Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Man vet att det är varmt när man letar efter en större "golvfläkt" i SJU olika affärer och ingen har inne...några hade tillochmed slut på såna små fattiga "bordsfläktar". Känns så typiskt Sverige på nåt sätt men jag vet inte alls om det stämmer :D

 

Körde ett benpass på gymet idag. Körde något slags rehabpass och höll mig till maskiner (discooo). Extremt strikt benspark provade jag. Ett ben i taget, väldigt långsamma reps och med ett stopp högst upp på någon sekund. Får se om det känns nåt i knäna imorrn.

 

La lite extra krut på vader istället när det blev lite lugnare för låren. Fem set vadpress i benpressen, ett ben i taget. Sen körde jag även fem set vanliga vadpressar i maskinen som är liknande, Leg Press. Blev rätt hyfsade vikter tyckte jag.

Vad kör ni för vikter i vadövningar? Snackas ju alltid bara om bänkpress och bicepscurls av någon anledning ;)

 

Finns det minsta intresse för min kost nu när deffen är igång?

 

Inte lirat mer poker. Monstervärde när man lirar tidiga söndagsmorgnar men jag undrar om det är värt det när man somnar vid 7 på morronen. Tyvärr blir jag alltid speedad efter ett pass och somnar aldrig förrän runt 2 timmar efter sessionen. Oavsett hur trött jag är och oavsett om jag plussar eller backar.

Kanske jag som är vek men jag blir iaf helt väck i två dagar efter en sån grind. Blir jävligt många timmar att ställa om dygnet igen :(

 

Tänkte se nya Entourageavsnittet och sen sova gott, om den lilla fläkten jag fick nöja mig med svalkar tillräckligt dvs...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kör 6 set vadpress i smith varje benpass, avslutar ibland med vanliga tåhävningar på ett ben direkt efter sista setet, tills jag inte orkar mer. Tippar på att stången väger 25-30 kg, standard i smith, men om vi inte räknar med den och bara vikter jag lägger på så börjar jag med 80-90 och sen dropset på det. Vilar 30-40 sek mellan seten. Väger fö 72 kg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är något med värme och att jag inte kan spela bra poker, spelar mkt mkt dålig hela tiden atm.. frustrerande men kan ju inte skylle på någon annan än migsjälv lol

Ja det är f*n för varmt för att grinda mellan 09-22 egentligen. Lite trist när man vill nöta, men känner att man inte spelar bra i längden.

Funderar nästan på att ta laptopen och gå ner i källaren och grinda, men det skulle ju se för sjukt ut om nån såg en :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kör 6 set vadpress i smith varje benpass, avslutar ibland med vanliga tåhävningar på ett ben direkt efter sista setet, tills jag inte orkar mer. Tippar på att stången väger 25-30 kg, standard i smith, men om vi inte räknar med den och bara vikter jag lägger på så börjar jag med 80-90 och sen dropset på det. Vilar 30-40 sek mellan seten. Väger fö 72 kg.

 

På liten stepbräda eller något antar jag?

 

Tror inte någon Smith väger 25-30 kilo. Den på 24/7 väger 18, tror det är standard.

 

lol vader...jag kör lågintensiv(~120 bpm) framfotalöpning 3 ggr i veckan. Det får fan räcka...ökat 1 cm sen jag började med det;-)

 

Jag vill gärna se kosten, med kaloriintag, E% osv.

 

Mmm blir ju ett pass extrem högrepetitionsträning av det. Klart bättre än inget alls men man ser ju inte direkt Cutler och Coleman implementera det i sin vadträning ;)

 

Haha betvivlar att jag kommer sitta och mecka med såna uträkningar! Men jag ska försöka ligga äckligt lågt på kolhydrater och se om vikten börjar förändras någon gång.

Fett kommer nog vara ungefär samma mängd, jag tror största anledningen till att jag inte bulkat som jag tänkt är att jag legat för lågt på fett. Inte medvetet, det har bara blivit så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MEta är du homosexuell? ständigt snack om muskel träning? Tyder på homosexualltitet BANNA mig Mods.......

 

Jojje??? :mrgreen:

 

En gång (har aldrig kört sen dess) körde jag så mycket vader att jag inte kunde gå dagen därpå. Om jag inte minns fel varade det längre än bara den dagen..

 

Ska ju sitta i 2-3 dagar, annars har man inte gjort rätt ;)

 

Nog bättre att träna vader genom att springa i ex vff så att man får vader man kan använda till något. Körde massa styrketräning innan men dom vaderna pallade inte mkt mjölksyra.

 

Ehh what? Klart det är bättre att köra vader på gymet om man vill att dem ska växa! Tyvärr växer mina brutalt långsamt trots att jag är rätt stark där men det är ju en annan fråga :cry:

 

Jag kör tålyft (en fot i taget obv) i duschen varje gång tills jag inte orkar mer. Bra för balans, stärker leder och vader. Vad jag hört iaf :)

 

Svensson-träning för vaderna sas

 

Men kan man inte hålla på sådär jävligt länge? Inte jobbigt alls ju.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...