Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

Kul o däcka precis när övertiden börjar och sen vakna till att SF har förlorat :(

 

Man tycker så synd om detta fina lag med underbara försvar som får dras med en QB som inte riktigt är i samma klass som de andra i eliten.

 

Och hur många jävla tabbar gjorde inte SFs special team?

Från det jävla knät som touchade punten till sista fumblen... de var matchavgörande helt enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul o däcka precis när övertiden börjar och sen vakna till att SF har förlorat :(

 

Man tycker så synd om detta fina lag med underbara försvar som får dras med en QB som inte riktigt är i samma klass som de andra i eliten.

 

Och hur många jävla tabbar gjorde inte SFs special team?

Från det jävla knät som touchade punten till sista fumblen... de var matchavgörande helt enkelt.

 

Var inte alla överens om att Smith gjorde en bra match?

 

För övrigt var det inte ens hela special team som ska ha skulden, det var samma snubbe som klantade sig båda gångerna och förlorade matchen på egen hand. Där har vi en stackars lirare till som inte lär sova på några nätter...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sluta med ditt Entourage-hat innan det blir ban!

 

8-)

 

Entourage är fantastiskt bra (om man bortser från de två sista aids-säsongerna).

Jag har alltid sorterat Californication och entourage under samma fack (ingen aning varför iofs. Kanske för att jag gav den en chans tack vare kommentaren "entourage 20 år senare"), och tycker den förstnämnda är klart bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8-)

 

Entourage är fantastiskt bra (om man bortser från de två sista aids-säsongerna).

Jag har alltid sorterat Californication och entourage under samma fack (ingen aning varför iofs. Kanske för att jag gav den en chans tack vare kommentaren "entourage 20 år senare"), och tycker den förstnämnda är klart bättre.

 

Snygga brudar, lite knark och allmän dekadens. Tror inte du är den enda som ser likheterna :mrgreen:

 

Har helt klart haft nöje av Californication med men Entourage var one of a kind IMO :)

 

 

En fundering jag har är att jag på sistone sett en massa serier i sträck från start till slut istället för som tidigare där jag följt dem över en längre period. Jag tycker nästan inga av dem jag sett är speciellt bra. Kan det förstöra att se dem så jämfört med ett avsnitt i veckan i lååångsam takt?

 

Det kan såklart också bero på att dem serier jag följt är dem bästa och att jag nu nöter ifatt dem som ligger snäppet under i kvalitet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker nästan inga av dem jag sett är speciellt bra. Kan det förstöra att se dem så jämfört med ett avsnitt i veckan i lååångsam takt?

 

Jag tycker fortfarande Lost var sjukt bra trots allt, och jag tror att den största anledningen till att jag älskar/de serien var att det var sjuk mystik och det var mysigt att vänta en vecka mellan avsnitten. Man diskuterade med polare vad man trodde allt var och det var bara jävligt nice. :) Håller helt klart med om din teori!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här har man scorat en fiiiiin vecka i livskvalité... kanske börjar casha in på lite karma-dollars... även om jag inte förstår hur jag kan tjänat ihop nån karmapeng.

 

Jag o min roomie hade låtit lyan förfalla till Beirut-under-inbördeskriget-klass.

I princip all disk var i diskhon och lägenheten var inte vacker.

 

Jag tänkte, wtf... ringde en städerska som skulle dyka upp i lördags o rensa allt.

 

En av mina söta tonårsflickor ringde o ville veta va jag gör på lördag, varpå hon erbjuder sig att städa lyan istället för städerskan.

 

Visst, hon går i gymnasiet o kan behöva extradeg, så jag sa absolut, kör på.

Men då kontrar hon med att hon bara kan tänka sig o göra det om jag inte pröjsar henne, för hon vill ställa upp.

 

Vilken härlig flicka... Söt o snäll... Här är hon o jag för övrigt i ett kärleksfullt ögonblick

 

30857810150337761426439.th.jpg

 

Sagt o gjort dök hon upp i fredags kväll o städade allt.. det tog stackaren nästan 2,5 timmar... Jag försökte erbjuda henne pengar men nej då..

 

Jag lagade i alla fall middag. Jag märkte att hon inte hade pengar på sin mobil och när hon lämnade lyan laddade jag hennes mobil med 295 kr kompis på nätet. Direkt ringde hon upp och var euforisk. Tror fan hon uppskattade uppladdningen mer än rena kontanter på nåt vis.

 

Idag var det tvättid o jag orkade fan inte.

En backgammonmatch senare mot roomien gav mig nöjet att se honom på livstilt när han gjorde min tvätt.

 

Sen kom jag 3a i en 10K euroturre också men det är småpotatis i jämförelse med städningen av lyan och sätta polaren på tilt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sträcka serier är nöten, helt klart. Går inte ens att jämföra. Man blir så mycket mer inne i serien än om man måste vänta o försöka komma ihåg.

 

Själv sträckkollar jag Gold Rush Alaska just nu, och efter det blir det The Alaska Experiment igen. Riktigt roliga semi-realistiska dokumentärer om guldvaskande i första, och överlevnad i den andra. Bra skit!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att sträckse serier är det ultimata. Jag föredrar helt klart att se en hel radda avsnitt väldigt intensivt över flera dygn över 20-40 minuter per vecka + vänta, vänta, vänta.

 

Hatar också att vänta, men mitt fiskminne blandar ihop säsonger och gör det allmänt rörigt när jag plöjer igenom ett antal säsonger av en serie.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...