Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

karlskrona och stöka i helgen, blir sista gången nu på ett jävla bra tag.

Poker är ju sådär kul och jag kommer nog faktiskt inte kunna träna sådär dödsseriöst som jag vill innan studiernas vardag tar vid ändå.

 

sommaren är ju inte riktigt slut men so far har den varit mycket lat och under ev.

 

mkt folk som ska ner på malmöfestivalen? blir nog riktigt bra här då, pma eller sådär och så

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kolla med heltok för facit.

 

om du kikar in heltok, gärna något form av schema över kausalkedjan som tagit plats här för jag är helt lost :rolleyes:

 

 

edit; sjukt missanpassat ord dedär med kausalkedja, dock inte sagt det på länge så blev sugen på de. smakar fint i munnen osv, gärna uttalat med stora munrörelser

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HIF-DIF var fan en av de sjukaste matcher jag sett live! SWINGZ deluxe men grymt mycket :heart: som visades upp av HIF idag.

 

Gerndts klipp i steget skojar man inte bort. Grymt tillslag med. Riktig klasspelare och kommer bli monsterkul att se honom utvecklas i sveriges nr 1.

 

Snart startar Premier League med. Awesomeness.

 

Var också där. Visst känns Gerndt grymt intressant! Känns ruskigt målfarlig hela tiden. Åsikter om herr Hanssons insats?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En höjdpunkt från gårdagens match i övrigt var när min färgade polare skrek "vafan håller du på med din jävla babian" till han dära Kennedy i DIF när han tokfilmade för andra gången :mrgreen:

 

 

 

Var också där. Visst känns Gerndt grymt intressant! Känns ruskigt målfarlig hela tiden. Åsikter om herr Hanssons insats?

 

Vem av dem? Tyckte nog faktiskt MålvaktsHansson var sämre än DomarHansson...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade faktiskt poker nu 8-) 8-) 8-) Backade inte heller ens. Mkt mkt mkt najs. Slutade runt 100 dollar upp, lyxigt värre. Tyckte jag spelade hyfsat iaf förutom en hand som jag slaktade rätt hårt. Fast humorn i den handen var att jag sparade pengar på det :mrgreen:

 

$1/$2 No Limit Holdem

5 Players

Hand Conversion Powered by weaktight.com

 

Stacks:

UTG ($186)

CO ($238.60)

BTN ($552.40)

SB ($215)

Hero (BB) ($222.97)

 

Pre-Flop: ($3, 5 players) Hero is BB J:heart: J:spade:

2 folds, BTN raises to $7, 1 fold, Hero calls $5

 

Flop: 7:heart: 3:club: Q:diamond: ($15, 2 players)

Hero checks, BTN bets $10, Hero calls $10

 

Turn: 10:heart: ($35, 2 players)

Hero checks, BTN bets $22, Hero calls $22

 

River: 6:club: ($79, 2 players)

Hero checks, BTN bets $39.50, Hero calls $39.50

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är fan inte 20 längre:cry:

 

Gårdagen....

 

Plan: Lugnt öldrickande och fira att jag inte ska bli pappa

 

Förberedelser: Packade 8 brightöl, hämtade en polare och ställde bilen i stan.

 

Utförande: Blev hestafull, badade naken med en brud i centrala karlskrona på ett väldigt olämpligt ställe. Hela det nybyggda hotellet har utsikt osv

 

Efterspel: Hängde med bruden jag sov hos i 4h jättebakfull för att jag inte vågade köra bilen hem.

 

Köpte Mc på vägen hem, sov 2h och nu ska jag 2 mil rakt ut i skogen på "poolparty". En flaska fisk nu snart så jag kommer igång igen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...