Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

I'm with tamtaram regarding pictures of the big-bosomed waitress.

 

I mean, this dagbok has it all: Dudes balling it up in a foreign country, stories of lots of hot chicks, an Iraqi gay fish(!), helicopter rides, ocean views and what not. So what more could the reader want? MORE PICTURES OF HOT CHICKS GOD DAMN!

 

Of course there is that one picture of the two girls, but seeing how this is the internet and talk is cheap and all that I must say that her hands look almost freakishly large, and her boobs are kinda small. So I've seen better.*

 

 

* My real feelings about that chick is obviously more like what is portrayed in this picture, because if given the chance I would of course hit it without thinking about it:

hit-that-3-times.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vore ju nötigt om du kunde fråga om hon e testad men vet inte hur det skulle uppfattas:roll:

annars skulle jag helst undvika oralsex. inte så mkt för risken för HIV som risken för ågren :/

 

är övertygad om att du har x antal andra riskbeteenden som ger bra mkt mindre livskvalite som har många tiopotenser högre dödlighet än oralsex.

 

säg att chansen att hon har hiv är 1/10

chansen att det smittar vid oralsex 1/10000

chansen att st dör i aids vid hivsmitta 1/100

 

så snackar vi typ 1 på 10M. att jämföra med alkohol som dödar ca 17% av män i 16-64årsåldern. säg att st har oskyddat oralsex i sydafrika 100gånger om dagen i 50år så hamnar det på ungefär samma dödlighet som hans alkoholvanor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lär ju såklart stämma in i hyllningskören, sjukt underhållande läsning! Hur kunde jag missat att du hade dragit till SA!? Och IRL-coaching med tillhörande kvällar med dig som wingman vore ju helt övernöt :)! Hur skulle man inte få till de då lixom.

 

Fortsätt leverera!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är övertygad om att du har x antal andra riskbeteenden som ger bra mkt mindre livskvalite som har många tiopotenser högre dödlighet än oralsex.

 

säg att chansen att hon har hiv är 1/10

chansen att det smittar vid oralsex 1/10000

chansen att st dör i aids vid hivsmitta 1/100

 

så snackar vi typ 1 på 10M. att jämföra med alkohol som dödar ca 17% av män i 16-64årsåldern. säg att st har oskyddat oralsex i sydafrika 100gånger om dagen i 50år så hamnar det på ungefär samma dödlighet som hans alkoholvanor.

 

Har inte koll alls men de 99/100 gånger han inte dör i aids av hiven, får han inte väldigt jobbiga bieffekter då och blir svag/matt i kroppen osv?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha... ni killar är för sköna.

 

Igår var som bekant molnigt och vi hamnade på table mountain. Kan rekommendera att titta in på http://www.talito.blogg.se för bilder o filmer.

 

Idag ser det ut o bli en sån där 40 gradig dag igen. Planen är att dra till Marvel, en reggaetonklubb som uppenbarligen ska va bra på onsdagar. Stället är visst litet och knökad med färgade. Fatima sa att de kommer o fucka upp en viting som Kris där hahahaha... får la se va som händer.

 

Igår kom Shako o Zooki över till oss. Vi orkade inte käka ute och hade handlat mat så det blev gammal hederlig tonfisk med spagetti och sallad vid sidan om. Vi satt o slappade när min mobil ringer kl 12 på natten och det är F. Hon har slutat jobba.

 

Hon frågar va som händer och jag säger vi e hos mig o dricker vin, kom över. Hon säger: om jag kommer över o dricker kommer jag o sova över hos dig.

Jag: Det är lugnt, det finns alltid en soffa över till dig.

Hon: Pfff.. jag sover inte på nån soffa. Det blir en säng. Du får sova på soffan.... eller i sängen med mig... eller whatever.

 

:D

 

Så nu blir det lite fart för jag har fan inget vin hemma o lägenheten ser superstökigt ut. Vi fördelar uppgifterna. Shako o talito sticker till 7-11 där Shako har en kontakt som kan fixa vin direkt. Jag bäddar i rummet o plockar undan. Kris o Zooki städar lägenheten.

 

Hon kommer o har med sig en vinare. Shako har fixat ett par flaskor. Så vi sitter o dricker o har det trevligt. Så säger hon plötsligt: Jag är trött nu Sean. Vart ska jag sova?

Jag: Bara o välja en soffa gumman.

Hon: Seriously.

Jag: yeah, seriously, just pick a couch.

Hon: Jag går o lägger mig i sängen nu. Ska du sova med mig eller på soffan?

Jag: Mmm... om du insisterar...

 

Så det var en fin natt.

 

Börjar bli hungrig nu... ska se om jag kan skaka liv i de andra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jojo, givetvis. men av de som råkar illa ut av alkohol men inte dör får ju också rätt jobbiga bieffekter.

 

"Att leva med hiv och aids

 

I dag finns det effektiva läkemedel mot hiv som stoppar infektioner och förhindrar sjukdomen från att utvecklas. Man får ofta börja medicinera innan de första symtomen på aids har hunnit visa sig. Om man sköter sin hiv-behandling så kan man leva ett vanligt liv med till exempel arbete, studier och familj. Det går att ha sex med en ny partner, även om det finns vissa förhållningsregler i Smittskyddslagen som man måste följa. Dels måste man använda kondom när man har sex. Dessutom ska man berätta för sin nya partner att man är hiv-smittad innan man har sex. Att ha sex med någon utan att ha berättat att man har hiv är straffbart, och det gäller även om man använder kondom. Läs mer på Smittskyddsinstitutets webb. Länk finns i kapitlet Fördjupning och länkar."

 

Källa: http://vard.vgregion.se/sv/Sjukdomar-och-besvar/Sjukdomar/Sjukvardsradgivningen/?CatId=33278&ChapId=33281

 

Bara köra imo!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Well, vi hade ett litet snack om det imorse. Hon jobbar ju som manager på en stor restaurangkedja och sa att i den positionen så har de krav på HIV-test en gång per månad. Dessa tester görs av kedjans egna läkare.

 

Hon var stenhård med kravet på o använda kådis. Försökte testa hennes viljestyrka genom att säga att jag bara vill köra utan kådis, när hon var som... ja villigast... men hon vägrade blankt.

 

Anyway, idag är jag helt slut. Det är så varmt att man knappt kan röra sig. Drog i mig 2 st resorb precis och hoppas på lite mildare kvällsväder när vi ska ut o festa. Hon jobbar till 10 så man har en sådär 4 timmar o slappa och återhämta sig.

 

Talitos Gucci-brud, Llana kommer visst med också. Får se hur det utvecklas där. Talito gillar lite rundare tjejer... eller "frodiga" som han gillar o kalla det. Llana var smalare än Fatima, verkade ha väldigt små bröst och liten rumpa. Tveksamt om det slår gnistor alltså.

Återstår att se hur hon ser ut och rör sig inatt och om hon kan komma in i Talitos chunky-älskande hjärta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...