Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

gto omss

 

Entraction $200.00 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 688384

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

 

MP: $581.45

CO: $238.37

Hero (BTN): $200.00

SB: $889.16

BB: $308.22

UTG: $197.00

 

Pre Flop: ($3.00) Hero is BTN with A :heart: A :diamond:

2 folds, CO calls $2, Hero raises to $9, 2 folds, CO raises to $16, Hero raises to $25, CO raises to $34, Hero raises to $44, CO raises to $54, Hero raises to $65, CO raises to $76, Hero raises to $88, CO raises to $100, Hero raises to $115, CO raises to $130, Hero raises to $148, CO raises to $166, Hero raises to $187, CO raises to $208, Hero calls $13 all in

 

Flop: ($403.00) 8 :heart: 2 :spade: J :diamond:(2 players - 1 is all in)

 

Turn: ($403.00) A :club:(2 players - 1 is all in)

 

River: ($403.00) 3 :spade:(2 players - 1 is all in)

 

Final Pot: $403.00

CO shows 5 :heart: K :spade:

Hero shows A :heart: A :diamond:

Hero wins $400.00

(Rake: $3.00)

 

Fan vad lamt :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu ska jag inviga min nya riskokare!

 

ris på mitt vis ^^

 

usch jag drog hem till karlskrona idag, hoppar av tåget för att gå upp till exet och lösa lite praktiska saker. 20 m från stationen så börjar det dugga lite, 100 till och de spöregnar mer än jag någonsin varit med om. När jag väl kommer fram är hela jag dyngsur men jag går ändå och småskrattar hela vägen och tycker det är allmänt soft. Det tråkiga var bara att det var tänkt att jag skulle på fest hos en gammal klasskompis senare på kvällen (hestasöt brud) och med mina ända skor och jacka dyngsura så fick jag vika ner mig och köra bil ditt nykter. Att gå utan jacka fanns inte på kartan så när jag kommer fram sitter bara hon och en tjej till där som jag "kände" i typ 6an :/

Kvällen fortlöper med att jag sitter nykter med inte mindre än 4 tjejer av samma status, sitter mest och är seriös-social och pratar om livet och skola osv...

Kör alla in till stan och hänger med ut nykter (BIG LOL), känner mig väldigt missanpassad när alla karlskronas drägg/studenter springer runt dyngfull och härjar :/

Det positiva är iaf att jag snackade en del med några gamla/potertiella ragg :)

 

Nya tag imorgon, då ska jag klippa mig, gymma, käka lunch med en polare samt grinda lite med honom och coacha lite ;) Sen ska jag laga middag till mina kära föräldrar och bjuda på lite gto-vin, dom blir alltid så ledsna när jag kommer hem för jag är alltid full/bakfull hela tiden jag är hemma.

 

aja everbody wanna be a bodybuilder but nobody wanna lift this heavy ass weights!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gto omss

 

Entraction $200.00 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 688384

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

 

MP: $581.45

CO: $238.37

Hero (BTN): $200.00

SB: $889.16

BB: $308.22

UTG: $197.00

 

Pre Flop: ($3.00) Hero is BTN with A :heart: A :diamond:

2 folds, CO calls $2, Hero raises to $9, 2 folds, CO raises to $16, Hero raises to $25, CO raises to $34, Hero raises to $44, CO raises to $54, Hero raises to $65, CO raises to $76, Hero raises to $88, CO raises to $100, Hero raises to $115, CO raises to $130, Hero raises to $148, CO raises to $166, Hero raises to $187, CO raises to $208, Hero calls $13 all in

 

Flop: ($403.00) 8 :heart: 2 :spade: J :diamond:(2 players - 1 is all in)

 

Turn: ($403.00) A :club:(2 players - 1 is all in)

 

River: ($403.00) 3 :spade:(2 players - 1 is all in)

 

Final Pot: $403.00

CO shows 5 :heart: K :spade:

Hero shows A :heart: A :diamond:

Hero wins $400.00

(Rake: $3.00)

 

haahahahhahahaahaha fan vad jag garva :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

funderar på vilka festivaler som är bäst, hultsfred bokad, funderar på arvika eller peace and love eller båda...

 

Hultsfred e halt klart bäst brudmässigt, vilket borde passa dig bra ;)

 

Kanske någon dag! Än mer troligt med Copenhell! För BEHEMOTH ska diiiiiiiiiiiiiiiiiiit 8-)

 

Okok så pass, E ju bara 2 dagar :P

Jasså de ska dit me, såg att de lirar på SRF dagen innan också dcok e de nog bättre drag på copenhell :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...