Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Idag blev det "tunga pumpande bicepscurls framför spegeln" på mitt eget vis. Tokskrek upp en 6a och en 5a på stjärnfittans vis vid mitt första försök med 24-kiloshantlarna. Körde även isocurls på Arnolds vis efter det.

Sen pushdowns med rep samt dips.

Avslutade med ett superset med hantellyft åt sidan direkt över till axelpress med hantlar.

 

Blev inte direkt VLCD efter det...:roll: Coca cola till tacosmiddagen följt av en efterrätt bestående av chokladkaka, vispgrädde, glass, hallon och mango. Senare en pastasallad med kyckling följt av en godispåse till efterrätt på punis vis.

Eheheh tjena svullo 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fail på att skojja till det ordentligt =(

Nu ligger jag här och är allmänt skitpigg även om jag festat hela kvällen och inte sovit så mkt inatt... Riktigt sjukt att jag blivit sånhär på sista tiden, jag blir liksom inte trött av att supa utan hestapigg.. Skitbra ur festsynpunkt men aldrig någon som orkar hänga med hela vägen så nu ligger jag i en fåtölj och lyssnar på några som knullar.. tänkte in och slaska lite med egen deg på svs om en stund tills jag blir så trött att jag vill sova ^^

 

gn dagboken och hoppas på att meta vaknar med colemans armar imorgon:twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fail på att skojja till det ordentligt =(

Nu ligger jag här och är allmänt skitpigg även om jag festat hela kvällen och inte sovit så mkt inatt... Riktigt sjukt att jag blivit sånhär på sista tiden, jag blir liksom inte trött av att supa utan hestapigg.. Skitbra ur festsynpunkt men aldrig någon som orkar hänga med hela vägen så nu ligger jag i en fåtölj och lyssnar på några som knullar.. tänkte in och slaska lite med egen deg på svs om en stund tills jag blir så trött att jag vill sova ^^

 

gn dagboken och hoppas på att meta vaknar med colemans armar imorgon:twisted:

 

Skulle varit i lund igår då, la en festrapport i min db :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

UFC inatt...som vanligt en riktigt bra gala. War Machida :mrgreen:

 

Väldigt spelvärda singlar enligt mig är Mitrione mot Kimbo Slice (Kimbo suger och Mitrione är inte alls så dålig som alla trodde först) och Belcher mot Cote (Belcher känns halvt underskattad, en av mina favoriter faktiskt. Cote är överskattad samtidigt som han varit borta LÄNGE pga skador).

 

Tim Hague mot Joey Beltran kan vara precis värt 1.43.

 

Daley mot Koscheck är jättevärde om Koschecks ego är för stort och han försöker stå med Daley. Jag tror dock inte han är så dum och det känns som han bör få ner Daley rätt lätt. Spelar litegrann på Daley ändå till över 3x.

 

Machida-Rua rör jag inte denna gång. Rua nere på 2.5 nu jämfört med förra då han låg över fyra. Machida till 1.5 är INTE spelbart.

 

Sen körde jag ett litet litet bet på en monsterhögoddsare till trippel på Goulet, TJ Grant, och Daley. 53 gånger pengarna på den :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Machida-Rua rör jag inte denna gång. Rua nere på 2.5 nu jämfört med förra då han låg över fyra. Machida till 1.5 är INTE spelbart.

 

tycker oddset låter rimligt. machida kommer ha lärt sig förra fighten då han blev överraskad. han gör ju typ aldrig misstag och hans record är ju bissart, ser han som stor favvo i matchen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tycker oddset låter rimligt. machida kommer ha lärt sig förra fighten då han blev överraskad. han gör ju typ aldrig misstag och hans record är ju bissart, ser han som stor favvo i matchen.

 

Ser honom som marginell favorit av ungefär samma anledningar men absolut inte så stor favorit som oddset.

 

Machidas strategi var exakt likadan i fem ronder förra matchen, trots att det var uppenbart (inte för domarna iofs) att det inte funkade. Jag tyckte dessutom han var alldeles för feg. Jag är mycket skeptisk till hans team. All respekt till hans far och bror men de är karatemästare och inte experter på MMA.

Om Machida har gjort rätt korrigeringar tror jag han tar det, annars blir det fem ronder och en likadan match som senast.

 

Shogun slogs nog på toppen av sin förmåga senast, jag tror Machida har lite mer att ge. Jag hoppas de har en plan B denna gång om hans karatestil inte funkar. Min plan B hade varit försöka ta ner Shogun.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol, Mariusz Pudzianowski gick sin andra match nu. Fyfan va usel han är. Påminner enormt om Bob Sapp! In och tokveva i en minut, bli helt slut och sen maska resten av matchen.

 

Lol du menar att han påminner om prime-sapp. Numera vevar sapp i kanske 30sek..sedan ger han typ upp. Slagrädd har han också blivit. Men du har rätt i att de knappast är en ny Lesnar vi ser i pudden

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...