Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

Stenströms jobbar man i:-D Dels tål de många tvättar dels är de strykfria. Eton och Pasqui är imo de snyggaste skjortorna men det är givetvis individuellt beroende på kroppsform.

 

RL trivs jag galet bra. Casual dressed. Sköna tidlösa grejer.

Dock köper jag det aldrig i Sverige. I Usa är prisnivån exempelvis 3 Pikéer för $50. Då vägrar jag köpa dem för 1k styck här hemma.

 

PS: Jag blir så jävla glad av denna DB

Tack ! alla er därnere som orkar uppdatera den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PS: Jag blir så jävla glad av denna DB

Tack ! alla er därnere som orkar uppdatera den.

 

Denna DBn är fan guld!

 

Ställer mig in hos kören, stört bra db!

 

Tack. Gläder mig att ni gillar o läsa om våra äventyr här nere.

 

oundvikligt ST :/ men snacket kom liksom redan nu? det har inte ens gått en vecka wtf?

 

Mmm man visste ju att det skulle komma förr lr senare, men precis som du säger, efter en vecka?

 

Ringde Shako som jobbar idag med Fatima för han hade messat o kollade läget. Fatima svarade och lät som sitt vanliga glada jag.

Hon har däremot tappat sin mobil, förmodligen i taxibilen. Vilken kul dag för henne.

 

Ringde taxibolaget och kollade, de hade inte hittat nån mobil. Klart de norpar en blackburry när de får chansen så oddsen o få tillbaks den var väl typ noll.

 

btw, läste nåra sidor tidigare om att muta svart polis vs vit polis. Jag har fan inte sett en enda vit polis här än så länge. Alla poliser är färgade eller svarta. Vet inte riktigt va det kan bero på.

De har rätt många kvinnliga poliser också.

 

Chunky-Terry har ringt ett par ggr och vill komma över redan nu. Talle känner sig stressad o vill inte ha henne här för han ska köra på Rene. Jag sa att han ska messa henne o säga att hon kommer 10.30 eftersom Rene och Saf kommer 10, så han får lite andrum först.

 

Det här kan fan bli episkt. :D

 

Edit: Det kommer nog o dansas Semba på klubben. http://en.wikipedia.org/wiki/Semba

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

btw, läste nåra sidor tidigare om att muta svart polis vs vit polis. Jag har fan inte sett en enda vit polis här än så länge. Alla poliser är färgade eller svarta. Vet inte riktigt va det kan bero på.

De har rätt många kvinnliga poliser också.

 

[/url]

 

är väl lågstatus o va polis typ som i stora delar av central/sydamerika..fritt fram att muta dom mao?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Öhhh... bakfull.

 

Igår då.

 

Saf o René kommer över runt 11. Terry dök upp lite senare. Hon säger att Fatima har varit på jättedåligt humör hela dan och undrar om det är nåt jag gjort.

Shako o Zooki dyker upp runt 12, och Shako säger att Fatima har vart på så dåligt humör att hon knappt pratat med honom eller tittat åt hans håll. Han hade typ undrat om han gjort nåt fel, men hon hade mumlat nåt om Sean och att hon inte ville prata om det.

 

Det här låter ju kul, tänker jag då. Men men... här ska det styras upp.

 

Så runt 1.30 dyker fröken upp för en snabbdusch och ombyte. Hon är kall och ser ledsen ut.

Hon går in i mitt rum och jag frågar henne om varför hon fortfarande är grinig. Hon säger att hon haft en dålig dag men allt är ok nu.

Jag säger: Lyssna. Jag har bett dig om ursäkt för det dåliga skämtet. Och fortfarande går du o drar på det. Ska du va sån här hela natten nu? För det pallar inte jag med. Så nu får du se till o skärpa dig rejält.

Hon: Jag har bara haft en riktigt dålig dag. Jag ska bara duscha och sen komma ut som en ny människa. Can you give me that?

Jag bara: Sure... men om du kommer ut och fortsätter med attityden... Då kommer vi o ha riktiga problem, och det vill du inte.

 

Sen lät jag henne vara. Hon duschade, bytte om (och blev fan hetare än nånsin... lite svårare o va hård men om jag skulle vika här så är det typ kört), kom ut och pratade med sina tjejkompisar lite.

 

Vi tog taxi till Long Street, som är typ som avenyn fullt med krogar på båda sidorna. Där gick vi bland krogarna. Jag tänkte: Det här är nog riktiga Cape Town. Massa småkrogar fullproppade till bredden med mörka människor. Typ bara ett par procent var vita jfr med våra områden där typ alla är vita. Det hela kändes lite ovant och hotfullt först och Fatima sa: håll i era fickor nu. Men alla var glada och dansade och det verkade inte va nåra bekymmer.

 

Vi ändrade våra planer fr Semba-stället till ett som hette Jo-burg. Krogen var rätt liten och det spelades typ hiphop, Rnb. Folk ställde sig i en stor ring och så gick de in ensamma eller parvis och dansade i mitten medan alla andra klappade händerna, och så bytte de av mot nån annan. Riktigt roligt.

 

Shako hoppade in och bokstavligen krossade med en kombination av afrikansk dans och break dance. Sen slängde de in mig o jag körde lite shake the hips irani style. Sen ett par till. Sen... Sen...

 

Sen var det Talito Show.

 

Alltså det går inte o förklara va som hände där. Talito var här, där, överallt samtidigt. Han var ensam, dansade med den långa heta vita bruden och i princip knullade henne på dansgolvet, han körde duett med Shako, han dansade arabiska, europeisk, afrikansk, wtf en gång såg han ut som en gås som attackerar... ja ganska obeskrivligt men hela klubben stod o skrattade. Jag höll på o få magvärk. Försökte filma lite men det var alldeles för mörkt.

 

I vilket fall försvarade Talito de svenska färgerna väl i klubben för ärligt talat hade vi andra inte mkt o sätta emot de movesen som de här pojkar o flickorna visade.

 

När det var Fatimas tur så ställde hon sig i mitten och började skaka rumpan, så där som sambadansarna kan, som rumpan fått elstötar. Sen började hela hennes kropp skaka och sen var det uppvisningstime. Hon kan fan röra på kroppen den tjejen.

 

Anyway, vi gick därifrån till Marvel men det gick fan knappt o röra sig där. Folk stod som sill i burk så vi drog typ direkt.

 

Klubbarna här stänger 4 så det blev o ta taxi till 7-11 där Shako förhandlade sig till vin under bordet (De får inte sälja efter kl 5 på helgerna, men det här är landet där ingen säger nej), och sen drog vi till mig och efterfestade. Fatima skulle visst va på jobbet kl 10 på morgonen så hon tog det rätt lugnt med drickat men jag var i bra form.

 

Shako hade fixat lite gräs innan så på förfesten drog jag en halv joint, på det 2 linor och sen alkohol. Bättre än så kunde man inte må.

 

Terry försökte komma åt Talito, men han var kall. Hon frågade mig om han gillar henne. Jag bara: Sure he likes you. But he likes others too. Hon fattade nog galoppen o hängde på efterfest men T var inte upplagd för nån action så hon taxi hem kl 6.

 

René var en skum tjej. Hon sa inte mkt den flickan. Medan jag var i rummet med Fatima drar hon upp sin mobil och tar fram en bild på sin fitta och visar den för Kris!!!

 

Kris var inte tillräckligt snabb dock o Rene drog hem med nån annan på krogen. Här gäller det uppenbarligen o slå till direkt.

 

Fatis attityd då... När vi väl var ute och jag knappt pratat med henne sen hon kom hem började hon bli lite orolig och kika efter mig. Sen ville hon hålla hand och trycka sig mot mig och dansa... När vi väl kommit hem var hon tillbaks i sitt gamla trevliga jag och efterfesten blev trevlig.

 

Gäller o hålla ställningarna när det blåser starka vindar.

 

Vid ett tillfälle håller jag på o jävlas med Zooki om att han är dålig på o ragga och lät René komma undan (för han var tänd på henne med) och idioten säger: Man, how come ppl are on my case when she shows her pussy to Sean.

Blicken som Fatima slängde där var fan inte nådig. Jag bara: WTF, It was Kris idiot. Och Zookijäveln börjar skratta för han inser att han sagt fel namn, men att han satt mig i skiten.

Fatima ser inte övertygad ut men alla andra intygar. Terry säger: Sean wasnt even in this room. He was with you in the room.

 

Hon släppte det. Jävla Zooki... pay back is a bitch :)

 

Fatima drog till jobbet en halvtimme sen. Jag har lovat henne att vi ska ha en riktig dejt ikväll. Hon jobbar till 8, sen skulle hon nog hem o byta om. Får se vart jag tar henne.

 

Ska försöka komma till internetcafeet idag och spela ett par k händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det ovanligt att sällskap som har båda vita (nåja irakier+jugge), färgade och svart går ut tillsammans i SA? Eller håller sig grupper strikt efter hudfärg? Tycker du att du ibland bemöts på annorlunda sett pg a din hudfärg?

 

Eller är det bara så att Cash is king som i västländerna?

 

Det är fortfarande ovanligt.

 

Dessutom har ju SA rätt många svarta invandrare, och det är ju skillnad mellan colourds och blacks, så även internt bland dessa finns grupperingar. Colourds är väl de som står lägst av SAs medborgare, fast kanske inte i Cape Town där de dominerar. Sen diskriminerar alla invandrarna, och invandrarna själva diskriminerar varann.

 

Som igår skulle vi ju på den där sembaklubben. Shako är kongolese. Han vägrar gå dit för det är främst en angolansk klubb så vi gick till Jo-burg.

 

Man märker även på stränderna. På camps bay och clifton som vi hänger på ser du nästan aldrig några mörka. Även om de numera får beträda de här stränderna så är vanans makt stor antar jag. De enda svarta man ser är glass- och vattenförsäljarna utan framtänder. Vissa har fan plockat ut typ allt där framme och har i princip bara 4 kindtänder åt vart håll kvar där uppe.

 

Och utelivet; På St Yves som är belägen på Camps Bay är det ju nästan bara vita. Kanske 5 st svarta tjejer, möjligen 2 svarta killar. Musiken är lite grann tidig svensk 00-tal, rätt dålig m a o, och de vita dansar.... ja som vita dansar i allmänhet.

 

På Long Street är det som att åkt till ett annat land. Det var väl här jag för första gången kände att, damn, jag är i Afrika ffs.

Klubbarna var mindre, mycket nergångna (påminde mig om bargatan på Rhodos fast typ 30 ggr längre gata då.. verkligen Loooong street, och bred som halva avenyn), fullpackad med mörka, fast man ser en o annan vit här o där, annorlunda musik och väldigt annorlunda dans.

 

Vad jag sett däremot är att genomgående, även i de svarta klubbarna och områdena så behandlas vita bättre. Finns aldrig nån som säger nej till mig känns det som. Jag behöver aldrig egentligen tänka på vad jag har på mig när jag går ut medan killarna måste klä upp sig.

 

Igår var vi o handlade frukost, jag, Fatima och Saf, hennes syrra. Jag pussade Fatima lite lätt i affären och hon sa sen att en som städade där, hennes ögon höll på att ploppa ur. Jag bara: Varför? Är det ovanligt att folk pussar varann här?

Men jag fick inget riktigt svar, så jag undrar om det var rasgrejen eller att man visar ömhet offentligt. Ska utreda det ikväll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vaknade för en halvtimme sen, 16.30. Ser att ingen är hemma. Ringer Talito. Han o Kris stack till waterfront kl 14. Skulle kunna dra dit o ta en drink på Primi o hälsa på Shako och Fatima i o f s, men hoppar nog över det. Överexponering är dålig.

 

Fick höra nåt riktigt kul.

Saken är att igår på efterfesten säger Terry till mig: Jag vet inte riktigt hur jag ska göra med Talito. Verkar inte som han tycker om mig.

Jo, till att börja med så hade hon världens största urringning. Vi skrev ju i SMSet: p.s wear a v-neck.

Så jag satt o drev lite med henne. Jag sa, helt apropå ingenting när alla satt där (o de flesta visste om SMSet förstås): Guys, guys... can somebody help me plz, cuz my english sucks. Wtf is a V-neck?

Alla börjar skratta och Fatima, fröken information som hon är (det finns fan inga korta svar hos henne. Hon ska förklara allt ingående och långrandigt. Jag brukar tracka henne rätt hårt för det och så fort hon öppnar munnen säger jag: Short answer plz.) börjar förklara olika definitioner osv, vilket gör det hela ännu mer komiskt för Terry blir rödare o rödare (för de som tyckte hon såg asiatisk ut, så är hon en blandning mellan malaysisk och tysk på ena förälderns sida) och vi skrattar mer o mer för varje definition.

När Fatimas långa utlägg var över så pekar jag på Terrys tuttar som är typ halvvägs ute och säger: Oh, does that count as a V-neck?

Ny skrattsalva.

 

Så Terry frågar mig lite senare: What should I do with Talito. I want him and it doesnt seem like he wants me.

Jag säger: With Talito, you have to take charge. Just grab him in the hair, draw him into his room. Fuck his brains out, and then just leave him there and go.

Hon: Should I leave afterwards? Not stay? :shock:

Jag: Yes absolutely. Treat him like a slut, a tramp. That's the way he likes it.

Allt det här sa jag ju förstås med glimten i ögat, men ändå försökte få igenom infot att det handlar bara om sex här.

 

Senare när jag och Fatima var i mitt rum så ringde hennes mobil. Hon hade satt larmet på eftersom Terry hade beställt taxi till kl 6. Hon sa till Terry som åkte hem. End of story tänkte jag. Talito var lite trött och off ju.

 

Nu när jag vaknar så ringer jag Talito, som var på waterfront, och han berättar att han gått till rummet för o lägga sig.

Terry hade kommit in, bara tagit av sig kläderna, och satt på honom. Sen hade hon åkt hem med taxi 6 på morgonen hahahahahah

Klockrent girlfriend. :)

 

Idag har jag ju lovat Fatima en riktig date. Får messa henne o fråga var hon vill käka. Hon är väldigt rolig o hänga med faktiskt. Tuff, humoristisk, intelligent och samtidigt mjuk.

Ser inte riktigt någon anledning och dumpa av henne bara för att uppehålla nån typ av image att man är en player. Jag har faktiskt genomgående i mitt liv hängt med tjejerna så länge jag trivts i deras sällskap, och det har varierat från en natt som minst, och 3 år som längst, och när jag inte trivts, slutat umgås. Känner ingen press på det sättet att "shit nu ser det här ut som ett förhållande. Shit nu har jag bundit mig", osv. För jag känner mig egentligen aldrig bunden oberoende av förhållandets form och längd. Jag känner mig bunden enbart av känslan att jag trivs med en person, kille eller tjej, vän eller whatever man ska kalla det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...