgång möter HIF Djurgården hemma medan MFF åker till Örebro. Chansen att det blir 7 eller 8 poängs ledning efter nästa helg är faktiskt hyfsat stor. Sjukt spännande Citera
Staash Postad 3 Augusti , 2010 Rapport Postad 3 Augusti , 2010 Hon ser ju riktigt knarkad ut. Sjukt vidrig! (Inte bara på bilden utan i övrigt också imo) Citera
Starfitter Postad 3 Augusti , 2010 Rapport Postad 3 Augusti , 2010 JAG VILL KNARKA! typ gick iaf typ milen samt handlade filmjölk och quorn samt hämtade mina urbarn vax som jag beställde. Vegetarisk dag en dag i veckan när jag kör förbränning, känns hälsosamt på något vis; kvarg+bär till frulle 5 ägg med paprika, rödlök, svamp, några oliver nu EAA innan cardion Quarnwok ikv mer pokerz ikv edit: kan min basala förbränning ligga på 2200 kcal? edit2: ++++ butabi Citera
Metaddict Postad 3 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 3 Augusti , 2010 Vego=gay Varvade nyss Ninja Gaiden 2...ska fira med rygg+biceps. Citera
Starfitter Postad 3 Augusti , 2010 Rapport Postad 3 Augusti , 2010 quorn är fan edit: pokern går dåligt idag också, ner 2k eller mer för månaden nu funderar på köpa äggvita på bag in box, vore så sjukt att jag bara måste ha det Citera
Metaddict Postad 4 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 4 Augusti , 2010 Uruselt pass på gymet idag istället... http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/allsvenskan/article7562684.ab Sjuuukt stort! Citera
Starfitter Postad 4 Augusti , 2010 Rapport Postad 4 Augusti , 2010 Jag lyfter fan lika bra på energiunderskott vinner dock aldrig pengar utan godis osv Citera
najvik Postad 4 Augusti , 2010 Rapport Postad 4 Augusti , 2010 ett skepp kommer lastat med hjälp till Stjärnan, både för att beräkna BMR och aktivitetsförbrukning... http://www.caloriesperhour.com/index_burn.php Citera
Starfitter Postad 4 Augusti , 2010 Rapport Postad 4 Augusti , 2010 Såg inception nyss, sprang hem i regnet i vitt linne..... Filmer var iaf en 8 imo, älskar ontologi så föll mig utmärkt i smaken. Välgjort osv, lite segt var bara att alla kunde bomba 1 miljon FI med pistoler men typ aldrig själva bli träffade. Men så är väl alla actionfilmer i guess nu ska jag försöka förlora så lite som möjligt en sesh, håll tummarna Citera
KallOödmjukDiva Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Postad 5 Augusti , 2010 Såg inception nyss, sprang hem i regnet i vitt linne..... Filmer var iaf en 8 imo, älskar ontologi så föll mig utmärkt i smaken. Wikkipeddar. Citera
Starfitter Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Postad 5 Augusti , 2010 Wikkipeddar. faktiskt inte, skrev fördjupningsuppsats om det i filosofi B samt hade det som ämne på nationella i svenska B. nice guess thou Citera
KungKroon Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Postad 5 Augusti , 2010 Wikkipeddar. Antagligen bra EV på den readen, som JKKman skulle ha sagt Citera
heltok Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Postad 5 Augusti , 2010 Välgjort osv, lite segt var bara att alla kunde bomba 1 miljon FI med pistoler men typ aldrig själva bli träffade. Men så är väl alla actionfilmer i guess pfft, de förklarade ju det i filmen. är man erfaren drömmare så vet man hur man ska göra för att klara sig, bara "turisten" som blir skjuten... Citera
saxin1 Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Postad 5 Augusti , 2010 Jag drömde att jag gjorde HALSMÖRDARSLAGET på dig. Citera
Starfitter Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Postad 5 Augusti , 2010 Jag drömde att jag gjorde HALSMÖRDARSLAGET på dig. edit; va? Citera
ljungqan Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Postad 5 Augusti , 2010 vad har du nu gjort lilla kenny? Citera
KallOödmjukDiva Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Postad 5 Augusti , 2010 faktiskt inte, skrev fördjupningsuppsats om det i filosofi B samt hade det som ämne på nationella i svenska B. nice guess thouMy bad, osäker på hur man böjer verbet wikipedia. Menar att jag wikipeddar d för visste inte va d innebar. Men förstår varför du tog det som en såg. Inte dirr så att jag hållt tillbaka med det innan. Jag drömde att jag gjorde HALSMÖRDARSLAGET på dig. Ohnej, e d värsta slaget. Tillomed värre än den där killbillslagetnärhonslårihjärtetpåbillen4ggrossådörhanmenintedirektutanförstefteratthanhartagitnårrastegdådörhanpgahjärtatexploderarfastmanhörinteenexplosionutanmanfårlitepåattdgördiomedattdsägerdettidigareinifilmenehhslaget. Citera
ulaf Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Postad 5 Augusti , 2010 My bad, osäker på hur man böjer verbet wikipedia. Detta problem gäckar mig ständigt. Att Wikkipedda var jävligt bra! Citera
Hemdhes Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Postad 5 Augusti , 2010 skit i dräggen meta! Kom igen nu HIF Citera
Starfitter Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Postad 5 Augusti , 2010 vann 10k sek, sen förlorade jag dom .. gött solsidan är på iaf edit; också, de är ok butabi Citera
easylife Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Postad 5 Augusti , 2010 (redigerade) f Redigerad 22 Juni , 2016 av easylife Citera
Metaddict Postad 5 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 5 Augusti , 2010 HIF-DIF var fan en av de sjukaste matcher jag sett live! SWINGZ deluxe men grymt mycket som visades upp av HIF idag. Gerndts klipp i steget skojar man inte bort. Grymt tillslag med. Riktig klasspelare och kommer bli monsterkul att se honom utvecklas i sveriges nr 1. Snart startar Premier League med. Awesomeness. Citera
Metaddict Postad 5 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 5 Augusti , 2010 skit i dräggen meta! Kom igen nu HIF +1 och +1 Citera
Recommended Posts