Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

Pitstopminibussar. Dessa åker den raka vägen från centrum förbi green point, sea point, clifton och camps bay, där de vänder och åker mot centrum igen.

Man hoppar på och av varhelst man vill. Så fort föraren ser nån stå vid vägkanten tutar han och om personen reagerar plockar han upp honom. Sen säger man till honom: Just drop me off here mate... och voila...

 

Resan kostar mellan 5-6 kr och ofta är man inklämd 16 pers i en sån. Föraren har ofta en rejäl baslåda installerad och kör musik högt efter egen smak.

Dessa minibussar är effektivaste och bästa sättet att åka den här sträckan på, och man har ofta jävligt roligt med.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja, sjukt skön DB du har kokat i hop här, man drömmer sig liksom bort lite när man får läsa om Er sköna tillvaro.

 

Har en liten fråga bara. Vill inte jinxa nått nu men vad skulle hända om du skulle åka dit i SA med t.ex. ett gr kola?

Är det typ pay and play och bara att sticka till ordingsmakten några hundra?

Eller är det bara att rycka ut framtänderna och krypa in i kurran?

 

Ha de!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi har hört oss lite för. Verkar som bruk av koks är vitt spritt och allmänt accepterat på klubbar, och det verkar va pay n play som gäller. Låt oss hoppas att vi aldrig behöver ta reda på det.

 

Ja, Talito regerar just nu här i SA, inget snack om det. Man får liksom hänga på i svallvågorna och hoppas fånga lite småfirre där...

 

En sjuk sak jag fick reda på häromdagarna är att många coloured-tjejer har löständer. De drar ut sina framtänder i åldrarna 15-plus för att sätta dit löständer. Så skulle man dra hem med dem så är det stor risk att de tar ut tänderna och sen ger en blowjob or whatever.

 

Shako sa att kolla alltid på tjejernas tänder. Ser du nyansskillnader, eller om hon har perfekta tänder i övre raden, eller självklart om hon har guldtänder, så är det stor risk för fake... shit.

 

Jag är glad att Fatima inte har faketänder asså.

 

För de som vill se blåvalen Talito satte på, finns bild uppsatt på hans blogg nu. Har inte kunnat ladda upp bilder på henne här eftersom han vägrar skicka över hennes bilder till min mobil.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja, sjukt skön DB du har kokat i hop här, man drömmer sig liksom bort lite när man får läsa om Er sköna tillvaro.

 

Har en liten fråga bara. Vill inte jinxa nått nu men vad skulle hända om du skulle åka dit i SA med t.ex. ett gr kola?

Är det typ pay and play och bara att sticka till ordingsmakten några hundra?

Eller är det bara att rycka ut framtänderna och krypa in i kurran?

 

Ha de!

 

Bara att pröjsa.. Sist jag var i Sydafrika, var det någon kvinnlig pokerspelare som berättade om hennes polare som hade blivit stannad när han var ute och körde. Hög som fan var han, och han hade bara gett de två mörka poliserna typ 2000 rand och kört vidare...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara att pröjsa.. Sist jag var i Sydafrika, var det någon kvinnlig pokerspelare som berättade om hennes polare som hade blivit stannad när han var ute och körde. Hög som fan var han, och han hade bara gett de två mörka poliserna typ 2000 rand och kört vidare...

 

Relevans? Är det svårare att muta vita poliser? Undrar seriöst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok... sista raden i sista inlägget skrev jag fr min mobil på engelska för Fatima kikade över mitt inlägg ;)

 

Vi e hemma nu. Fatima har däckat.

 

Lana dök upp med sin arbetskamrat Terry. Hon är lite rultig sas. Talito, the chubby chaser, fattade tycke för henne direkt. Kris fattade tycke för Lana.

 

När de var på väg in hoppade Talito in i dushen för att iscensätta sin plan. Va han missade var att det vätter ett fönster fr duschen mot korridoren utanför ytterdörren och man måste dra för persiennerna, annars kan folk se in. Så tjejerna stod där i några minuter och beundrade hans nakna kropp när han duschade, utan att han var medveten. De var snabba med att påpeka detta när de kom in.

 

Vi drog till ett flott ställe som heter Cubana för o förfesta. Jag hade på mig en Ralph Lauren Polo piket i blått med en vit rand diagonalt tvärs över bröstkorgen. Zooki sa: hade jag haft det här på mig hade jag aldrig kommit in. Jag: va menar du?

han: svarta måste klä sig mkt mer för o komma in på ett ställe än andra.

Han hade en kavaj över en instoppad t-shirt och jeans. Inget av det var märkeskläder vad jag förstod.

jag försökte uttrycka mig lite försiktigt: but this is Ralph Lauren. Don't you think that is what makes it ok?

Han: No no no... they dont understand these things.

 

Inte helt säker på att han har rätt, men rätt tråkigt med den öppna rasismen i så fall. Jag menar så fort jag kom in fick jag de bästa platserna. Servitörerna hade järnkoll på när jag hade slut på drinkar, men Shako o Zooki fick inte alls samma service.

 

Sen blev det gayklubben Bronx för tjejerna ville jävlas lite med oss. Vad de inte inser är väl att jag i Sverige varit otaliga ggr på gayklubbar o verkligen inte har några problem med sånt.

 

Det var en väldigt trevlig natt och jag, fatima, kris, talito, Lana o Terry hamnade hos mig på efterfest.

Fatima däckade snart och ligger här o sover. Talito verkar ha gjort ett bra jobb med Terry för de två e i hans rum nu.

Lana var nog lite ledsen över att bli dissad så där och sover i Kris rum. Kris, gentleman som han e, tog soffan i vardagsrummet för han är så packad att han enligt egen utsago ändå inte orkat göra nåt.

 

Imorn blir det beachen. Fatima o jag åkte förbi henne o hämtade hennes bikinis. Hon börjar jobba kl 18 så hon ville hänga på under dan.

 

Min favvortaxichaffis Jeff, fixar världens bästa blow här åt oss. 300 kr grammet mot 1000 kr i Sverige och kvaliteten är superhög. Inte alls samma skit som man är van vid i Götet.

 

Jag har tyvärr fått sår i båda näsborrarna pga förkylning hemma och avvaktar nog med att ta nåt tills det har läkt, för det gör så jävla ont o ens snyta sig just nu. Men idag testade jag en lina och det var helt sjukt bra.

 

Du verkar ha någon sjuk desillusionerad bild av märket Ralph Laurens status.

 

Grym dagbok st bästa på pf atm.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...