Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Meta, orutinerat om du inte kör vitagro när du gymmar under deffen.

 

Gjorde inte jag under 3 månader, tyckte inte jag tappade mycket styrka. Kanske lite uthållighet. Låg på 1800-2200kcal under tiden. Går man ner under 1500kcal blir det nog jobbigt att hålla motivation och styrka uppe någon längre period.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gjorde inte jag under 3 månader, tyckte inte jag tappade mycket styrka. Kanske lite uthållighet. Låg på 1800-2200kcal under tiden. Går man ner under 1500kcal blir det nog jobbigt att hålla motivation och styrka uppe någon längre period.

 

2200 kcal är min bulk. Vitagro intas under gympasset om man ligger lågt, (nästan obefintligt) på sina kolhydrater under deffen. Håller man dock en diet som innehåller kolhydrater så är det självklart att man klarar sig fint utan.

 

Uthållighet/styrka skiter iaf jag i om jag tappar när jag deffar allt handlar om att behålla muskler för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2200 kcal är min bulk. Vitagro intas under gympasset om man ligger lågt, (nästan obefintligt) på sina kolhydrater under deffen. Håller man dock en diet som innehåller kolhydrater så är det självklart att man klarar sig fint utan.

 

Uthållighet/styrka skiter iaf jag i om jag tappar när jag deffar allt handlar om att behålla muskler för mig.

 

Fast tappar du uthållighet o muskler tappar du muskler? Eller hur ska du förklara det? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast tappar du uthållighet o muskler tappar du muskler? Eller hur ska du förklara det? :)

 

Hur förklarar du detta?

 

Styrka varierar från dag till dag, muskler också för den delen men inte på samma sätt som styrkan kan göra. Du kan t.ex ha 45cm bicep ena dagen, och gå till gymmet och köra scottcurls med 40kg, sen veckan efter kan din bicep fortf vara 45cm, eller t.om 46 och du kan bara ta 35kg. Hajaru?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Meta! Utgång i hbg ikväll, vart ska vi?

 

Cardinal har Tisdagsklubben idag. Inte varit där någon tisdag själv men det lär vara enda nattklubben igång idag. Alltid fullt och lång kö där på helger iaf.

 

Men ni börjar självklart på någon uteservering nere vid havet 8-) Allt ligger på en så liten yta så det kvittar typ, bara följ folket (Hamnpaviljongen lär vara överfull som vanligt) eller sätt er där det ser fint ut.

 

Vill ni köra fjortisfylla à la HBG åker ni med Scandlines-färjorna, köper alkohol på båten och smyger med det upp på soldäck. Kan inte gå fel :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GLG´L starfitter!

 

obv lvlad, kniven åkte fram men så hoppa en av dem in och räddade de till minpluss så jag överlevde..

 

nu ska jag bara shoffa iväg allt äckligt folk från mitt hus innan mor och far kommer hem (om dom nu gör de osv)

 

meta, jag äter pastagratäng som fyllemat.. är du stolt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2200 kcal är min bulk. Vitagro intas under gympasset om man ligger lågt, (nästan obefintligt) på sina kolhydrater under deffen. Håller man dock en diet som innehåller kolhydrater så är det självklart att man klarar sig fint utan.

 

Uthållighet/styrka skiter iaf jag i om jag tappar när jag deffar allt handlar om att behålla muskler för mig.

 

Say what? 2200 bulk? Du såg inte ut att vara 1.60 lång och väga 60 kilo ;)

 

Meta, orutinerat om du inte kör vitagro när du gymmar under deffen.

 

Nja, vet inte om det är värt pengarna. Kör malto innan och efter gympass fortfarande dock. Bara mindre än innan.

 

Blir du så trött o seg på gymmet efter en veckas deff äter du för lite...

 

Tappa i styrka fort lär väl vara fullt normalt. I vilket fall börjar jag må lite bättre igen rent allmänt. Hade huvudvärk nästan varje dag första veckan av hårdare deff och hade det riktigt jobbigt på gymet. Känner inte mig lika dödstrött efter passen nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som såg straffen från Häcken-HIF idag? Hur fan mår man när man efter ca 80 minuters spel vid ställningen 1-1 köttar ner en snubbe som springer FRÅN målet ut mot straffområdeslinjen? Sämsta jag sett :( Tur AIK slog Malmö senast :) Repris i returen där, samtidigt som HIF slår Häcken hemma så hade jag varit HYFSAT nöjd...

 

 

De senaste 2 dagarna har gått åt till att träna och kolla på The Wire. Igår benpass och 2 avsnitt. Idag axlar, traps och mage, grill, HIF, och ett avsnitt Wire.

 

Provade stela marklyft för första gången igår. Fick sjukt jävla bra kontakt med baksidorna. Körde även en svettig, äcklig och allmänt vidrig pyramid i benpressen. Nöjd med prestationen, men träningsvärken är inte av denna värld :( Speciellt i framsidorna (quadriceps). Risken finns att det blir ännu värre imorrn med :S

 

Idag körde jag:

- Axelpress bakom nacken i smith (varit sjukt anti denna övning utan att ha provat men måste erkänna att jag får klart bättre kontakt än jag trodde).

- Hantellyft åt sidorna (3 set sittande och 2 set stående).

- Crunches åt sidorna (4 set med totalt 100st).

- Baksida axlar i cable cross.

- Något slags drag med rep för posterior deltoid i övre trissan på CCn (sett massa folk köra den så testade, kändes helt ok faktiskt).

- Crunches med lite olika lutning (3 set med totalt 55st).

- 3 set shrugs (glömde tyvärr mina greppredskap så det blev bara 25-kilos viktplattorna här).

 

Nötpass, rekas! :-D

 

Deffandet har gått helt ok. Främst av allt har jag slutat känna mig döende samt fått ner sötsuget. Inte druckit en droppe alkohol på nästan 3 veckor. Obliques, axlar och armar börjar bli lite lite mer definierade men snacka om att det inte är någon myt att fettet samlats runt nedre delen av magen :roll: Märks inte ett dugg där.

 

Jag har gått ner ca 2.5 kilo so far. Egentligen perfekt tempo men samtidigt kommer jag ju inte bli "klar" förrän lagom till sommarens slut...ska dessutom på fest i Malmö imorrn och kommer nog vara allt annat än hälsosam i 2 dagar. Det får nog bli en utvärdering efter helgen och överväga om det är lönt att deffa vidare. Kanske ligger kvar på samma vikt någon månad och grisbulkar sen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst ja, Ladbrokes har varit löjligt oresonliga med med att få ut mina pengar trots att jag spelat där ett bra tag nu. Äckelsnåla är de också som alla vet.Har iaf äntligen fått ut varenda öre därifrån nu och det ska mycket till innan jag spelar en hand där igen.

 

Om någon vet en site med bra deal inom Microgaming som dessutom tillåter en att ut till bank trots att man satt in med NETeller (finns det ens en sådan site??) så får ni gärna skicka iväg ett PM...

 

Att komma igång på MG med en bra deal lär vara den absolut största chansen för mig att komma igång med grinden igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...