Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

bump, vakna meta

 

Sorry :) Min vanliga källa bestmmatorrents har legat nere ett bra tag nu. Så google är nog mer hjälp än jag.

 

Annars kan du ju alltid kolla superhypade toppmatchen Floyd Mayweather Jr mot Shane Mosley om du inte redan gjort det. Den hade jag velat se men SVTs texttv spoilade faktiskt den för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gympasset gick bättre än jag trodde faktiskt. Hoppas det betyder att den sista förkylningen snart ger med sig helt.

 

Körde 4 set plana hantelpressar och 3 set lutande. Sen totalt 8 set i cablecrossen. Fyra uppifrån och ner, fyra nerifrån och upp. Var sen ultraseriös och körde några set vänster biceps :mrgreen: Dumt att pressa mig för mycket efter sjukdom så jag skippade ben.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorry :) Min vanliga källa bestmmatorrents har legat nere ett bra tag nu. Så google är nog mer hjälp än jag.

 

Annars kan du ju alltid kolla superhypade toppmatchen Floyd Mayweather Jr mot Shane Mosley om du inte redan gjort det. Den hade jag velat se men SVTs texttv spoilade faktiskt den för mig.

 

Vittu då! Nje, inte intresserad av boxning egentligen men en gammal kompis/bekant gick sin första proffsmatch så vill se skiten men verkar inte gå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vittu då! Nje, inte intresserad av boxning egentligen men en gammal kompis/bekant gick sin första proffsmatch så vill se skiten men verkar inte gå.

 

Hm najs. Vem? Det var iaf någon väldigt ung och lovande svensk som hade signat för Sauerland nyligen har jag för mig :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gympasset gick bättre än jag trodde faktiskt. Hoppas det betyder att den sista förkylningen snart ger med sig helt.

 

Körde 4 set plana hantelpressar och 3 set lutande. Sen totalt 8 set i cablecrossen. Fyra uppifrån och ner, fyra nerifrån och upp. Var sen ultraseriös och körde några set vänster biceps :mrgreen: Dumt att pressa mig för mycket efter sjukdom så jag skippade ben.

 

Snart uppe i Ruhls volymer..;)...Om jag inte missminner mig brukade han trycka 30+ set per muskegrupp...hejja roids!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Månaden börjar så som sig bör

 

Entraction $200.00 No Limit Hold'em - 4 players - View hand 674538

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

 

Hero (BTN): $341.00

SB: $359.36

BB: $214.80

CO: $200.00

 

Pre Flop: ($3.00) Hero is BTN with A :club: J :spade:

1 fold, Hero raises to $4.50, SB raises to $12.75, 1 fold, Hero calls $8.25

 

Flop: ($27.50) Q :heart: A :diamond: A :heart:(2 players)

SB bets $18.00, Hero calls $18

 

Turn: ($63.50) J :diamond:(2 players)

SB bets $35.00, Hero calls $35

 

River: ($133.50) 4 :diamond:(2 players)

SB bets $85.50, Hero raises to $275.25, SB calls $189.75

 

Final Pot: $684.00

Hero shows A :club: J :spade:

SB shows Q :spade: Q :club:

Hero wins $681.00

(Rake: $3.00)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inget nytt här. Varit svintrött hela dagen och fortsatt snora. Har faktiskt ätit rätt bra idag, väldigt ovanligt för icke-träningsdagar som sagt. Måste hållas. Ska gå och lägga mig "redan" vilket inte är speciellt vanligt. Måste verkligen få till lite vettiga rutiner så fort jag är helt frisk.

 

GAIS-HIF var tråkig men full kontroll för HIF och några riktigt klara chanser på slutet, hade inte varit helt orättvist med ett mål där men 0-0 får väl ses som OK.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Meeeeeeeeeeeta, har du spelat några händer sen du var här eller?8-) 8-)

 

Jag har bara gröna sessioner för månaden hittils, känns soft och då är jag ändå under ev. Gillar när det är såhär att de inte känns som man kan förlora även om man åker på lite utdragningar och coolers, men så vet man ju att nästa 5k händer kan vara precis omöjliga att inte backar rakt ut på =P

 

Nu ska jag ha tvättstuga och ut och traska lite medan tvätten ligger inne, man kan ju inte vara lat.. Magen har börjar försvinna ocks sååååååft!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hade kunnat överväga fold om vi var djupare dvs spelade lägre, men visst kan man göra en explofoldish där om man spelat mkt mot dig.

 

Ska du på emop?

 

inte till italien :cry: verkar som alla ska ner och hade varit löjligt kul men har en stor redovisning på projektarbete i skolan, grupparbete med så kan inte dra. fml osv men jag peppar på iaf barca och kanske malta igen. Du ska ner lr?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För mycket pokersnack här nu :(

 

Jag körde ett benpass igår för första gången på evigheter, kanske någonsin, jag är inte helt säker. Hursomhelst fick jag inte långt efter det migrän för andra gången på ca 5-6 år, senast var runt 2 år sen. FYFAN vad det gör ont i skallen :S

 

Körde "bara" två vadövningar och två lårövningar så jag hoppas verkligen det var ren slump med migränen. För det var faktiskt helt ok att köra ett egen benpass. Men får jag välja mellan kycklingben och migrän är jag inte hardcore nog att välja migrän...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...