Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Är du en knarkare?

 

se nedan

 

But weed isn't drugs :S

 

 

Börjar tröttna på migsjälv nu, tänkte inte bränna en krona ute igår och ta det semilugnt. Tog väl ca 5 minuter innan jag övergav planen som satt i båten, minnesluckor nu igen. fan!

 

Idag blir de en nykter utgång ala deff och hem tidigt till malmö imorgon för madgrind, HH och alla söta små skånebarn är obv välkomna

 

edit;

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena dagboken,

 

Idag köpte jag lösgodis för första gången på över en månad. Fyfan va gott...men jag tror seriöst jag fått någon slags "sugar high", har en sån märklig känsla i kroppen.

 

Anyway, tror jag skiter i att deffa vidare. Kom ner från knappt 85 kilo till ca 82, men nu kan jag inte riktigt hitta någon mening att fortsätta. Får börja i tid nästa gång istället. Tog en bild på slutresultatet eller vad man ska kalla det. Jag är inte direkt nöjd :( Ska nog fan försöka bulka upp till 90 kilo nu och ligga där ett tag och bli stor (tjock) och stark istället ;)

 

Funderat på om jag ska grinda eller supa ikväll. Blev det senare...hade tänkt åka upp till Stockholm i veckan men Shahins Värdshus var stängt :S Så jag måste trösta mig med någon öl. Eller åtta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade 35 min på mig att gymma iom tidig stängningstid;

 

bänk:

12*60

8*80

 

Hantelpress (rak):

8*34

8*36

6*38

6*38

 

Lutad:

8*32

8*32

8*32

 

Flies:

10*18

10*18

10*18

 

Cable:

Massa tjafs men 6 set, 3 ovanifrån och 3 nerifrån

 

Sen erbjöd jag mig självklart att plocka av alla vikter och hänga upp dem när den söta tjejen som jobbade ensam vid stängning gick och bar på 20 kgs vikter.. Hon bjöd på valfri dryck/bar i receptionen när jag var klar (2 min innan dom stängde), tackade obv deffnej och vann ist massa karmapoints inför grinden ikv

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var mkt produktiv ikv och beställde massa småsaker jag behöver och kikade på studielitteraturen inför hösten. Skiten går typ på 2.5k eller något sånt, wayyy 2 much iaf så ere någon som har och vill sälja billigt så skriv eller pm eller något

 

Ax, C., Johansson, C. och Kullvén, H.: Den nya ekonomistyrningen. Liber, senaste upplagan

 

Ax, C. och Kullvén, H.: Den nya ekonomistyrningen. Övningsbok med lösningar. Liber, senaste upplagan

 

Grönlund, A., Tagesson, T., Öhman, P.: Principbaserad redovisning. Studentlitteratur, senaste upplagan

 

Grönlund, A., Tagesson, T., Öhman, P.: Principbaserad redovisning - Övningsbok. Studentlitteratur, senaste upplagan

 

Lyvall, A-C., Stensson, S., Wennberg, U., Vitestam-Blomqvist, B.: Kurskompendium – Extern redovisning och räkenskapsanalys EK115A. Malmö högskola, Kultur och samhälle. (Senaste upplagan)

 

Lundén, B.: Redovisning i bostadsrättsföreningar. Björn Lundén Information AB, senaste upplagan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var mkt produktiv ikv och beställde massa småsaker jag behöver och kikade på studielitteraturen inför hösten. Skiten går typ på 2.5k eller något sånt, wayyy 2 much iaf så ere någon som har och vill sälja billigt så skriv eller pm eller något

 

Ax, C., Johansson, C. och Kullvén, H.: Den nya ekonomistyrningen. Liber, senaste upplagan

 

Ax, C. och Kullvén, H.: Den nya ekonomistyrningen. Övningsbok med lösningar. Liber, senaste upplagan

 

Grönlund, A., Tagesson, T., Öhman, P.: Principbaserad redovisning. Studentlitteratur, senaste upplagan

 

Grönlund, A., Tagesson, T., Öhman, P.: Principbaserad redovisning - Övningsbok. Studentlitteratur, senaste upplagan

 

Lyvall, A-C., Stensson, S., Wennberg, U., Vitestam-Blomqvist, B.: Kurskompendium – Extern redovisning och räkenskapsanalys EK115A. Malmö högskola, Kultur och samhälle. (Senaste upplagan)

 

Lundén, B.: Redovisning i bostadsrättsföreningar. Björn Lundén Information AB, senaste upplagan

 

Inte så värst billigt, men billigare. Jag sparar ca. 500 jämfört med adlibris.

 

http://www.lycknis.se/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Celebrity rehab with Dr Drew...mkt mkt mkt sjukt :S

 

sett några avsnitt precis. fyfan vad tiltande den där slynan är som ska hjälpa dom att bli friska. hon med glasögonen nere på nästippen som spelar överlägsen.

 

åååh vad jag vill döda henne. en sådan subba måste ju vara en fara för tillfrisknandet bland missbrukare. helt sjukt att de placerar en sådan idiot på en sådan betydelsefull post.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var mkt produktiv ikv och beställde massa småsaker jag behöver och kikade på studielitteraturen inför hösten. Skiten går typ på 2.5k eller något sånt, wayyy 2 much iaf så ere någon som har och vill sälja billigt så skriv eller pm eller något

 

Ax, C., Johansson, C. och Kullvén, H.: Den nya ekonomistyrningen. Liber, senaste upplagan

 

Ax, C. och Kullvén, H.: Den nya ekonomistyrningen. Övningsbok med lösningar. Liber, senaste upplagan

 

Grönlund, A., Tagesson, T., Öhman, P.: Principbaserad redovisning. Studentlitteratur, senaste upplagan

 

Grönlund, A., Tagesson, T., Öhman, P.: Principbaserad redovisning - Övningsbok. Studentlitteratur, senaste upplagan

 

Lyvall, A-C., Stensson, S., Wennberg, U., Vitestam-Blomqvist, B.: Kurskompendium – Extern redovisning och räkenskapsanalys EK115A. Malmö högskola, Kultur och samhälle. (Senaste upplagan)

 

Lundén, B.: Redovisning i bostadsrättsföreningar. Björn Lundén Information AB, senaste upplagan

 

 

Om du inte redan köpt/beställt, så kan du kolla blocket tror dom flesta finns där.=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...