Metaddict Postad 22 Januari , 2012 Rapport Share Postad 22 Januari , 2012 Var Brady o Gronkowski på plan alls idag eller? Starkt kämpat Ravens. Stackars kickern, han lär INTE sova gott inatt Fyyyfan alltså... BTW, man tänkte ju osökt på "laces out" när man såg alla repriser och hörde kommentatorerna Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 23 Januari , 2012 Rapport Share Postad 23 Januari , 2012 Sherlock är bara 6 avsnitt a 1,5 timmar var så det drar man igenom rätt fort. Sen kan du sitta och plöja igenom BB. Låter som en bra plan, har två avsnitt kvar på Sherlock nu. Vem pratar snabbast av Hugh Laurie och Sherlock-snubben? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 23 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 23 Januari , 2012 Kul o däcka precis när övertiden börjar och sen vakna till att SF har förlorat Man tycker så synd om detta fina lag med underbara försvar som får dras med en QB som inte riktigt är i samma klass som de andra i eliten. Och hur många jävla tabbar gjorde inte SFs special team? Från det jävla knät som touchade punten till sista fumblen... de var matchavgörande helt enkelt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 23 Januari , 2012 Rapport Share Postad 23 Januari , 2012 Kul o däcka precis när övertiden börjar och sen vakna till att SF har förlorat Man tycker så synd om detta fina lag med underbara försvar som får dras med en QB som inte riktigt är i samma klass som de andra i eliten. Och hur många jävla tabbar gjorde inte SFs special team? Från det jävla knät som touchade punten till sista fumblen... de var matchavgörande helt enkelt. Var inte alla överens om att Smith gjorde en bra match? För övrigt var det inte ens hela special team som ska ha skulden, det var samma snubbe som klantade sig båda gångerna och förlorade matchen på egen hand. Där har vi en stackars lirare till som inte lär sova på några nätter... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 23 Januari , 2012 Rapport Share Postad 23 Januari , 2012 mjaa Smith va inte speciellt bra. Han var sitt vanliga jag Förra veckan va nog undantaget som bekräftar regeln vad gäller Alex Smith. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 23 Januari , 2012 Rapport Share Postad 23 Januari , 2012 Inte koll på nyhetsflödet när det gäller NFL. Men något om Ravens kicker? De i studion sa typ att ingen är mer sparkad än honom just nu. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 23 Januari , 2012 Rapport Share Postad 23 Januari , 2012 Han missade ett field goal för att ta matchen till förlängning med sekunder kvar, i ett avstånd som ska sitta 99 av 100 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 23 Januari , 2012 Rapport Share Postad 23 Januari , 2012 Han missade ett field goal för att ta matchen till förlängning med sekunder kvar, i ett avstånd som ska sitta 99 av 100 Jojo, såg det. Undra om det blivit något efterspel. Lynchad, kickad what ever. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 23 Januari , 2012 Rapport Share Postad 23 Januari , 2012 Alla lag jag håller på åker ut... Ravens o 49ers igår obv. Tycker Ravens var bra igår. Flacco bättre än väntat. Smith var ju ganska weak. Hade väl 0 conversions (av 12-13...?) av 3d downs på hela matchen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kakmonstret Postad 24 Januari , 2012 Rapport Share Postad 24 Januari , 2012 Californication säsong 5 levererar! Svarta tjejen är som nämnt helt fantastisk, men det är även den nya nannyn. "you kind of just fingerblasted me out of nowhere". Någon som föredrar Entourage över californ...? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 24 Januari , 2012 Rapport Share Postad 24 Januari , 2012 Californication säsong 5 levererar!Svarta tjejen är som nämnt helt fantastisk, men det är även den nya nannyn. "you kind of just fingerblasted me out of nowhere". Någon som föredrar Entourage över californ...? Sluta med ditt Entourage-hat innan det blir ban! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kakmonstret Postad 24 Januari , 2012 Rapport Share Postad 24 Januari , 2012 Sluta med ditt Entourage-hat innan det blir ban! Entourage är fantastiskt bra (om man bortser från de två sista aids-säsongerna). Jag har alltid sorterat Californication och entourage under samma fack (ingen aning varför iofs. Kanske för att jag gav den en chans tack vare kommentaren "entourage 20 år senare"), och tycker den förstnämnda är klart bättre. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 24 Januari , 2012 Rapport Share Postad 24 Januari , 2012 Entourage är fantastiskt bra (om man bortser från de två sista aids-säsongerna). Jag har alltid sorterat Californication och entourage under samma fack (ingen aning varför iofs. Kanske för att jag gav den en chans tack vare kommentaren "entourage 20 år senare"), och tycker den förstnämnda är klart bättre. Snygga brudar, lite knark och allmän dekadens. Tror inte du är den enda som ser likheterna Har helt klart haft nöje av Californication med men Entourage var one of a kind IMO En fundering jag har är att jag på sistone sett en massa serier i sträck från start till slut istället för som tidigare där jag följt dem över en längre period. Jag tycker nästan inga av dem jag sett är speciellt bra. Kan det förstöra att se dem så jämfört med ett avsnitt i veckan i lååångsam takt? Det kan såklart också bero på att dem serier jag följt är dem bästa och att jag nu nöter ifatt dem som ligger snäppet under i kvalitet... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 24 Januari , 2012 Rapport Share Postad 24 Januari , 2012 Jag tycker nästan inga av dem jag sett är speciellt bra. Kan det förstöra att se dem så jämfört med ett avsnitt i veckan i lååångsam takt? Jag tycker fortfarande Lost var sjukt bra trots allt, och jag tror att den största anledningen till att jag älskar/de serien var att det var sjuk mystik och det var mysigt att vänta en vecka mellan avsnitten. Man diskuterade med polare vad man trodde allt var och det var bara jävligt nice. Håller helt klart med om din teori! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kakmonstret Postad 24 Januari , 2012 Rapport Share Postad 24 Januari , 2012 Att sträckse serier är det ultimata. Jag föredrar helt klart att se en hel radda avsnitt väldigt intensivt över flera dygn över 20-40 minuter per vecka + vänta, vänta, vänta. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 24 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 24 Januari , 2012 Här har man scorat en fiiiiin vecka i livskvalité... kanske börjar casha in på lite karma-dollars... även om jag inte förstår hur jag kan tjänat ihop nån karmapeng. Jag o min roomie hade låtit lyan förfalla till Beirut-under-inbördeskriget-klass. I princip all disk var i diskhon och lägenheten var inte vacker. Jag tänkte, wtf... ringde en städerska som skulle dyka upp i lördags o rensa allt. En av mina söta tonårsflickor ringde o ville veta va jag gör på lördag, varpå hon erbjuder sig att städa lyan istället för städerskan. Visst, hon går i gymnasiet o kan behöva extradeg, så jag sa absolut, kör på. Men då kontrar hon med att hon bara kan tänka sig o göra det om jag inte pröjsar henne, för hon vill ställa upp. Vilken härlig flicka... Söt o snäll... Här är hon o jag för övrigt i ett kärleksfullt ögonblick Sagt o gjort dök hon upp i fredags kväll o städade allt.. det tog stackaren nästan 2,5 timmar... Jag försökte erbjuda henne pengar men nej då.. Jag lagade i alla fall middag. Jag märkte att hon inte hade pengar på sin mobil och när hon lämnade lyan laddade jag hennes mobil med 295 kr kompis på nätet. Direkt ringde hon upp och var euforisk. Tror fan hon uppskattade uppladdningen mer än rena kontanter på nåt vis. Idag var det tvättid o jag orkade fan inte. En backgammonmatch senare mot roomien gav mig nöjet att se honom på livstilt när han gjorde min tvätt. Sen kom jag 3a i en 10K euroturre också men det är småpotatis i jämförelse med städningen av lyan och sätta polaren på tilt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 24 Januari , 2012 Rapport Share Postad 24 Januari , 2012 Sträcka serier är nöten, helt klart. Går inte ens att jämföra. Man blir så mycket mer inne i serien än om man måste vänta o försöka komma ihåg. Själv sträckkollar jag Gold Rush Alaska just nu, och efter det blir det The Alaska Experiment igen. Riktigt roliga semi-realistiska dokumentärer om guldvaskande i första, och överlevnad i den andra. Bra skit! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 24 Januari , 2012 Rapport Share Postad 24 Januari , 2012 slutade kolla cali i mitten av säsong 2. Går inte ens jämföra med Entourgae(kvalitetsmässigt) imo. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ShitSux Postad 24 Januari , 2012 Rapport Share Postad 24 Januari , 2012 Att sträckse serier är det ultimata. Jag föredrar helt klart att se en hel radda avsnitt väldigt intensivt över flera dygn över 20-40 minuter per vecka + vänta, vänta, vänta. Hatar också att vänta, men mitt fiskminne blandar ihop säsonger och gör det allmänt rörigt när jag plöjer igenom ett antal säsonger av en serie. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 24 Januari , 2012 Rapport Share Postad 24 Januari , 2012 Mulder > Vince, nuff said! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 25 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 25 Januari , 2012 Warrior En film om förstörd barndom, återuppbyggnad av trasiga familjerelationer, kamp för den nya familjens överlevnad, och MMA. En film med mycket hjärta; MMA-generationens Rocky. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 25 Januari , 2012 Rapport Share Postad 25 Januari , 2012 tom hardy har också en stadig tjurnacke i den filmen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaskhink Postad 25 Januari , 2012 Rapport Share Postad 25 Januari , 2012 jag somna en halvtimma in i Warrior, borde jag se klart den? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 25 Januari , 2012 Rapport Share Postad 25 Januari , 2012 jag somna en halvtimma in i Warrior, borde jag se klart den? överhypad imo, men sevärd Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 25 Januari , 2012 Rapport Share Postad 25 Januari , 2012 överhypad imo, men sevärd +1 på båda och nej man börjar inte gråta som halva PF gör. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts