Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Själv blev man hotad av någon som varit en god vän i ett flertal år och fick sen en tjuvsmäll av samma person. Innan det hade han bölat en timme över att jag inte hört av mig på en vecka. Det var första gången i mitt liv jag tände till och började veva, har aldrig någonsin varit i slagsmål...synd att jag inte hann träffa den fete jäveln innan en polare drog bort mig. Tydligen hade han sagt till min polare att det var tur att han var där och drog bort mig. Riktigt jävla arg var jag...

 

Lite jobbigt känns det allt men såna människor behöver man verkligen inte i sitt liv. Finns nog med falska människor redan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man får ju intrycket att dom inte preppa lika mycket förr. Det gjorde dom säkert inte heller, därför det inte är så extremt som det är idag. Old school BB > Nutidens BB imo

 

Så är det ju absolut. Finns knappt några topp-BBs nu som INTE har uppsvälld mage, på den tiden fanns inte en enda som hade det alls.

 

Vissa av preppen används fortfarande som jag förstått det. Men det finns väl en massa nya dödsprepp. Tillväxthormon till stor del säkert och jag tror inte de old school tryckte massa sprutor med testosteron. Och om det nu används samma grejs som på 70 och 80-talet lär det vara minst dubbla doser.

 

För träna hårdare gör dem definitivt inte nu. Antagligen äter de ännu lite mer nu än innan men det känns onekligen som att det är preppen som är skillnaden.

 

Sen är det domarnas fel med. Hade de belönat symmetri hårdare och haft stora avdrag för uppsvällda magar och för bred midja så hade ju folk inte sett ut som de gör heller.

 

Phil Heath blev t.ex. tokrånad i senaste Arnold Classic om du frågar mig, och typ 80% av alla andra som kollat lite.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

6-8kg kyckling, 2kg lax, 5kg köttfärs är ju standard vid varje storhandling :)

Tjejen kollar konstigt på mig när jag kommer konkandes :roll:

 

Finns inga discopass, bara discoövningar! Om det var sånna du höll på med är jag djupt besviken :) Typ som köra biceps i CC i Dubbelbicepsposition o dra händerna mot huvudet. Tiltar på den övningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

6-8kg kyckling, 2kg lax, 5kg köttfärs är ju standard vid varje storhandling :)

Tjejen kollar konstigt på mig när jag kommer konkandes :roll:

 

Finns inga discopass, bara discoövningar! Om det var sånna du höll på med är jag djupt besviken :) Typ som köra biceps i CC i Dubbelbicepsposition o dra händerna mot huvudet. Tiltar på den övningen.

 

Menar du stående? En av de skönate bicepsövningarna imo är att ligga på rygg i CC med armarna 90 grader ut från kroppen och "dra" mot pannan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Menar du stående? En av de skönate bicepsövningarna imo är att ligga på rygg i CC med armarna 90 grader ut från kroppen och "dra" mot pannan.

 

Ja stående. Vet vilken du menar, och har inte provat den. Den ser dock disco ut :D Men funkar den för dig är det bara köra på! Det viktigaste är ju trots allt att ha kul och köra övningar man tycker om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

6-8kg kyckling, 2kg lax, 5kg köttfärs är ju standard vid varje storhandling :)

Tjejen kollar konstigt på mig när jag kommer konkandes :roll:

 

Finns inga discopass, bara discoövningar! Om det var sånna du höll på med är jag djupt besviken :) Typ som köra biceps i CC i Dubbelbicepsposition o dra händerna mot huvudet. Tiltar på den övningen.

 

 

:oops: :oops: :oops: :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

6-8kg kyckling, 2kg lax, 5kg köttfärs är ju standard vid varje storhandling :)

Tjejen kollar konstigt på mig när jag kommer konkandes :roll:

 

Finns inga discopass, bara discoövningar! Om det var sånna du höll på med är jag djupt besviken :) Typ som köra biceps i CC i Dubbelbicepsposition o dra händerna mot huvudet. Tiltar på den övningen.

 

Coleman kör den så vad du än säger så biter inga argument längre. Coleman kör den. End of discussion liksom :twisted:

 

Tyvärr kan jag inte träna biceps som jag vill, får en strålande smärta i vänsta underarmen av många övningar. Har jag handflatan mot mig är det längs hela innersidan typ. Gör även lite ont i högerarmen men inte alls samma kraftiga smärta. Det är både störigt och märkligt. Stång är inte ens att tänka på, kan inte köra på preacherbänk heller.

 

Idag blev det Arnolds stående iso, sittande iso, stående omvända curls med EZ-bar, och till sist..."biceps i CC i Dubbelbicepsposition o dra händerna mot huvudet" :lol: Ett vanligt set där och ett avslutande superset. Provade klart högre tempo än vanligt, funkade bättre än förväntat.

 

Var 2 magövningar imellan där också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr kan jag inte träna biceps som jag vill, får en strålande smärta i vänsta underarmen av många övningar. Har jag handflatan mot mig är det längs hela innersidan typ. Gör även lite ont i högerarmen men inte alls samma kraftiga smärta. Det är både störigt och märkligt. Stång är inte ens att tänka på, kan inte köra på preacherbänk heller.

 

Denna typ av skada kommer bara bli värre och värre. Jag har själv haft exakt samma problem. Jag bara körde på med liniment men till slut blev det riktigt illa och kunde i princip inte köra nåt där jag vara tvungen att greppa tungt. Jag hade uppehåll några veckor från allt som påverkade underarmen. Sen körde jag aktivt rörlighetsövningar(galet hardcore!) för handled och underarm. Jag har nu inga problem alls.

 

Nu kanske jag iofs överdriver ditt problem och att det bara är nåt tillfälligt...isf, gl med träningen...:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Denna typ av skada kommer bara bli värre och värre. Jag har själv haft exakt samma problem. Jag bara körde på med liniment men till slut blev det riktigt illa och kunde i princip inte köra nåt där jag vara tvungen att greppa tungt. Jag hade uppehåll några veckor från allt som påverkade underarmen. Sen körde jag aktivt rörlighetsövningar(galet hardcore!) för handled och underarm. Jag har nu inga problem alls.

 

Nu kanske jag iofs överdriver ditt problem och att det bara är nåt tillfälligt...isf, gl med träningen...:)

 

Nej du överdriver inte, exakt så var det! Ökade antal reps för biceps och insåg vilka övningar som var värst. Vilade lite med. Det försvann och jag har haft det under kontroll ett bra tag men nu när jag börjat bli halvstark i biceps så har det blivit för mycket vikter för mina underarmar att hantera verkar det som.

 

Du får nog skeppa dina hardcore-övningar 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej du överdriver inte, exakt så var det! Ökade antal reps för biceps och insåg vilka övningar som var värst. Vilade lite med. Det försvann och jag har haft det under kontroll ett bra tag men nu när jag börjat bli halvstark i biceps så har det blivit för mycket vikter för mina underarmar att hantera verkar det som.

 

Du får nog skeppa dina hardcore-övningar 8-)

 

Det du beskriver är precis så jag haft det...fick detta första gången när jag var 18 typ och haft det från och till sen dess. Mitt problem var ju att jag inte körde underarmar övht..."ah jag kör ju marklyft och är "king"(höhö) på chins, jag måste ju ha bra grepp osv..." Men sånt äckligt explotänk funkar obv inte.

 

Innan ett av mina preBeach2lax10-förbränningar så kör jag underarmar nu. Inga konstiga övningar men jag fokuserar på att verkligen göra rörelsen så att underarmen får jobba i HELA sitt rörelseomfång(inte underarmen som har rörelseomfång men du fattar).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

easyL skrek 88 lite snabbt innan showdown, soulread omss

 

Entraction $200.00 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 702338

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

 

BB: $200.00

UTG: $251.95

MP: $209.10

CO: $435.30

BTN: $40.00

Hero (SB): $241.00

 

Pre Flop: ($3.00) Hero is SB with A :heart: A :spade:

2 folds, CO raises to $7, 1 fold, Hero raises to $22, 1 fold, CO calls $15

 

Flop: ($46.00) A :diamond: 8 :club: 8 :spade:(2 players)

Hero checks, CO checks

 

Turn: ($46.00) 9 :heart:(2 players)

Hero bets $27.25, CO calls $27.25

 

River: ($100.50) J :club:(2 players)

Hero checks, CO bets $76.00, Hero raises to $191.75, CO calls $115.75

 

Final Pot: $484.00

CO shows 8 :diamond: 8 :heart:

Hero shows A :heart: A :spade:

CO wins $481.00

(Rake: $3.00)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kör ni mycket biceps i Z-stång? Kommer ihåg att jag hade detta problem första vändan på gymmet men nu sedan jag i princip bara kört rak stång så har jag inte märkt av det.

 

värre med rak stång imo...

 

Angående stretching så absolut...allt som ökar rörligheten lär ju vara bra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...