Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

Kanske är helt klart för alla och ja bara är efter. Men är de så att ST och den gamle bloggaren på expressen Bank The Man är samma person?

 

 

Edit: Ber om ursäkt om ja bryter mot någon outningsregel

 

hahaha :)

 

Nu har inte jag superkoll, men är inte Bank The Man nån typ av nosebleedpokergroupie som älskar att namedroppa och vars rapporter inte riktigt stämmer till 100%?

 

I så fall så är det nog jag fan.

 

Läs gärna om min rapport i dagboken om min date med Victor Bloom. Heltok fick vara med också. (double namedrop ftw).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För de som är intresserade av Irankonflikten så publicerade Totalförsvarets Forskningsinstitut (FOI) en studie i mars 2010 som heter:

 

The Israeli Threat

An Analysis of the Consequences

of an Israeli Strike

on Iranian Nuclear Facilities

 

som är en väldigt intressant läsning.

 

Länk: http://foi.se/upload/nyheter/2010/FOI_Rapport%20G5_NY2_med%20omslag.pdf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SVTplay är ju världsbäst på dokumentärer.

Nu kör de "Hitlåtens historia".

 

Passa på och kika på Neneh Cherrys Buffalo Stands innan de tar bort det avsnittet... en underbar resa i tiden för oss som fanns med när den slog igenom och OMFG va het hon var då... sjukt snygg.

 

Jag ser nu att veckans program handlar om Flaming Lips och det ger ju bara extra cred åt SVT.

 

http://svtplay.se/t/122836/hitlatens_historia

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

två grymt bra avsnitt denna säsongen. antar det var tjejen som la ut en fake-kropp. undrar om det var sherlock som gav watson rollen som bilbo :-/

 

kuriosa är att när Sir Arthur Conan Doyle skrev "The final problem" så var ursprungstanken att Holmes skulle dö där.

 

Han ändrade sig senare när han kom på att han ville skriva mer om Holmes och då blev det så att Holmes iscensatte sin egen död.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alcatraz... konceptet känns fräscht men har en orolig känsla i magen att det här kan bli en lättviktare som t ex Flashforward eller The Event där man ger upp efter några avsnitt.

 

Californication har börjat säsongen fint. Vacker svart tjej sitter alltid fint hos mig. Dotterns pojkvän a la Hank-kopia kändes som ett fräscht begrepp i början men hela otrohetsgrejen på klubben förstörde rätt mkt. Tycker det hade vart coolare om han out-Hankade Hank, som trots sina kvinnoaffärer inte är otrogen när han är i ett förhållande.

Skön scen dock när Runkle drar fram kuken o börjar runka framför milfen. Den nya barnvakten är väldigt lik en av mina vänner, Anna.

Skulle bli lite tråkigt om Hank spenderar större delen av säsongen med att jaga den här bruden och inte drar på nån annan. Sannolikheten för det är dock lågt.

Kom precis på att "fornication" är inbyggd i "Californication" vilket ger en skön dubbelmening åt seriens titel.

 

Shameless (US) fortsätter starkt i sin andra säsong.

- Am I the male butterface?

:)

 

Jag har väl slötittat på säg 3 avsnitt av 2 1/2 Men den här säsongen när absolut ingenting annat funnits att se på. Jag blir konstant häpen över hur dålig den serien verkligen är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mmm Californication håller konstant hög klass. Lätt Topp 5 de senaste 10 åren.

 

Shamless är mkt bra, tycker Emmy Rossum blir snyggare ju mer man ser henne. Undra om inte Jasmine agerar hennes pimp utan att hon vet om det?

 

Sen undrar jag när Steve ska komma tillbaka? Saknar den karaktären lite.

 

tycker att den svarta tjejen är den överlägset coolaste rollfiguren.

 

Scenen där hon ser att den adopterade flickan rakar hennes man (där många tjejer kan tänkas hade reagerat med svartsjuka), och väljer att löddra sitt ben och slänga upp det så hon kan raka henne med, är så cool.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...