Kakmonstret Postad 16 Januari , 2012 Rapport Share Postad 16 Januari , 2012 Kanske är helt klart för alla och ja bara är efter. Men är de så att ST och den gamle bloggaren på expressen Bank The Man är samma person? Edit: Ber om ursäkt om ja bryter mot någon outningsregel Tvivlar starkt på den du. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 16 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 16 Januari , 2012 Kanske är helt klart för alla och ja bara är efter. Men är de så att ST och den gamle bloggaren på expressen Bank The Man är samma person? Edit: Ber om ursäkt om ja bryter mot någon outningsregel hahaha Nu har inte jag superkoll, men är inte Bank The Man nån typ av nosebleedpokergroupie som älskar att namedroppa och vars rapporter inte riktigt stämmer till 100%? I så fall så är det nog jag fan. Läs gärna om min rapport i dagboken om min date med Victor Bloom. Heltok fick vara med också. (double namedrop ftw). Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 16 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 16 Januari , 2012 Marken skälver när Jättarna faller... en Jätte står dock kvar och han är från New York. WP GG. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 17 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2012 Jag rös när jag såg Sherlock idag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 17 Januari , 2012 Rapport Share Postad 17 Januari , 2012 Jag rös när jag såg Sherlock idag. två grymt bra avsnitt denna säsongen. antar det var tjejen som la ut en fake-kropp. undrar om det var sherlock som gav watson rollen som bilbo :-/ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 17 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2012 För de som är intresserade av Irankonflikten så publicerade Totalförsvarets Forskningsinstitut (FOI) en studie i mars 2010 som heter: The Israeli Threat An Analysis of the Consequences of an Israeli Strike on Iranian Nuclear Facilities som är en väldigt intressant läsning. Länk: http://foi.se/upload/nyheter/2010/FOI_Rapport%20G5_NY2_med%20omslag.pdf Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 17 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2012 Har blivit rekat Glucobay (eller motsv receptfria glucosanol) som ska hämma nedbrytningen och upptagning av stärkelse i kroppen. Jag som är ris-heroinist kan nog ha nytta av kolhydrathämmande medel. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simonlofberg Postad 17 Januari , 2012 Rapport Share Postad 17 Januari , 2012 Tankar om dom 2 första avsnitten av Alcatraz? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 17 Januari , 2012 Rapport Share Postad 17 Januari , 2012 Tankar om dom 2 första avsnitten av Alcatraz? Lär ge det några avsnitt, är ju ganska intressant koncept iaf. Man får ju lite 4400/lost känsla över det hela =) konstigt när det är J.J Abrams Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 17 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2012 SVTplay är ju världsbäst på dokumentärer. Nu kör de "Hitlåtens historia". Passa på och kika på Neneh Cherrys Buffalo Stands innan de tar bort det avsnittet... en underbar resa i tiden för oss som fanns med när den slog igenom och OMFG va het hon var då... sjukt snygg. Jag ser nu att veckans program handlar om Flaming Lips och det ger ju bara extra cred åt SVT. http://svtplay.se/t/122836/hitlatens_historia Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 17 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2012 två grymt bra avsnitt denna säsongen. antar det var tjejen som la ut en fake-kropp. undrar om det var sherlock som gav watson rollen som bilbo :-/ kuriosa är att när Sir Arthur Conan Doyle skrev "The final problem" så var ursprungstanken att Holmes skulle dö där. Han ändrade sig senare när han kom på att han ville skriva mer om Holmes och då blev det så att Holmes iscensatte sin egen död. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 17 Januari , 2012 Rapport Share Postad 17 Januari , 2012 Orkar inte kolla Wikipedia eller nåt, men som jag hört det blev det en rejäl läsarstorm med arga fanboys som övertygade honom om att det fanns mer pengar att hämta i att återuppliva karln. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 17 Januari , 2012 Rapport Share Postad 17 Januari , 2012 För att hålla det sportsligt så kollar jag inte heller wiki. Jag har för mig att det var för att han inte sålde lika bra utan Sherlock. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 17 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2012 Imorn blir det i alla fall Sherlock Holmes 2 på bio. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 17 Januari , 2012 Rapport Share Postad 17 Januari , 2012 Efter piloten av Alcatraz måste jag säga att det verkar intressant, men ogillade en del saker. Feministen i huvudrollen Efter att ha utbytt tre meningar med en random författare berättar hon om ett mord Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 18 Januari , 2012 Rapport Share Postad 18 Januari , 2012 Mycket NFL-snack, synd att det är så få som följer NBA här istället. Tror ST hade uppskattat underhållningsvärdet i det. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 18 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 18 Januari , 2012 Mycket NFL-snack, synd att det är så få som följer NBA här istället. Tror ST hade uppskattat underhållningsvärdet i det. ingen kroppskontakt? PUSSIES Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 18 Januari , 2012 Rapport Share Postad 18 Januari , 2012 ingen kroppskontakt? PUSSIES Pfff. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 18 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 18 Januari , 2012 Pfff. Ser ungefär såhär ut när jag spelar fotboll Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 18 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 18 Januari , 2012 Alcatraz... konceptet känns fräscht men har en orolig känsla i magen att det här kan bli en lättviktare som t ex Flashforward eller The Event där man ger upp efter några avsnitt. Californication har börjat säsongen fint. Vacker svart tjej sitter alltid fint hos mig. Dotterns pojkvän a la Hank-kopia kändes som ett fräscht begrepp i början men hela otrohetsgrejen på klubben förstörde rätt mkt. Tycker det hade vart coolare om han out-Hankade Hank, som trots sina kvinnoaffärer inte är otrogen när han är i ett förhållande. Skön scen dock när Runkle drar fram kuken o börjar runka framför milfen. Den nya barnvakten är väldigt lik en av mina vänner, Anna. Skulle bli lite tråkigt om Hank spenderar större delen av säsongen med att jaga den här bruden och inte drar på nån annan. Sannolikheten för det är dock lågt. Kom precis på att "fornication" är inbyggd i "Californication" vilket ger en skön dubbelmening åt seriens titel. Shameless (US) fortsätter starkt i sin andra säsong. - Am I the male butterface? Jag har väl slötittat på säg 3 avsnitt av 2 1/2 Men den här säsongen när absolut ingenting annat funnits att se på. Jag blir konstant häpen över hur dålig den serien verkligen är. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 18 Januari , 2012 Rapport Share Postad 18 Januari , 2012 mmm Californication håller konstant hög klass. Lätt Topp 5 de senaste 10 åren. Shamless är mkt bra, tycker Emmy Rossum blir snyggare ju mer man ser henne. Undra om inte Jasmine agerar hennes pimp utan att hon vet om det? Sen undrar jag när Steve ska komma tillbaka? Saknar den karaktären lite. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 18 Januari , 2012 Rapport Share Postad 18 Januari , 2012 Kom precis på att "fornication" är inbyggd i "Californication" vilket ger en skön dubbelmening åt seriens titel. Det där kom min tjej på direkt och då har jag ändå sett skiten från början haha Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 18 Januari , 2012 Rapport Share Postad 18 Januari , 2012 Imorn blir det i alla fall Sherlock Holmes 2 på bio. Dina tankar tack. Edit: när du sett den Och det kanske är en klyscha, men spårade.inte californication ur förra säsongen? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 18 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 18 Januari , 2012 Det där kom min tjej på direkt och då har jag ändå sett skiten från början haha Utav erfarenhet är det inte bra att ens tjej är smartare än en själv Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 18 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 18 Januari , 2012 mmm Californication håller konstant hög klass. Lätt Topp 5 de senaste 10 åren. Shamless är mkt bra, tycker Emmy Rossum blir snyggare ju mer man ser henne. Undra om inte Jasmine agerar hennes pimp utan att hon vet om det? Sen undrar jag när Steve ska komma tillbaka? Saknar den karaktären lite. tycker att den svarta tjejen är den överlägset coolaste rollfiguren. Scenen där hon ser att den adopterade flickan rakar hennes man (där många tjejer kan tänkas hade reagerat med svartsjuka), och väljer att löddra sitt ben och slänga upp det så hon kan raka henne med, är så cool. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts