Gå till innehåll

PokerStars förslagslåda


PokerStars_Martin

Recommended Posts

* Man måste klicka två gånger för att få många klick att ta. Tex gäller det checkrutor för fold, check etc. Däremot tar första klick på fold-knapp alltid direkt. Varför inte göra så att även checkrutor enablas direkt? Irriterande.

 

Det är en inställning i klienten som du kan ändra, finns under Options-Advanced Multi Table options-Single click table activation

 

* I SnG så syns inte mörkstorlek någonstans på bordet. Man måste gå till info-tabben för att se vad nästa mörknivå blir(?).

 

Står högst upp i fönstret.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

* "Registered in tournaments" Där ligger liveturneringar kvar som man spelat för ett halvår sen. Skulle vara bra om dessa försvann lite snabbare därifrån.

 

* Det borde framgå i turneringslobbyn att man inte får avregga sig när man vinner en WCOOP "extreme satellit".

 

* Att man ska kunna se FPP-turneringar även om man väljer att filtrera bort micro buy-in turneringar.

 

* $200+ DoN (Hoppas att jag inte är tjatig) :-)

 

Pokerstars repp såga allt om att lägga till mer DoN på 2+2 om inte jag misstar mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur ska dom kunna uppdatera klienten efter vårt önskemål om du inte vill uppdatera klienten? :D
Det ska hellre vara möjligt att uppdatera istället för som nu, tvingande*.

Förslagsvis då via en messagebox som frågar vid uppstart.

Användaren får välja Ja, Nej, och gärna en knapp för "rollback"-funktion**.

 

*(Eftersom de flesta startar PS via updateprogrammet, och inte är medvetna om att det går att spela helt kanon med flera versioner gamla Pokerstarsprogram, så kan man säga att update är tvingande.)

**(De flesta uppdateringar de släpper verkar helt onödiga. Vissa gör antagligen mer skada än nytta, speciellt nu på sommaren)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det ska hellre vara möjligt att uppdatera istället för som nu, tvingande*.

Förslagsvis då via en messagebox som frågar vid uppstart.

Användaren får välja Ja, Nej, och gärna en knapp för "rollback"-funktion**.

 

*(Eftersom de flesta startar PS via updateprogrammet, och inte är medvetna om att det går att spela helt kanon med flera versioner gamla Pokerstarsprogram, så kan man säga att update är tvingande.)

**(De flesta uppdateringar de släpper verkar helt onödiga. Vissa gör antagligen mer skada än nytta, speciellt nu på sommaren)

 

Hej,

 

Det här skulle jag inte rekommendera och det kommer inte komma någon sådan funktion. Spela med senaste versionen för bästa prestandan.

 

mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Agerar inte betatestare om jag inte måste eller vill.

 

Det gör du inte heller. Alla uppdateringar testas först på testpokerstars.com

 

Kommer ni att ha sng steps till APPT Seoul?

 

Det kommer vi säkert men återkommer med datum om när dessa startar.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skyll er själva. Många sekunder som sagt. Min klient fungerar kanon.

Förutom det nämnda då, men för egen del så är det inget problem. Uppdaterar manuellt några ggr om året hellre. Agerar inte betatestare om jag inte måste eller vill.

 

Men snälla vad har du för sjukdom ? Varför ska du klaga över en onödig sak som bara kan göra ditt spelande mer bekvämt,säkrare,enklare osv osv.. Uppdateringar är bara en + sak och om klienten inte utvecklas så hade det varit i stenåldern. Precis som vi människor utvecklas ska väll ett program göra det oxå för att bli bättre. Patetiskt att klaga över en liten sak. Har du inte tid att vänta 5sek tills uppdateringen är klar då har du inte tid att spela poker. Herregud vilka människor det finns.

 

Orkade bara skriva detta då jag blir :twisted: när jag ser sånt här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...