Supertequila Postad 20 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 September , 2011 2 1/2 Men är ju en serie där handlingen i princip upprepar sig för varje avsnitt; Charlie dricker, är ansvarslös och sätter på brudar; brorsan är snål och beta, mamman är elak och självisk och ungen är bimbo (Han börjar ju dra ifrån de andra i höjden så hur länge till han ska få vara en halv man undrar man ju). Kan tänka mig att enda anledningen till att serien blev så stor är att verklighetens Charlie Sheen levde i princip på samma sätt som rollfiguren i serien; drack mycket, satte på horor och var allmänt dekadent. Så average-Joe njöt på nåt sätt att få en liten inblick i The Real Charlie Sheen via serien. På nåt sätt försvinner då hela meningen med att se serien när Sheen nu försvann. Jag har personligen aldrig gillat serien, och jag tror faktiskt att den kommer att tappa en hel del tittare nu, när bad-boy-auran är borta. Det som annars glänser på seriehimmelen just nu, och glänser starkare än få serier gjort innan, är ju Breaking Bad som presterar en monstersäsong där varje avsnitt är rena rama konstverket. Man verkligen njuter av varje avsnitt och det känns tråkigt att det är typ bara 3 avsnitt kvar, samt att nästa säsong är sista. Annars verkar "Homeland" bli fin. Piloten var välgjord och man lyckades hålla tillbaka cheezigheten, som det annars lätt kan bli i såna serier. Sons of Anarchy verkar komma tillbaks från en relativt svag föregående säsong och Survivor kan bli helt ok även om den där starka bov-figuren fortfarande lyser med sin frånvaro. Jersery Shore börjar tappa stinget (för mycket upprepningar här också). För övrigt har både Big Bang Theory och mycket fram emotsedda The Office, säsongspremiär på fredag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 20 September , 2011 Rapport Share Postad 20 September , 2011 \o/ åt ditt inlägg ST. Eller för att visualisera det, gå till heltoks db. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 20 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 September , 2011 \o/ åt ditt inlägg ST. Eller för att visualisera det, gå till heltoks db. Helvete att du fick mig att kika där. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 20 September , 2011 Rapport Share Postad 20 September , 2011 Angående upprepande serier så är väl de flesta sitcoms så, de har en mall som varje avsnitt följer. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 20 September , 2011 Rapport Share Postad 20 September , 2011 tycker det är helt fantastiskt roligt, och hennes inlägg på fb är ju trilla-av-pinn-material Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 20 September , 2011 Rapport Share Postad 20 September , 2011 oavsett vad så ere så sjukt skönt att seriesäsongen drar igång nu Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 20 September , 2011 Rapport Share Postad 20 September , 2011 Genialt! Fungerar effektivare än hypnos på mig. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 20 September , 2011 Rapport Share Postad 20 September , 2011 Antar att ST inte missat den här guldserien? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 20 September , 2011 Rapport Share Postad 20 September , 2011 Nu har man varit negativt inställd till 2½ Men hela tiden och kanske inte är helt objektiv. Men jag gillade inte det. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 20 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 September , 2011 Antar att ST inte missat den här guldserien? hahaha oh nej.. den följs slaviskt... just avsnittet med Gervais var ju bland de bästa i serien med. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 20 September , 2011 Rapport Share Postad 20 September , 2011 slutade titta på two and half men i typ fjärde säsongen, blev så jävla tråkigt med samma sak hela tiden. Titta dock nyss på nya avsnittet med Ashton Kutcher och det är en klar förbättring, något som kommer följas i fortsättningen detta kan bli bra! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Barf Postad 20 September , 2011 Rapport Share Postad 20 September , 2011 slutade titta på two and half men i typ fjärde säsongen, blev så jävla tråkigt med samma sak hela tiden. Titta dock nyss på nya avsnittet med Ashton Kutcher och det är en klar förbättring, något som kommer följas i fortsättningen detta kan bli bra! -1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 20 September , 2011 Rapport Share Postad 20 September , 2011 helt klart världens snyggaste lebb och bara pga henne är serien värd att se. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 20 September , 2011 Rapport Share Postad 20 September , 2011 Vet inte om jag gillade Ashtons karaktär så mycket. Har som många andra tappat intresset för serien för längesen men fortsatt kolla i brist på annat och Chelseas bröst. Kommer antagligen se en bit in på den här säsongen också, delvis för att jag gillar Ashton och delvis för att jag har för mycket dötid. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 20 September , 2011 Rapport Share Postad 20 September , 2011 Vet inte om jag gillade Ashtons karaktär så mycket. Har som många andra tappat intresset för serien för längesen men fortsatt kolla i brist på annat och Chelseas bröst. Kommer antagligen se en bit in på den här säsongen också, delvis för att jag gillar Ashton och delvis för att jag har för mycket dötid. Jag fick känslan av att Ashton ska ha en liknande roll som Charlie, vilket jag tycker är fail rakt igenom. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 20 September , 2011 Rapport Share Postad 20 September , 2011 Bara jag som tycker att its always sunny öppnade starkt den här säsongen? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 20 September , 2011 Rapport Share Postad 20 September , 2011 Bara jag som tycker att its always sunny öppnade starkt den här säsongen? Det var nice, gillade inte kräkscenen dock. Underbart också att Mac gått upp 20kg för att han tycker det skulle vara kul för sin karaktär. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 21 September , 2011 Rapport Share Postad 21 September , 2011 Håller på att kolla igenom IASIP ännu en gång, helt nykär igen. Senaste avsnittet var bra, inte jättebra dock imo Underbart också att Mac gått upp 20kg för att han tycker det skulle vara kul för sin karaktär. Läste precis om det på imdb, väldigt sjukt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 21 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 21 September , 2011 hahaha kräkscenen var ju skitskön.. helt oväntat liksom kommer exorcisten-sprutan fram liksom. Gillade också scenen när han pepprar sig själv med insulin medans han trycker i sig mat... sån tydlig bild av hela serien liksom i bara den scenen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 22 September , 2011 Rapport Share Postad 22 September , 2011 Vilka komediserier rekas just nu? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 22 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 22 September , 2011 Vilka komediserier rekas just nu? Modern Family sopade ju banan med andra serier i Emmygalan och hade säsongspremiär nyss. Imorgon dyker även Community, Big Bang Theory och The Office upp igen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaMatic Postad 22 September , 2011 Rapport Share Postad 22 September , 2011 that 70's show är ju alltid nice, även s01 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kakmonstret Postad 22 September , 2011 Rapport Share Postad 22 September , 2011 Vilka komediserier rekas just nu? Parks & Recreation Office US Freaks and Geeks Trailer Park Boys Curb your enthusiasm modern family how i met your mother big bang theory the league It's always sunny in philadelphia south park jersey shore Arrested Development Seinfeld Eastbound and Down Community Bored to death Sen några serier jag inte sett, men som är på min "to do" lista. Scoutat, och de verkar hålla måttet. Archer 30 rock Workaholics Louie Extras Happy Endings Tar gärna tips på vad jag missat. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 22 September , 2011 Rapport Share Postad 22 September , 2011 Bms. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 22 September , 2011 Rapport Share Postad 22 September , 2011 Vad är grejen med Eastbound and Down, sett första säsongen nu. Tror inte jag skrattat en enda gång. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts