Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

Riktigt rolig läsning i dagboken och stort tack för det, en fråga bara, ni har ett riktigt bra liv nu at the moment men känns som ni är 19 år ?, kan ni inte skippa colan och scarface livet ? Belive me not so fun later in life. Whatever

 

Det är så långt från min egen värld att det gör det hela mer spännande. Keep it up säger jag. Det här är ju för tusan en klockren dokusåpa i dagboksformat.

Och lägg inget nedvärderande i ordet dokusåpa för det menar jag inte..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt rolig läsning i dagboken och stort tack för det, en fråga bara, ni har ett riktigt bra liv nu at the moment men känns som ni är 19 år ?, kan ni inte skippa colan och scarface livet ? Belive me not so fun later in life. Whatever

 

hahahhaha level ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt rolig läsning i dagboken och stort tack för det, en fråga bara, ni har ett riktigt bra liv nu at the moment men känns som ni är 19 år ?, kan ni inte skippa colan och scarface livet ? Belive me not so fun later in life. Whatever

Är det din lilla sport att fara runt och negga andras, uppenbarligen, bättre liv?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

411 är iaf. Amerikansk slang för information om det är det du menar.

Ska tydligen vara nått kortnummer till någon typ av informationscentral eller liknande.

 

Ja det var uppenbarligen 411 som var korrekt term, inte 114.

 

Riktigt rolig läsning i dagboken och stort tack för det, en fråga bara, ni har ett riktigt bra liv nu at the moment men känns som ni är 19 år ?, kan ni inte skippa colan och scarface livet ? Belive me not so fun later in life. Whatever

 

Jag är 33. Colan är lite extrakrydda på festerna emellanåt och är inget vardagsbruk. Känns som man har rätt bra koll på den biten. Alkoholbruket borde i så fall vara högre risk.

 

Men hey, ST är väl från GBG? 'nuff said. :-)

 

Hahaha.. FU :P

 

Det är så långt från min egen värld att det gör det hela mer spännande. Keep it up säger jag. Det här är ju för tusan en klockren dokusåpa i dagboksformat.

Och lägg inget nedvärderande i ordet dokusåpa för det menar jag inte..

 

TY... försöker bara glida med och njuta av stunderna, så får det som händer hända.

 

uppfriskande med killar som inte bara snackar utan även får ligga!

 

ps. talito e snygg. jag e gay for talito

 

Jag e gay för talito also.

 

hon måste ha lite sydostasienblod i sej

 

Ja vi frågade samma sak. Verkar dock som coloureds kommer i alla versioner här.

 

2006? Måste vara fel på kamerans inställningar :-)

 

Hahaha.. Det var det första jag la märke till så fort jag såg bilderna med. Får lära Fatima och fixa datumet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag har hittills varit en väldigt speciell dag.

 

Fatima kom över till mig kl 3 på morgonen fr jobbet. På morgonen ringde hon sin yngre syster, Safina, och vi mötte henne utanför Spar. Det är rätt kul att matvarokedjan SPAR är rätt stora här.

 

Vi handlade varor till en jättefrukost: korv, bacon, ägg, pålägg, yoghurt, juice, bröd, fetaost, mm, och även lite rosé och rött vin.

 

Fatimas söta polare Rene dök också upp. T fattade direkt tycke för R.

Safina var en väldigt söt och trevlig tjej. Hon var en sån där tjej som man direkt fastnar för. F o S kommer ju fr Mosambique som varit en portugisisk koloni så de talar portugisiska med varann. Såsom en Rio-älskare så njöt jag av att höra portugisisk klang igen... så sexigt.

 

När vi kommer in så håller Kris på o duscha i min dusch. Saf frågar var Fatima är. Jag säger: I dushen, hon ville prata med dig. Så hon går rakt in till Kris som står där helt naken och duschar hahahaha...

 

Tjejerna satte på en del portugisisk, samba och brasiliansk musik och dansade för oss. De drack rosévin samt rött vin blandat med äppeljuice till frukost!

 

Det var en väldigt trevlig morgon men Fatima skulle till jobbet runt 4.

Hela dan har hon varit på mig och pussats och klängt som icke förr. Sen drar hon mig in i ett rum o vill prata allvar.... fan gillar inte såna samtal.

 

Hon säger att hon har fallit för mig och menar allvar och vill veta var vi står. Jag säger att jag tycker om henne också och vi får se vart det leder. Hon pushar på olika sätt och jag försöker glida lite lätt på vågen bara. Ser att hon inte riktigt gillar att jag inte lovar saker.

 

Hon säger att hennes kropp blivit irriterad av de svenska kondomerna vi hade med oss o vill att jag ska köpa durex. Jag bara ok.

Hon säger också att hon vill att vi ska gå o HIV-testa oss båda två så vi är säkra på att vi är friska. Hon vill på nåt sätt bevisa för mig att hon inte är sjuk. Jag bara: sure.

Och så tänkte jag lätta upp stämningen genom att skämta om att, va bra, då kan vi ha sex oskyddat sen. Hon säger: Men tänk om jag blir gravid?

jag: Äh, det är väl bara o göra abort eller?

 

Då brister hon i tårar och börjar storböla. WAT?...

Hon: Det är jättekänsligt ämne för mig för jag har haft missfall och det känns som att du inte tar mig på allvar osv.

Hon böla i 30 min asså.

Vilken bad beat.

 

Jag fick trösta henne men hon var fan tröstlös. Började prata om att hon har ett tufft yttre men e väldigt känslig och att hon aldrig fallit för nån så fort som hon fallit för mig o att jag inte tar nåt på allvar, och att jag e första killen som fått henne o gråta...

 

Kul, kul, kul.

 

Jag sa att hon vet att jag skämtade, o så länge mina intentioner inte var o såra ska hon inte ta det så allvarligt.

 

I alla fall, hon kunde inte släppa det. Satte henne i taxin till jobbet o hennes syrra o Rene skulle hem o byta om också. Hon var fortfarande ledsen men på vägen ner till taxin ville hon hålla min hand. Så innan de åker kysser hon mig och säger: lova att du aldrig mer sårar mig så här o inte säger sånt till mig.

Jag: sure. I promise.

 

Aja... hon ska jobba till 12 o sen joina oss ute. Tjejerna plus Lana och Chunky-Terry kommer hit runt 10. Ska bli kul o se hur Talito dribblar bort Terry till förmån för Rene ikväll. Han har nog läge på o scora igen. Jag är ju ganska låst liksom.

 

Saken är att Fatima är en väldigt cool och skön tjej. Jag trivs väldigt mkt i hennes sällskap och tänder som fan på hennes utseende o kropp. Men jag gillar inte o komma med utfästelser och binda mig verbalt. Tycker mer man ska go with the flow och inte prata så mkt om statusen på sin relation jämt. Samtidigt vill jag förstås inte såra henne när hon är så snäll o rar. Får nog tänka över mina ord lite bättre framöver. Ibland glömmer man ju att det är tjejer man har o göra med och att man inte kan skämta med dem på samma sätt som man gör med killar.

 

Vi ska visst till en portugisisk klubb där de håller på med nån typ av dirty dancing. Ska bli spännande o se hur folket rör sig där. Blir la o hänga i baren och hålla stilen mest.

 

Får la hoppas att hon har släppt det tills dess. Tror att hon kan vart lite överkänslig pga allt vin de drack också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha.. jag kan inte hålla mig från att fnissa när något sådant där händer. det när tjejen började böla. jag vet inte varför.. jag känner mig obekväm och brukar tänka "nu är det absolut inte läge att fnissa, nu måste jag visa att jag verkligen är ledsen och att jag inte menade vad jag sa." men samtidigt så börjar jag fniss.. why? :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha så standard.. jag kan inte hålla mig från att fnissa när något sådant där har hänt. det när tjejen började böla. jag vet inte varför.. men jag brukar tänka "nu är det absolut inte läge att fniss, nu måste jag visa att jag verkligen är ledsen och att jag inte menade vad jag sa." men samtidigt så börjar jag fniss.. why? :mrgreen:

 

+1 ffs

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kulturkrock ftw:

Talito har ju för vana att jämt skrika Wooole när han sitter i pitstopbussen, när han sjöng med trummisarna, och lite överallt. Idag när Fatima får höra det börjar hon skratta. Det betyder visst "hora" på Xhosa som typ alla svarta o färgade här förstår. Talito skriker Hora i bussen liksom och folk skrattar o vi fattar noll.... 1outaren liksom.

 

Talito äter inte fläskkött. Muslimer kallar icke-muslimer för Kafer. Så när jag håller på o steker baconet idag sitter Fatima och Saf i köket o jag säger:

- Making bacon for the Kafers.

Fatima säger:

- What did u just say Sean?

Jag:

- Making bacon for the kafers.

De börjar skratta båda två o Fatima säger: Do you know what Kafer means here?

Jag: ehm... non-muslims?

Hon: No, that is kafir. Kafer means Nigger. Never say that if u dont want to get killed on the streets....

 

Sick.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha.. jag kan inte hålla mig från att fnissa när något sådant där händer. det när tjejen började böla. jag vet inte varför.. jag känner mig obekväm och brukar tänka "nu är det absolut inte läge att fnissa, nu måste jag visa att jag verkligen är ledsen och att jag inte menade vad jag sa." men samtidigt så börjar jag fniss.. why? :mrgreen:

 

Kanske för att ni är känslomässigt handikappade? Uppenbart i STs fall då han som normalt verkar väldigt öppen som person men när det kommer till en känslomässig diskussion bara kan svara med korta fraser. Jag är själv likadan så kanske inte ska säga något, jobbar på det dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur gammal är hon?

 

25

 

Kanske för att ni är känslomässigt handikappade? Uppenbart i STs fall då han som normalt verkar väldigt öppen som person men när det kommer till en känslomässig diskussion bara kan svara med korta fraser. Jag är själv likadan så kanske inte ska säga något, jobbar på det dock.

 

Tror inte det är det. Jag kan tala om känslor utan problem. Saken är bara det att ju mindre man sagt, desto mindre har man lovat, och de kan inte komma tillbaks sen o säga att man har lovat det ena o det andra.

 

Tjejer är imo speciella varelser. Man måste hålla lite distans för att intresset ska hållas uppe. De vill alltid omedvetet ha ett osäkerhetsmoment. Känner de sig säkra på killen är festen ofta redan över.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...