saxin1 Postad 5 Maj , 2010 Rapport Postad 5 Maj , 2010 Haha ja han ser ut som en belgian blue nu i K1. Citera
Metaddict Postad 5 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 5 Maj , 2010 Haha ja han ser ut som en belgian blue nu i K1. Värsta är att hans ansikte ser mycket större ut. Kolla hakan och käken liksom. Luktar monstermongoprepp med tillväxthormon osv osv...men men, han har ju aldrig fastnat (eftersom freakshow-japsarna inte gillar dopingprov) så man får väl vara tyst med det snacket. Återstår att se om han krymper nu när han ska fightas i USA igen Citera
Starfitter Postad 5 Maj , 2010 Rapport Postad 5 Maj , 2010 Varit en nötdag med HH idag, hittade sjukaste gympasset innan. Lyfte så jag nästan svimmade osv osv. efter det så blev det käka på vespa och möta upp HH sen hem till mig och grinda.. Avsluta kvällen med att glo på ironman 2 på entrè, klart sevärd film på bio.. nu ska jag upp om 5h gngngn Citera
Kimzors Postad 5 Maj , 2010 Rapport Postad 5 Maj , 2010 han ser bäst ut 2004 varför förstöra den kroppen Citera
diazo Postad 5 Maj , 2010 Rapport Postad 5 Maj , 2010 Varit en nötdag med HH idag, hittade sjukaste gympasset innan. Lyfte så jag nästan svimmade osv osv. efter det så blev det käka på vespa och möta upp HH sen hem till mig och grinda.. Avsluta kvällen med att glo på ironman 2 på entrè, klart sevärd film på bio.. nu ska jag upp om 5h gngngn ja de var en skön dag så att säga! synd att riggen hittade oss båda. Som tur var så hade du ju en fisk på ett bord som jag med mina sjuka svs fisk readskillz läste sönder i JJ handen ps, gissa vem som ska ta en bärs nu? Citera
Starfitter Postad 5 Maj , 2010 Rapport Postad 5 Maj , 2010 ja de var en skön dag så att säga! synd att riggen hittade oss båda. Som tur var så hade du ju en fisk på ett bord som jag med mina sjuka svs fisk readskillz läste sönder i JJ handen ps, gissa vem som ska ta en bärs nu? heheh du såklart, gissa vem som ska upp om 4h.... fisken gulade seriöst på alla 5 borden sen och inte fan fick jag ta del i kakan Citera
Metaddict Postad 5 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 5 Maj , 2010 Det är hästkött och inte sushi som ligger bakom viktökningen.. Horse-meat diet is the secret to Overeem’s 50-pound weight gain Han har även "skyllt" det på sushi. Att han äter 35-40 bitar per måltid osv... Varit en nötdag med HH idag, hittade sjukaste gympasset innan. Lyfte så jag nästan svimmade osv osv. efter det så blev det käka på vespa och möta upp HH sen hem till mig och grinda.. Avsluta kvällen med att glo på ironman 2 på entrè, klart sevärd film på bio.. nu ska jag upp om 5h gngngn Kan plussa om Iron Man 2, jag tyckte också den var sevärd. Men sen är jag också en sucker för serietidningsfilmer. Gillar i princip alla på senare tid, förutom urusla Superman. Citera
diazo Postad 5 Maj , 2010 Rapport Postad 5 Maj , 2010 Watchmen var ju ren grädde, särkilt när dem fick in så mycket dylan på soundtracket : ) Citera
Metaddict Postad 6 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2010 Watchmen var ju ren grädde, särkilt när dem fick in så mycket dylan på soundtracket : ) Tyckte den var lite VÄL flummig men Åkerman vägde upp det med sin sexscen HehEHHeHEHhh ;pppPPPpPppPPPPPppPppppppPPPpPp Citera
Mecklenburgare Postad 6 Maj , 2010 Rapport Postad 6 Maj , 2010 Kan plussa om Iron Man 2, jag tyckte också den var sevärd. Men sen är jag också en sucker för serietidningsfilmer. Gillar i princip alla på senare tid, förutom urusla Superman. +1 Men du, Daredevil? Citera
Mecklenburgare Postad 6 Maj , 2010 Rapport Postad 6 Maj , 2010 Tyckte denna förtjäna en egen post Citera
Metaddict Postad 6 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2010 Helsingbooooorg Röd och blååååååå +1 Men du, Daredevil? Daredevil sög obv mer hestpung än starfitter...(alltså mycket) Tyckte denna förtjäna en egen post Absolut, den var fan högklassig Citera
Metaddict Postad 6 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2010 Ah, lätt att glömma att Soilwork faktiskt var sjukt lovande och bra ett tag. De var typ i 18-årsåldern när de gjorde denna skiva. Vilka riff och melodier. Hyfsat hårda men samtidigt melodiska är det inte många som klarar av att vara. Citera
KungKroon Postad 7 Maj , 2010 Rapport Postad 7 Maj , 2010 Bra skit! Såg dem i Belgien 07 tillsammans med en stor filosof till skåning som enligt egen utsago kallades för "bögvåldtäcktsmannen". Varför fick jag aldrig riktigt reda på och det är jag glad för. Citera
Starfitter Postad 7 Maj , 2010 Rapport Postad 7 Maj , 2010 såja, dummaste jag gjort på länge detta..Gick med på att ta bussen från malmö till oslo över natten för att timea det så jag och en brudpolare från sthlm kom fram samtidigt.. FÖR HELVETE KENNY, IDIOT Citera
Metaddict Postad 7 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2010 såja, dummaste jag gjort på länge detta..Gick med på att ta bussen från malmö till oslo över natten för att timea det så jag och en brudpolare från sthlm kom fram samtidigt.. FÖR HELVETE KENNY, IDIOT Mmmmm det var urbota korkat, det kunde du väl ha listat ut från början? Sa ju till dig med...lol. Aja GL! Citera
Metaddict Postad 7 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2010 Bra skit!Såg dem i Belgien 07 tillsammans med en stor filosof till skåning som enligt egen utsago kallades för "bögvåldtäcktsmannen". Varför fick jag aldrig riktigt reda på och det är jag glad för. Najs! Haha nej vissa saker är nog bäst att bara låta vara... När jag ändå har den store Kroon på tråden och det är Helsingborgsmetal på G måste jag bara slänga in lite Darkane. Tar deras största "hit" och ser om det kanske diggas? Tycker själv de har gjort bättre grejer men det är ibland lite hårdare så jag vågar inte posta det till en heavymetaddict som dig Citera
Metaddict Postad 7 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2010 Medlemmar från Soilwork och Darkane spelar även i Terror 2000. Kan det bli bättre än thrash metal på skånska med text om Helsingborg?? Citera
Miami Postad 7 Maj , 2010 Rapport Postad 7 Maj , 2010 ja....bättre å bättre.....(på stockholmska) gah Citera
_mowmow Postad 7 Maj , 2010 Rapport Postad 7 Maj , 2010 jag slogs i en moshpit när soilwork spelade Citera
Mecklenburgare Postad 7 Maj , 2010 Rapport Postad 7 Maj , 2010 http://www.e24.se/pengar24/din-ekonomi/telefoni-och-internet/surfade-en-timme-fick-rakning-pa-44-000_433973.e24 Citera
Starfitter Postad 7 Maj , 2010 Rapport Postad 7 Maj , 2010 jak kmr aldrig åka buss igen efter jag kommit hem, nu er jag ganska full efter att köpt 16 bärs i affären för 500 sek lol nu dödsfylla och ev lite skojj på gretkos/upandcomings vis Citera
diazo Postad 7 Maj , 2010 Rapport Postad 7 Maj , 2010 quantos horas en la busa? (inte på fyllespanska: hur många timmar tog bussen?) Citera
Recommended Posts