Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Var mkt produktiv ikv och beställde massa småsaker jag behöver och kikade på studielitteraturen inför hösten. Skiten går typ på 2.5k eller något sånt, wayyy 2 much iaf så ere någon som har och vill sälja billigt så skriv eller pm eller något

 

Ax, C., Johansson, C. och Kullvén, H.: Den nya ekonomistyrningen. Liber, senaste upplagan

 

Ax, C. och Kullvén, H.: Den nya ekonomistyrningen. Övningsbok med lösningar. Liber, senaste upplagan

 

Grönlund, A., Tagesson, T., Öhman, P.: Principbaserad redovisning. Studentlitteratur, senaste upplagan

 

Grönlund, A., Tagesson, T., Öhman, P.: Principbaserad redovisning - Övningsbok. Studentlitteratur, senaste upplagan

 

Lyvall, A-C., Stensson, S., Wennberg, U., Vitestam-Blomqvist, B.: Kurskompendium – Extern redovisning och räkenskapsanalys EK115A. Malmö högskola, Kultur och samhälle. (Senaste upplagan)

 

Lundén, B.: Redovisning i bostadsrättsföreningar. Björn Lundén Information AB, senaste upplagan

 

Jag har den nya ekonomistyrningen. Dock från 06 och tror det kommer en ny upplaga i år.

 

 

kul att du får ligga men jag tycker att du ska hålla dig borta från drogerna. ska vi hitta på något i malmö eller kanske här i universitetsstaden måndag eller tisdag?

 

Etage imorgon, gogo!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kul att du får ligga men jag tycker att du ska hålla dig borta från drogerna. ska vi hitta på något i malmö eller kanske här i universitetsstaden måndag eller tisdag?

 

Droger och droger, :ola:

Jo men gärna det, jag har ingenting inplanerat. Vad har du sug efter?

 

 

Jag har den nya ekonomistyrningen. Dock från 06 och tror det kommer en ny upplaga i år.

 

okok, förväntar mig dock dödshjälp via #pokerchat när jag läser skiten ;)

(OBS folk måste börja hänga där mer, blivit sjukt dött)

 

 

Etage imorgon, gogo!

 

tänker aldrig mer dricka alkohol :cry:

 

www är grymt. bara det att effekten inte blir den samma efter att man har rökt det några gånger. har inte testat att blanda med grönt än men det vore nog awesome.

 

Jag var förvisso väldigt full när jag rökte men slog insta och kunde knappt röra mig. ----> nöt mao

 

musiktips till ert dödsknarkande:

 

tyyy

 

 

Tänker vinna pengar på poker ikv:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom precis på hur sjukt mkt saker som man skrivit på PF som jag aldrig i helvetet skulle vilja att IRLare läste eller att typ någon skulle få reda på. Blir så sjukt offentligt på något sätt men känns som att de är en oskriven regel att det som händer på PF stannar på PF.

 

bara kom tänka på de, sjukt

mkt jävla sjukt egentligen, byter nog avatar snart 8-)

 

 

edit: läser MOP bakfull på tåget, barfota också

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom precis på hur sjukt mkt saker som man skrivit på PF som jag aldrig i helvetet skulle vilja att IRLare läste eller att typ någon skulle få reda på. Blir så sjukt offentligt på något sätt men känns som att de är en oskriven regel att det som händer på PF stannar på PF.

 

Jag har faktiskt lite av samma problem.

 

Några polare fick nys på min db på pf för ett par månader sen och det spred sig sedan bland vänner o släktingar som var intresserade av att kolla in den mtp att jag åkt ner till SA.

 

Har ju medfört att jag faktiskt får censurera lite emellanåt bland de grövsta sakerna vilket jag inte brydde mig alls om att göra förut.

 

Överlag bryr jag mig inte så mkt om va folk tycker, men får dra ner på t ex drogreferenser av ren hänsyn till släktingar osv.

 

Däremot känner jag fortfarande att pokertomtarna, o i synnerhet deras IRC-sida är väldigt fredade zoner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har faktiskt lite av samma problem.

 

 

Däremot känner jag fortfarande att pokertomtarna, o i synnerhet deras IRC-sida är väldigt fredade zoner.

 

PT är ju VIP och sånt =(

Däremot är ju IRC kanaler alltid fredade som du säger ^

 

this I guess, http://www.spicenordic.com/produkt/www

 

typ av effekt?

 

Jag vet faktiskt inte riktigt iom jag var full men i mitt tillstånd skulle jag nog jämföra effekten med vanlig röka. Finns t.o.m dom som gillar spicederiveringar mer än vanlig röka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...