Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

snart smäller det. Nu avgör vi med 3 mål i första tack. Eller ett mål på övertid igen skulle iofs få mig att tro på gud.

 

För övrigt så fick jag reda på vems Peter Crouch flickvän är idag. Finns ju bara en sak att säga. WP Peter, WP!

 

 

Haha jo absolut WP...

 

Han vet ju om det också Dehman ;) På frågan om vad han skulle ha varit om han inte var fotbollsspelare svarade Peter Crouch: "a virgin". Riktigt bra svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

stackars meta ligger hemma och är sjuk istället för att veva med oss på etage ikväll :cry:

 

Hittade iaf dödsgrinden i morse på 4k händer och tog igen en del även om en jävla psyktomte tog 800 av mig. Synade 4bets med 89o respektive 96s för BI..... siickooo !

 

Har 3 kvinnor på besök och alla lägenheten utom en sover så vi dricker redbull vodka och peppar :D kan bli grym kväll

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, skönt med människor med lite självdistans.

 

Mmm fick lite mer respekt för honom där :D

 

stackars meta ligger hemma och är sjuk istället för att veva med oss på etage ikväll :cry:

 

Hittade iaf dödsgrinden i morse på 4k händer och tog igen en del även om en jävla psyktomte tog 800 av mig. Synade 4bets med 89o respektive 96s för BI..... siickooo !

 

Har 3 kvinnor på besök och alla lägenheten utom en sover så vi dricker redbull vodka och peppar :D kan bli grym kväll

 

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm verkligen FFFFFFFFFFFMMMMMMLLLLL :cry: Speciellt mtp hur mongofull du kommer bli efter så lite sömn, mycket grind, och TIDIG alkoholstart. Hade varit kul att se :mrgreen:

 

Dessutom har min IRL-Malmöpolare lite fest idag med bra ratio. Jävla fittförkylning detta :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mmm fick lite mer respekt för honom där :D

 

 

 

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm verkligen FFFFFFFFFFFMMMMMMLLLLL :cry: Speciellt mtp hur mongofull du kommer bli efter så lite sömn, mycket grind, och TIDIG alkoholstart. Hade varit kul att se :mrgreen:

 

Dessutom har min IRL-Malmöpolare lite fest idag med bra ratio. Jävla fittförkylning detta :cry:

 

Som att Mr Meta behöver bra ratio, puh ez game @ etage om jag inte minns snett ;) hittade hetaste blondinen som hängde efter dig... GTO omss

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

stackars meta ligger hemma och är sjuk istället för att veva med oss på etage ikväll :cry:

 

Hittade iaf dödsgrinden i morse på 4k händer och tog igen en del även om en jävla psyktomte tog 800 av mig. Synade 4bets med 89o respektive 96s för BI..... siickooo !

 

Har 3 kvinnor på besök och alla lägenheten utom en sover så vi dricker redbull vodka och peppar :D kan bli grym kväll

 

 

phooneboth eller nåt sånt? Tror jag listat ut vem du är nu :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har sån gym-abstinens att jag håller på att dö :evil: Kan inte vara normalt detta.

 

Får jag bara vettig sömn inatt med tror jag faktiskt att jag trotsar förkylningen och drar ner och kör lite triceps eller nåt imorrn. Får se.

 

 

edit: Eller inte kanske, flexade lite med en fyrakiloshantel nu och blev andfådd och helt slut direkt :cry: DET är inte normalt iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

att man aldrig lär sig......

 

 

edit: tack för denna direkt när jag hittade lite fisk på ett bord...

 

 

Entraction $200.00 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 659480

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

 

CO: $194.55

Hero (BTN): $227.95

SB: $230.30

BB: $112.20

UTG: $200.00

MP: $233.45

 

Pre Flop: ($3.00) Hero is BTN with K :spade: A :club:

1 fold, MP raises to $7, CO raises to $14, Hero raises to $35, 2 folds, MP calls $28, CO calls $21

 

Flop: ($108.00) A :spade: K :heart: 5 :diamond:(3 players)

MP checks, CO checks, Hero checks

 

Turn: ($108.00) 3 :heart:(3 players)

MP bets $51.00, CO folds, Hero calls $51

 

River: ($210.00) T :diamond:(2 players)

MP bets $147.45, Hero calls $141.95 all in

 

Final Pot: $493.90

Hero shows K :spade: A :club:

MP shows Q :club: J :club:

MP wins $490.90

(Rake: $3.00)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ehhhh moget av Chelski att muta domaren när de möter Stoke hemma liksom. Spara det till en svårare match??? (typ linjedomaren mot united............)

 

 

 

 

 

 

tjena skåne!

 

tankar om det här meta meta?!??!?!?!?

 

 

Att du är brutalt sen som vanligt :mrgreen:;)8-)

042-Unit har varit kult här i Helsingborg länge nu. Fett chill att någon reppar för vår area code liiiixåm ;PPpPPPpPpppPppPpPPPppPPPPppPpppPPpPPPPppppppppPPPPP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Att du är brutalt sen som vanligt :mrgreen:;)8-)

042-Unit har varit kult här i Helsingborg länge nu. Fett chill att någon reppar för vår area code liiiixåm ;PPpPPPpPpppPppPpPPPppPPPPppPpppPPpPPPPppppppppPPPPP

 

 

 

 

Mvh

Stockholm :-)

 

fakedit: måste dock hylla 042 unit för deras djupa texter. tex; "Sitter här och skriver en mäktig text. Jag och mina kompisar är bara bäst. Tjejer kom hit och få lite kuk, alla ni andra bara sug" :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad tror du om toppmötet i morgon Meta? Tror du att ni får med er några poäng hem till Helsingborg?

 

Jag är lite kluven tyvärr. Markus Lantz är allsvenskan överlägset bästa mittfältare så det blir ett stort avbräck att han är avstängd. Gashi har varit ett riktigt fynd men det är lite upp till bevis nu för att bevisa att han är lika bra utan Lantz.

 

Har inte sett Mjällby alls så lite svårt att säga nåt. Ekenberg imponerade verkligen inte när han var här i HIF men jag antar att han är bättre nu.

 

Tror det kan bli lite av en gnetmatch och att det slutar oavgjort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Usch poker är verkligen inte kul ath, blir så satans resultatfixerad i slutet av månaderna. Nöten brukar vara att boka månaden när jag är nöjd och kunna ta lite ledigt men denna månaden så måste jag spela 100 vip om dagen till ett endurace race som är värt 1kish så varje session sitter jag och gråter över varje pott som går fel. Man spelar verkligen inte bra när det är så, usch skärpning och börja vinna lite istället imho...

 

Nu ska jag iaf ut och gå, käka lite kyckling och sen rygg/biceps på gymmet. Fan har hemtenta på torsdag också, vi får väl se om det går att plugga in en 6hp tenta på 2 dagar nu dårå :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...