Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

Boston Rob:

- I'm going to give you the key to discovering alliances for anybody that is gonna play the game of Survivor in the future.

Watch how they sleep at night. Whoever is sleeping next to who, and I'm even guilty of it, will tell you who's alligned with who.

Because at night when you go to sleep, you don't usually go to sleep next to the guy who you want to vote off.

 

 

Det här är tillämplig även i det vanliga livet bortom Survivor, och inte bara hur folk ligger bredvid varandra.

 

Härligt ändå när giganten Boston Rob delar med sig av sin insiktsfullhet i spelet./ Survivor s 20

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gick det bra i natt? :D

 

njah backa ju ett inköp i AQ-handen mot 999... hade en så jävla stark känsla att han hade nötterna där för han bröt mot sitt vanliga spelmönster när han slår upp floppen (han brukade syna flop och cr-pusha turn med draghänderna)... men inte lätt o tänka när folk skulle komma fram o pussas o hälsa under handen...

Tjejer har helt enkelt ingen förståelse för när det är fel tillfälle och gå fram till en spelare.

 

Är nöjd med pushen ändå, för jag slår en del av hans värdehänder också.

(för de oinvigda hade jag AQ 100 bb djupt, flop Q97 med färgdrag, jag betar, bordets aggrofisk slår upp och jag pushar efter att ha tankat och springer in i 999 som han på köpet slowrolar på river när jag träffat ännu en Q).

 

Vi drog rätt tidigt därefter för sällskapet som dök upp ville ha med oss vidare, och det kändes mer lockande än att sitta o uggla på CC.

 

Kul o träffas i alla fall din nit... (Wahlen lyckades vika QQ pre mot 3bet med motiveringen att Fi sprang bra :) Han hade fått in degen mot TT och AK och tagit hem allt)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha. han var ju helt värdelös så jag förstår din push, han pusha ju öppet stegdrag osv, är han reg eller?

 

Över min QQ fold där var att jag har rätt ny på bordet och han hade ju träffat allt så ville inte riskera min 170bb mot honom i det läget, fick ju bättre läge sen :) Men kan säga att jag inte kommer folda där nästa gång då jag är mer van vid livespelet.

 

Skönt att livespelet var mycket lösare än vad jag trodde, var ju easymoney där iallfall :)

 

Detsamma, kände direkt att det var du när du börja prata :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...