Starfitter Postad 31 Juli , 2010 Rapport Postad 31 Juli , 2010 Är du en knarkare? se nedan But weed isn't drugs Börjar tröttna på migsjälv nu, tänkte inte bränna en krona ute igår och ta det semilugnt. Tog väl ca 5 minuter innan jag övergav planen som satt i båten, minnesluckor nu igen. fan! Idag blir de en nykter utgång ala deff och hem tidigt till malmö imorgon för madgrind, HH och alla söta små skånebarn är obv välkomna edit; Citera
Metaddict Postad 31 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 31 Juli , 2010 Tjena dagboken, Idag köpte jag lösgodis för första gången på över en månad. Fyfan va gott...men jag tror seriöst jag fått någon slags "sugar high", har en sån märklig känsla i kroppen. Anyway, tror jag skiter i att deffa vidare. Kom ner från knappt 85 kilo till ca 82, men nu kan jag inte riktigt hitta någon mening att fortsätta. Får börja i tid nästa gång istället. Tog en bild på slutresultatet eller vad man ska kalla det. Jag är inte direkt nöjd Ska nog fan försöka bulka upp till 90 kilo nu och ligga där ett tag och bli stor (tjock) och stark istället Funderat på om jag ska grinda eller supa ikväll. Blev det senare...hade tänkt åka upp till Stockholm i veckan men Shahins Värdshus var stängt Så jag måste trösta mig med någon öl. Eller åtta. Citera
Starfitter Postad 1 Augusti , 2010 Rapport Postad 1 Augusti , 2010 malmö idag, fifan vad grind de blir Citera
Starfitter Postad 1 Augusti , 2010 Rapport Postad 1 Augusti , 2010 Hade 35 min på mig att gymma iom tidig stängningstid; bänk: 12*60 8*80 Hantelpress (rak): 8*34 8*36 6*38 6*38 Lutad: 8*32 8*32 8*32 Flies: 10*18 10*18 10*18 Cable: Massa tjafs men 6 set, 3 ovanifrån och 3 nerifrån Sen erbjöd jag mig självklart att plocka av alla vikter och hänga upp dem när den söta tjejen som jobbade ensam vid stängning gick och bar på 20 kgs vikter.. Hon bjöd på valfri dryck/bar i receptionen när jag var klar (2 min innan dom stängde), tackade obv deffnej och vann ist massa karmapoints inför grinden ikv Citera
Metaddict Postad 1 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 1 Augusti , 2010 Blanka Vlasic WTF, medan jag skrev det ovan klarade Emma Green av alla människor 2.01, trodde jag aldrig skulle hända Sjuuukt. Citera
NikLasVegas Postad 1 Augusti , 2010 Rapport Postad 1 Augusti , 2010 Blanka Vlasic Sett hennes tuttar. så att ehh... Citera
Metaddict Postad 1 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 1 Augusti , 2010 Sett hennes tuttar. så att ehh... Och det tror du inte jag har (vackra dem med för övrigt)?? Nigga please... Citera
Starfitter Postad 1 Augusti , 2010 Rapport Postad 1 Augusti , 2010 jag vann pengar på månadens första session, hur ska detta sluta? 2k händer dessutom jajajajjaaaaaaaaa Citera
Starfitter Postad 1 Augusti , 2010 Rapport Postad 1 Augusti , 2010 Var mkt produktiv ikv och beställde massa småsaker jag behöver och kikade på studielitteraturen inför hösten. Skiten går typ på 2.5k eller något sånt, wayyy 2 much iaf så ere någon som har och vill sälja billigt så skriv eller pm eller något Ax, C., Johansson, C. och Kullvén, H.: Den nya ekonomistyrningen. Liber, senaste upplagan Ax, C. och Kullvén, H.: Den nya ekonomistyrningen. Övningsbok med lösningar. Liber, senaste upplagan Grönlund, A., Tagesson, T., Öhman, P.: Principbaserad redovisning. Studentlitteratur, senaste upplagan Grönlund, A., Tagesson, T., Öhman, P.: Principbaserad redovisning - Övningsbok. Studentlitteratur, senaste upplagan Lyvall, A-C., Stensson, S., Wennberg, U., Vitestam-Blomqvist, B.: Kurskompendium – Extern redovisning och räkenskapsanalys EK115A. Malmö högskola, Kultur och samhälle. (Senaste upplagan) Lundén, B.: Redovisning i bostadsrättsföreningar. Björn Lundén Information AB, senaste upplagan Citera
Metaddict Postad 1 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 1 Augusti , 2010 Redovisning i bostadsrättsföreningar låter iaf sjukt intressant! Kan jag få låna den av dig när du är klar? Citera
Metaddict Postad 2 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 2 Augusti , 2010 Celebrity rehab with Dr Drew...mkt mkt mkt sjukt Citera
Kenan83 Postad 2 Augusti , 2010 Rapport Postad 2 Augusti , 2010 Var mkt produktiv ikv och beställde massa småsaker jag behöver och kikade på studielitteraturen inför hösten. Skiten går typ på 2.5k eller något sånt, wayyy 2 much iaf så ere någon som har och vill sälja billigt så skriv eller pm eller något Ax, C., Johansson, C. och Kullvén, H.: Den nya ekonomistyrningen. Liber, senaste upplagan Ax, C. och Kullvén, H.: Den nya ekonomistyrningen. Övningsbok med lösningar. Liber, senaste upplagan Grönlund, A., Tagesson, T., Öhman, P.: Principbaserad redovisning. Studentlitteratur, senaste upplagan Grönlund, A., Tagesson, T., Öhman, P.: Principbaserad redovisning - Övningsbok. Studentlitteratur, senaste upplagan Lyvall, A-C., Stensson, S., Wennberg, U., Vitestam-Blomqvist, B.: Kurskompendium – Extern redovisning och räkenskapsanalys EK115A. Malmö högskola, Kultur och samhälle. (Senaste upplagan) Lundén, B.: Redovisning i bostadsrättsföreningar. Björn Lundén Information AB, senaste upplagan Inte så värst billigt, men billigare. Jag sparar ca. 500 jämfört med adlibris. http://www.lycknis.se/ Citera
Starfitter Postad 2 Augusti , 2010 Rapport Postad 2 Augusti , 2010 Redovisning i bostadsrättsföreningar låter iaf sjukt intressant! Kan jag få låna den av dig när du är klar? Facebook osv : O stort imo Inte så värst billigt, men billigare. Jag sparar ca. 500 jämfört med adlibris. http://www.lycknis.se/ tvm Citera
Sladdafan Postad 2 Augusti , 2010 Rapport Postad 2 Augusti , 2010 Vad läser du starfitter? Känner igen de flesta böckerna Citera
Starfitter Postad 2 Augusti , 2010 Rapport Postad 2 Augusti , 2010 Vad läser du starfitter? Känner igen de flesta böckerna fastighetsmäklare 2a terminen Citera
Emilio Postad 2 Augusti , 2010 Rapport Postad 2 Augusti , 2010 Celebrity rehab with Dr Drew...mkt mkt mkt sjukt sett några avsnitt precis. fyfan vad tiltande den där slynan är som ska hjälpa dom att bli friska. hon med glasögonen nere på nästippen som spelar överlägsen. åååh vad jag vill döda henne. en sådan subba måste ju vara en fara för tillfrisknandet bland missbrukare. helt sjukt att de placerar en sådan idiot på en sådan betydelsefull post. Citera
Metaddict Postad 2 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 2 Augusti , 2010 Fiasko på mina UFC-bets denna gång Till mitt försvar sprang jag faktiskt rätt säkert under EV... Citera
Metaddict Postad 2 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 2 Augusti , 2010 Riktigt grymt gympass idag! Fuck deff Citera
Starfitter Postad 2 Augusti , 2010 Rapport Postad 2 Augusti , 2010 Riktigt grymt gympass idag! Fuck deff äääh bara att blunda, skrika, lyfta.. energi är bara state of mind Citera
Supertequila Postad 2 Augusti , 2010 Rapport Postad 2 Augusti , 2010 Blanka Vlasic WTF, medan jag skrev det ovan klarade Emma Green av alla människor 2.01, trodde jag aldrig skulle hända Sjuuukt. Sett hennes tuttar. så att ehh... Och det tror du inte jag har (vackra dem med för övrigt)?? Nigga please... Citera
Cardshark52 Postad 2 Augusti , 2010 Rapport Postad 2 Augusti , 2010 Var mkt produktiv ikv och beställde massa småsaker jag behöver och kikade på studielitteraturen inför hösten. Skiten går typ på 2.5k eller något sånt, wayyy 2 much iaf så ere någon som har och vill sälja billigt så skriv eller pm eller något Ax, C., Johansson, C. och Kullvén, H.: Den nya ekonomistyrningen. Liber, senaste upplagan Ax, C. och Kullvén, H.: Den nya ekonomistyrningen. Övningsbok med lösningar. Liber, senaste upplagan Grönlund, A., Tagesson, T., Öhman, P.: Principbaserad redovisning. Studentlitteratur, senaste upplagan Grönlund, A., Tagesson, T., Öhman, P.: Principbaserad redovisning - Övningsbok. Studentlitteratur, senaste upplagan Lyvall, A-C., Stensson, S., Wennberg, U., Vitestam-Blomqvist, B.: Kurskompendium – Extern redovisning och räkenskapsanalys EK115A. Malmö högskola, Kultur och samhälle. (Senaste upplagan) Lundén, B.: Redovisning i bostadsrättsföreningar. Björn Lundén Information AB, senaste upplagan Om du inte redan köpt/beställt, så kan du kolla blocket tror dom flesta finns där.=) Citera
Metaddict Postad 2 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 2 Augusti , 2010 Kollade mina Avanza Zero för första gången sen jag köpte dem i slutet av oktober 09. Upp ca 15%. Jag måste verkligen ha missat något för jag trodde de skulle vara upp mycket mer. Men OBV hade det varit en sjukt bra ökning i längden... Citera
Recommended Posts