Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Haha ja han ser ut som en belgian blue nu i K1.

 

Värsta är att hans ansikte ser mycket större ut. Kolla hakan och käken liksom. Luktar monstermongoprepp med tillväxthormon osv osv...men men, han har ju aldrig fastnat (eftersom freakshow-japsarna inte gillar dopingprov) så man får väl vara tyst med det snacket.

 

Återstår att se om han krymper nu när han ska fightas i USA igen :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varit en nötdag med HH idag, hittade sjukaste gympasset innan. Lyfte så jag nästan svimmade osv osv. efter det så blev det käka på vespa och möta upp HH sen hem till mig och grinda.. Avsluta kvällen med att glo på ironman 2 på entrè, klart sevärd film på bio.. nu ska jag upp om 5h gngngn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varit en nötdag med HH idag, hittade sjukaste gympasset innan. Lyfte så jag nästan svimmade osv osv. efter det så blev det käka på vespa och möta upp HH sen hem till mig och grinda.. Avsluta kvällen med att glo på ironman 2 på entrè, klart sevärd film på bio.. nu ska jag upp om 5h gngngn

 

ja de var en skön dag så att säga! synd att riggen hittade oss båda. Som tur var så hade du ju en fisk på ett bord som jag med mina sjuka svs fisk readskillz läste sönder i JJ handen :D ps, gissa vem som ska ta en bärs nu? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja de var en skön dag så att säga! synd att riggen hittade oss båda. Som tur var så hade du ju en fisk på ett bord som jag med mina sjuka svs fisk readskillz läste sönder i JJ handen :D ps, gissa vem som ska ta en bärs nu? :D

 

heheh du såklart, gissa vem som ska upp om 4h.... fisken gulade seriöst på alla 5 borden sen och inte fan fick jag ta del i kakan :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är hästkött och inte sushi som ligger bakom viktökningen.. :)

 

Horse-meat diet is the secret to Overeem’s 50-pound weight gain

 

Han har även "skyllt" det på sushi. Att han äter 35-40 bitar per måltid osv...

 

Varit en nötdag med HH idag, hittade sjukaste gympasset innan. Lyfte så jag nästan svimmade osv osv. efter det så blev det käka på vespa och möta upp HH sen hem till mig och grinda.. Avsluta kvällen med att glo på ironman 2 på entrè, klart sevärd film på bio.. nu ska jag upp om 5h gngngn

 

Kan plussa om Iron Man 2, jag tyckte också den var sevärd. Men sen är jag också en sucker för serietidningsfilmer. Gillar i princip alla på senare tid, förutom urusla Superman.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

såja, dummaste jag gjort på länge detta..Gick med på att ta bussen från malmö till oslo över natten för att timea det så jag och en brudpolare från sthlm kom fram samtidigt.. FÖR HELVETE KENNY, IDIOT

 

Mmmmm det var urbota korkat, det kunde du väl ha listat ut från början? :mrgreen: Sa ju till dig med...lol.

 

Aja GL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra skit!

Såg dem i Belgien 07 tillsammans med en stor filosof till skåning som enligt egen utsago kallades för "bögvåldtäcktsmannen". Varför fick jag aldrig riktigt reda på och det är jag glad för.

 

Najs! Haha nej vissa saker är nog bäst att bara låta vara...

 

När jag ändå har den store Kroon på tråden och det är Helsingborgsmetal på G måste jag bara slänga in lite Darkane. Tar deras största "hit" och ser om det kanske diggas?

 

 

Tycker själv de har gjort bättre grejer men det är ibland lite hårdare så jag vågar inte posta det till en heavymetaddict som dig :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...