Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

ofc not, de flyr ju till sverige. ;-)

 

http://tinyurl.com/5r2czof

 

Och så hånar folk Ahmadinejad när han har rätt...

 

Manda trodde ju obv att du var homo igår sean :D Fan vad ni trasha varandra :D hur ofta lirar du där liksom?

 

Hahaha hon vet inte vad hon ska tro stackars flicka.

 

Lirar typ en gång per månad där... tror fan jag skulle bli portad om jag är där oftare. Dealersen flyr bokstavligen när de ser mig komma.

 

Jag har ju lyckats med att i princip ge dem alla varsitt smeknamn (som de hatar). De gick ihop där ett tag och kallade mig Shrek, men det tog liksom inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Boston Rob:

- You know one way to make somebody do what you want them to do, is to find what they hold dear.

With Coach, it's his reputation for being loyal, and put that on the line. "You're saying that you're giving your word? That you are the most loyal? You'd better do what you say you do, or let it be known that you are a liar".

 

Survivors chefsstrateg har talat igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Appropå den skönaste realitytvpersonligheten ever så antar jag att du vet att Rob försökte sig på en karriär inom poker i serien:

 

Rob and Amber: Against the Odds

 

/#LOUDmouth#

 

Ja, Negreaneu är ju en Rob-groupie så han var involverad i att få in dem i den här serien, men de hoppade av pga att de skulle va med i Amazing Race tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, Negreaneu är ju en Rob-groupie så han var involverad i att få in dem i den här serien, men de hoppade av pga att de skulle va med i Amazing Race tror jag.

 

Jo, det stämmer att serien tar slut ganska abrupt när dom ska delta i TAR. Men jag hade ingen aning om att Negreaneu är ett Rob-fan och att han hade ett finger med i spelet för att få Rob att medverka.

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har missat det totalt.. cliffnotes eller länk?

 

Irans landslag i volleyboll skakade

hand med en kvinnlig domare efter en

landskamp mot Afghanistan. Nu tvingas

spelarna be om ursäkt.

 

-Volleybollspelarna ångrar vad de

gjorde, säger Irans kapten till

nyhetsbyrån Fars, uppger CNN.

 

Irans kapten säger att några av hans

lagkamrater skakade hand med domarna

eftersom huvuddomaren sa åt dem att

göra det. Men att en man tar i hand

med en kvinna, som man inte är släkt

med, är förbjudet i Iran och flera

andra konservativa muslimska länder.

 

 

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

terra nova: besvikelse för det känns som den kommer läggas ner och jag vill se den. helt ok story men lite överdrivet att köra familjevinkeln för mycket. ok cgi.

 

pan am: här snackar vi grejjer, semi-mad-men med snygga tjejer i uniform. like

 

unforgettable: mjä, men jag kommer nog ge den en chans iaf

 

a gifted man: börjar bra men känns som att storyn är tunn.

 

playboy club: helt klart sevärd

 

simpsons/american guy/family guy: levererar

 

breaking bad: omg omg omg

 

buck: tråkig, besviken. delar av den halvintressant men massa upprepning, slutet oväntat vilket vi får ge dem cred för. (hestfilm)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...