Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

mkt sjuk facebook-kväll..

Använde något tjafs som addade kontakter från msn lr något sånt, en acceptar insta och henne har jag inte haft kontakt med på minst 5 år

 

---->Säg: Korv med bröd.. får jag i loggen inom 1 min, kan inte koppla heller men måste vara någon dialektgrej vi tjafsade om förr i världen, de bjöd mig iaf på ett litet fniss

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Upp 9tuss svenska på 18k händer, life is goooood.

 

Fortfarande så brutalt ont i ländryggen/nacken efter ett misslyckat springdyk från 5an när vi var ute i onsdags. Blivit ganska skön grej när man festar i karlskrona på sommaren, många drar ner till badplatserna runt om i staden när allt stänger.. toplessbrudar osv

 

Iaf så drog jag ett dyk och kroppen typ fick underslag när jag väl var halvvägs i vattnet så ryggen och nacken knäckte till :(

 

Nu ska jag iaf dra och gymma lite lugnt (prova mitt nya eaa wiie) sen fira att jag fyller år imorgon med lite släkt ute vid mammas och pappas husvagn, grillat och lite godsaker sen hem och grinda här i huset med en IRLare. saft

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade faktiskt tänkt grinda inatt men fysatan va trött jag är. Deffen har verkligen känts av på allvar denna veckan. Sovit rätt bra faktiskt men jag är ändå sjukt trött när jag vaknar och oftast sitter det i hela dagen.

 

Eller egentligen är själva deff-delen "bara" jobbig, men det här med att träna hårt på gymet samtidigt?! Vilken pina. Dåligt tryck och dålig uthållighet. Tappat märkbart i styrka. Var även nära att trilla ihop efter ett set shrugs för några dagar sedan. Det snurrade till ordentligt i huvudet och hade jag inte haft något att luta mig mot hade jag nog blivit golvad :roll:

 

Har fått ihop hyfsade matrutiner iaf, OCH inte köpt godis på över en vecka. Sjukt, sjukt sjukt...:S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om någon skåning vill ha en burk med massa Extreme Stack från Nordic Nutrition så hojta :mrgreen: De funkar faktiskt hyfsat men jag får sån absurd halsbränna så det finns inte. Som sagt, lönt att hälla i massa jävla cayennepeppar i skiten?!

 

Vad är det för något? Trodde inte du gillade kosttillskott...?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha va, snarare är jag på gränsen till besatt av kosttillskott :mrgreen:

 

Hahaha, men finns det verkligen lagliga grejer som funkar? Jag beställde hem lite fettförbränningstillskott (mest med koffein och liknande ämnen i) från gymvaruhuset då jag börjar bli desperat kring att tappa vikt utan att behöva avstå från för mkt gott...:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hm Purple Lounge ringde i veckan och ville ha mig tillbaka :roll: Kommer nog faktiskt börja där igen.

Loggade in i klienten nu och fick erbjudande om att byta valuta om jag vill. Haft dollar där innan. Mitt NETeller är i dollar. PL har eurobord fwiw.

 

Det känns inte som varken euron eller dollarn är speciellt stabil så jag vet fan inte hur jag ska göra. Hade jag haft gott om kontanter hade jag fört över till MB och haft eurokonto där. Men problemet är att jag inte har mkt SEK alls just nu, och bara runt 4k euro på Boss. Resten är dollar på NETeller och på idiotiska Ladbrokes där jag bara kan ta ut till NETeller.

 

PL tar Oandas kurs rakt av säger de. Så, dollar eller euro? Hjälp tack.

 

 

 

Hahaha, men finns det verkligen lagliga grejer som funkar? Jag beställde hem lite fettförbränningstillskott (mest med koffein och liknande ämnen i) från gymvaruhuset då jag börjar bli desperat kring att tappa vikt utan att behöva avstå från för mkt gott...:-D

 

Kosttillskott är ju så mycket olika saker. Just fettförbränningsprodukter är nog de som gör absolut minst nytta tyvärr :(

 

Proteinpulver (även EAA såklart) och kreatin, där har vi något som absolut funkar ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade faktiskt tänkt grinda inatt men fysatan va trött jag är. Deffen har verkligen känts av på allvar denna veckan. Sovit rätt bra faktiskt men jag är ändå sjukt trött när jag vaknar och oftast sitter det i hela dagen.

 

Eller egentligen är själva deff-delen "bara" jobbig, men det här med att träna hårt på gymet samtidigt?! Vilken pina. Dåligt tryck och dålig uthållighet. Tappat märkbart i styrka. Var även nära att trilla ihop efter ett set shrugs för några dagar sedan. Det snurrade till ordentligt i huvudet och hade jag inte haft något att luta mig mot hade jag nog blivit golvad :roll:

 

Har fått ihop hyfsade matrutiner iaf, OCH inte köpt godis på över en vecka. Sjukt, sjukt sjukt...:S

 

ECA :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...