Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Såna här matcher är så JÄVLA otäcka rent ut sagt. HIF har dominerat, AIK har varit usla och dessutom tappat sin tränare. Men AIK är alltid AIK och jag skulle tyvärr inte bli ett dugg förvånad om ni fick en urladdning och åker härifrån med 3-0 i bagaget. Man har sett det för många gånger med HIF :rolleyes:

 

Har AIK haft lika jobbigt spelschema som HIF?

Derby mot MFF i tisdags, buss och bortamatch mot Mjällby i måndags och sen hemmamatch mot AIK redan imorrn. Extremt tufft spelschema för att vara allsvenskan.

 

Du ska inte hit och kolla antar jag? :)

 

Ser den på puben tyvärr. Hursom så diskuterade jag och min irl tillika AIKvän Anders matchen mot Helsingborg. Mardrömsmotståndare. Senaste åren har Helsingborg varit vidrigt jobbiga. Hemma mot Helsingborg är förlust guaranteed, och på bortaplan brukar det se bättre ut(AIK gör iaf mål) men fortfarande sluta i en ganska standard torsk. Helsingborg var enda laget AIK inte vann mot förra året. Två förluster och 6 insläppta om inte mitt minne sviker mig. Näe, dåliga vibbar sas...

 

F.ö var den där videon med han som imiterade Liverpoolspelarna mycket roliga. Ty för den...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Btw Meta, jag drog inom Nordic Nutrition förra veckan. Påkostade mig lite smått & gott, fina priser!. Testade "Erase"-burken nu i slutspurten av deffen. Sjuka sjuka piller, har kört på dom i 5 dagar nu, sovit max 3 tim/natt i genomsnitt, inte för jag är trött heller utan tvingar mig till att sova. Normalt, nej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser den på puben tyvärr. Hursom så diskuterade jag och min irl tillika AIKvän Anders matchen mot Helsingborg. Mardrömsmotståndare. Senaste åren har Helsingborg varit vidrigt jobbiga. Hemma mot Helsingborg är förlust guaranteed, och på bortaplan brukar det se bättre ut(AIK gör iaf mål) men fortfarande sluta i en ganska standard torsk. Helsingborg var enda laget AIK inte vann mot förra året. Två förluster och 6 insläppta om inte mitt minne sviker mig. Näe, dåliga vibbar sas...

 

F.ö var den där videon med han som imiterade Liverpoolspelarna mycket roliga. Ty för den...

 

Jag hoppas du har rätt brushan ;) Kom på nu att vi spelade på topp mot AIK förra året, ty för påminnelsen ;)

 

Ja, den var fan bra. Finns en där han kör United men den var inte lika bra. Hans Beckham har dock rolig! Typ att han måste välja mellan de två kvinnorna i hans liv, Victoria eller Gary Neville :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Btw Meta, jag drog inom Nordic Nutrition förra veckan. Påkostade mig lite smått & gott, fina priser!. Testade "Erase"-burken nu i slutspurten av deffen. Sjuka sjuka piller, har kört på dom i 5 dagar nu, sovit max 3 tim/natt i genomsnitt, inte för jag är trött heller utan tvingar mig till att sova. Normalt, nej.

 

Hehe najs! Vad köpte du mer? Beta alanin? ;)

 

Inte provat Erase men det låter helt sjukt :lol: Och inte speciellt hälsosamt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe najs! Vad köpte du mer? Beta alanin? ;)

 

Inte provat Erase men det låter helt sjukt :lol: Och inte speciellt hälsosamt...

 

BCAA, Kreatin, ALA, Vitamin, Omega3 och Erase. Tänkte lika bra att köpa på sig & fylla skafferiet.

 

Inne på min 38e vakna timme utan sömn nu. Energin är överflödig. Upp om 5 tim, packa reseväskan, ner till Lund valborg sen direkt lörd natt Milano. Måste verkligen sova inatt...

 

Träningsmässigt är dom riktigt bra, benen springer & springer ute i skogen och kroppen pumpar på gymmet.. Nä, tror inte dom är direkt bra för kroppen i längden (9 dagars full-dos), men skoj att prova på!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

BCAA, Kreatin, ALA, Vitamin, Omega3 och Erase. Tänkte lika bra att köpa på sig & fylla skafferiet.

 

Inne på min 38e vakna timme utan sömn nu. Energin är överflödig. Upp om 5 tim, packa reseväskan, ner till Lund valborg sen direkt lörd natt Milano. Måste verkligen sova inatt...

 

Träningsmässigt är dom riktigt bra, benen springer & springer ute i skogen och kroppen pumpar på gymmet.. Nä, tror inte dom är direkt bra för kroppen i längden (9 dagars full-dos), men skoj att prova på!

 

Najs! Jo absolut, vissa av deras priser känns ju overkliga :)

 

Antar att dem har återförsäljare över hela Sverige och har sin bas i Helsingborg där dem råkar ha lite plats över bara. Det är ju bara öppet typ tre timmar i veckan och det är absolut max två kunder där när man kommer dit :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

såja jag fick igen allt och in mina 100 vip på fisken, han med att börja dricka öl, se de nya south park avsnittet och ändå vara klar med hemtentan 4h innan den behövdes in :)

 

Så nu dricker jag lite vin och lyssnar på musik med en kollega, man kan inte riktigt förneka att livet har sina stunder :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra jobbat stjärnfittan, så vi rullar!

 

Jag har också haft en grymt produktiv dag. Vaknade vid halv två. Snoozade till tre. Sen funderade jag ca 1½ timme på vad jag skulle äta till frukost (två bullar av märke Frökusar, en med ett ägg och en med honung, samt den självklara proteindrinken). Åt framför TVn OBV. Sen cyklade jag hela vägen till Olympia (tar ca 3 minuter) och var med om ännu en HIF-seger. Sen cyklade jag hela vägen hem igen, pratade i telefon någon timme och sen LAGADE jag mat som jag dessutom åt. Men det slutar inte där. Jag diskade faktiskt efter jag ätit och sett Liverpool åka ur EL!

 

Nu sitter jag här och tänkte kolla någon träningsfilm och köra biceps samtidigt.

 

Älskar såna här dagar när man känner att man fått jättemycket gjort!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Avslutade månaden med att gå för 15bi över ev till att jag sprang typ exakt på det, översettad i 600potten igår osv osv så blev en del under ath :(

 

Iaf så bokar jag in månaden på ca 8.5k€ inkl rb och ett litet racepris, bra månad kan jag inte förneka men kunde varit bättre så är extatisk direkt..

 

usch skulle kanske inte supit såhårt igår :cry: Är ganska bakfull och inte sovit så hestamkt, nu väntar en riktig dunderfylla och mkt skojj i lund!:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kom hit idioter

 

blev ifrånsprugna, ovälkomna osv så gick till parken även om jag ville leka med dig...

 

Såg legenden starfitter i stadsparken förut. Stort imo.

 

mkt stort att ses utanför BK på lunds vis, imorgon blir det även en mkt bra sväng i malmö!:D

 

 

vart en hel okej dag/kväll även om jag failade på brudfronten och jag var småtrött emellanåt hela dagen.. nu blire sova typ 20 timmar sen festa i malmö

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom på jag har deg på svs, så nu spelar jag på HHs vis!8-)

 

(dvs full)

 

plurre obv, 3 bord HU blev för mkt för mig på rödvin iaf... sköööööööööööönt att kunna ha ett konto att skoja på då jag hyser för mkt respekt mot min stejk för att ens spela bakfull..

 

everyoooooooooone hf ikv :h:

 

 

edit 2: klad hest

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...