Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Funderar på att köra en vit grindhelg :S Kanske skulle hoppa på den här effe-trenden så man orkar. Mina "Extreme Stack" är ju för det första rätt mesiga, för det andra ger dem mig en enorm halsbränna :cry: HÖGST sannolikt är det pga att åsnorna lagt i 40mg Cayenne i varenda jävla kapsel!

 

Tips på bra effe-sidor? :D Sorken? :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://www.stackernordic.se/ meta, för mig där jag beställde :)

 

har också gått in i någon form av deff, najvik gav mig lite nya ideèr: exempelvis så kör jag 30 min efter varje pass på crosstrainern.. sen har jag gjort om min split också till 4 dagar så jag kan ta två pass med bara förbränning.

 

gogogogo beachen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Bytte också ut middagscolan till Coke Zero :shock:

Såja! Bra jobbat! Det viktigaste till steget att dricka cola zero som standard-cola är att tänka "mm va gott det ska bli med ett glas kall cola" och inte "men kerstin, har du gått på här? Mindre socker?"

 

Hur snabbt dör man om man aldrig kör shrugs?

 

Shrugs är grymt roliga! Som meta sa så är det alltid tufft med tunga hantlar. Lätt att få kontakt i trapsen också :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://www.stackernordic.se/ meta, för mig där jag beställde :)

 

har också gått in i någon form av deff, najvik gav mig lite nya ideèr: exempelvis så kör jag 30 min efter varje pass på crosstrainern.. sen har jag gjort om min split också till 4 dagar så jag kan ta två pass med bara förbränning.

 

gogogogo beachen

 

Effe sa jag hestfan! Svindyrt skit det ju. I princip Samma som den stack jag har som dessutom bara kostade en tredjedel...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såja! Bra jobbat! Det viktigaste till steget att dricka cola zero som standard-cola är att tänka "mm va gott det ska bli med ett glas kall cola" och inte "men kerstin, har du gått på här? Mindre socker?"

 

Shrugs är grymt roliga! Som meta sa så är det alltid tufft med tunga hantlar. Lätt att få kontakt i trapsen också :-)

 

Hehe ty. Enorm uppoffring för min del. Lär nog fortsätta unna mig vanlig Coke under helgen :oops:

 

Skönare med stång. :)

 

Tycker nog det är lite skönare med hantlar men mtp att det nästan blev 50% mer total vikt med stång så var det klart roligare :)

 

medinc.se

 

Ty, men jag är inte så sugen på att köpa en enorm påse för 2200 :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

blir c/r på river 200bb deep av en fisk och jag har nötkåk, kul att internet dör.. mkt normalt

 

 

Comviqa mobila bb typ de 19kr /månad är din vän här, Perfekt att ha ijackat och knacka igång om sånt händer !

 

 

Och de bästa stackerna är metamina <3 men dom får man jobba lite för att få utskriva !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vände till 2-1 i slutminuterna mot Häcken i måndags och idag vinst mot AIK på straffar. Fem poängs ledning när allsvenskan kickar igång med.

 

Kan bli ett mycket bra HIF-år :mrgreen: Hoppas nu fan bara de plockar fram varenda öre de kan hitta så Lantz skriver på ett nytt kontrakt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mmsports imo

 

btw: klockan är inte ens 09 och jag har redan avverkat 2,5km på löpbandet. värsta starfitter-livsstilen. nu äggröra och bacon.

 

Gahhh starfittan skulle inte trycka i sig bacon efter det...lite klass har han iaf...

 

MM funkish men gymvaruhuset is the shitnitz :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...