Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

Vad är grejen med Eastbound and Down, sett första säsongen nu. Tror inte jag skrattat en enda gång.

Förmodligen är du bara en tråkig människa. Försök att inte vara en tråkig människa, och ge det sedan ännu en chans.

 

Om det inte fungerar andra gången, upprepa samma procedur tills du finner det roligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förmodligen är du bara en tråkig människa. Försök att inte vara en tråkig människa, och ge det sedan ännu en chans.

 

Om det inte fungerar andra gången, upprepa samma procedur tills du finner det roligt.

 

Gillar alla andra serier du skrivit så förstår inte riktigt. Men finns väl en anledning till att nästa säsong blir sista.

 

Edit: The League är nog den bästa serien som fortfarande är igång imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gillar alla andra serier du skrivit så förstår inte riktigt. Men finns väl en anledning till att nästa säsong blir sista.

 

Edit: The League är nog den bästa serien som fortfarande är igång imo.

Eastbound and down är ju en tramsserie av högsta grad. Gillar man tramshumor (typ will ferrell filmer) är det väl troligare att man också gillar E&D.

 

Visste inte att säsong tre var den sista. Hade för mig att den gick rätt bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gillar alla andra serier du skrivit så förstår inte riktigt. Men finns väl en anledning till att nästa säsong blir sista.

 

Edit: The League är nog den bästa serien som fortfarande är igång imo.

 

Ja anledningen är att Danny Mcbride bara hade tänkt sig 3 säsonger från början. Han hade nog fått göra 15 om han velat. Så bra är den.

 

Annars är ju nämnda Extras det bästa som gjorts i komediväg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet att jag har sett det förr men kan inte hitta nu så passar på att fråga här.

 

Visst finns det sidor med typ en samlad tablå på vad som släpps/sänds varje dag. Så man lätt kan få en översikt istället för att sitta o leta runt på olika sidor (pratar enbart om tv-serier).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet att jag har sett det förr men kan inte hitta nu så passar på att fråga här.

 

Visst finns det sidor med typ en samlad tablå på vad som släpps/sänds varje dag. Så man lätt kan få en översikt istället för att sitta o leta runt på olika sidor (pratar enbart om tv-serier).

 

watchseries.eu har allt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

The League är riktigt jävla värdelös, TF. Du kommer att älska den.
Helt ärligt tror jag inte att nån av de där nya är något att fastna för. Perry har inte vart rolig sen The whole nine yards och elijaah wood vs en talande jycke liksom :shock:

 

Då har jag större förhoppningar på The Guild eller varför inte sätta de tre första minuterna av Dr Horribles Singalong blog på repeat.

 

Community hoppas jag på. Rätt kul att gamla stötar som Chevy Chase och Danny DeVito får en nystart. Vem står näst på tur, Steve Martin?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...