Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

tar du hit knark så....

 

 

 

PROTEINTZATZIKI

 

500gram lätt kesella/kvarg (LIDL)

1/3 - 1/2 gurka

2-4 klyftor vitlök

Salt och vitpeppar

1-2 matskedar olivolja

 

Tillagning: Hacka vitlöken och strimla gurkan i ett rivjärn.

Lägg kesellan/kvargen i en bunke och tillsätt vitlök, gurka,

olivolja och kryddor. Dryga ut med vatten för önskad konsistens.

 

 

såja

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

denna skiten är bästa som hänt mig (se: tråkigt liv), ska fan äta den till allt.

Dock stekte jag nyss en bruk tonfisk att ha till de och ris. Allvarligt, jag hatar tonfisk. Hur fan ska man göra det är ju uber nöt? :S

 

åt de alltid direkt ut burk innan, ska man steka skiten lr?

 

Steka tonfisk i burk :S? Jag brukar göra olika röror å ha på en grov macka. Tonfisk, majonäs, cayennepeppar, jalapeno, skivat ägg. Smaka av med salt och peppar å lägg på valfria grönsaker på mackan, jag gillar tomat. Om du inte äter kolhydrater alls så lägg röran på en bädd av isbergssallad istället för bröd.

 

Annars kan du ju köpa färsk tonfisk, det kan du däremot steka, bland det godaste som finns imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Steka tonfisk i burk :S? Jag brukar göra olika röror å ha på en grov macka. Tonfisk, majonäs, cayennepeppar, jalapeno, skivat ägg. Smaka av med salt och peppar å lägg på valfria grönsaker på mackan, jag gillar tomat. Om du inte äter kolhydrater alls så lägg röran på en bädd av isbergssallad istället för bröd.

 

Annars kan du ju köpa färsk tonfisk, det kan du däremot steka, bland det godaste som finns imo.

 

Jag äter inte bröd under deff :cry:

Får typ bita ihop och käkade det som det är i guess, färsk tonfisk vore nice prova men är inte det löjligt dyrt?

 

On another note så vaknade jag vid 5 i morse av en mardröm, normalt sett är man ju den som blir jagad eller wateveh. Denna gången var det jag som sprang runt och mördare folk, livstilt sas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag äter inte bröd under deff :cry:

Får typ bita ihop och käkade det som det är i guess, färsk tonfisk vore nice prova men är inte det löjligt dyrt?

 

On another note så vaknade jag vid 5 i morse av en mardröm, normalt sett är man ju den som blir jagad eller wateveh. Denna gången var det jag som sprang runt och mördare folk, livstilt sas

 

Being a micro ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Steka tonfisk i burk :S? Jag brukar göra olika röror å ha på en grov macka. Tonfisk, majonäs, cayennepeppar, jalapeno, skivat ägg. Smaka av med salt och peppar å lägg på valfria grönsaker på mackan, jag gillar tomat. Om du inte äter kolhydrater alls så lägg röran på en bädd av isbergssallad istället för bröd.

 

Annars kan du ju köpa färsk tonfisk, det kan du däremot steka, bland det godaste som finns imo.

 

Wot? What about majjo and eggs? Kolhydrater i överflöd:-) Men du kanske tog bort dem utan att skriva det, bara kollar=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Behöver gå och handla en jävla massa kvarg, har inget att äta till frukost och jag är semideppig och trött.

Sen har jag en coachsesh vid 5 som jag måste spela in en film till, göra en kompletering på ett projektarbete senast imorgon.

 

Sen är det förbränningsdag och bara käka vegmat idag bläbläbä

 

 

aint nutin to it but to do it8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahaha fick mitt munspel igår :mrgreen:

 

blinka lilla stjärna sitter sålänge jag får kolla hur jag ska spela den, så fort det blir lite svårare så har jag löjligt svårt med tempo.

omusikalisk så ini :cry:

 

hehe, vilken tonart är munspelet i?

en låt som är fruktansvärt lätt att spela till är introt till kung av sand, gyllene tider...

 

http://www.harptabs.com/song.php?ID=9935 ganska trevligt intro imo :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...