Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
lol bustade första handen i ftp 75k 100fo. 10-20 blinds och utg miniraisa till 40, jag dega in 3k rakt av med AK och knappen synar blixt med JJ som om det vore nuts. Det bästa är att han skriver thx i chatten efteråt, haha.

Får man fråga varför du gör ditt spel?

• Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

för att jag inte var så sugen på att grinda 100fo när jag bara hade ett bord till uppe så hade inget emot att öka variansen lite.

Postad

Smyger igång söndagsgrinden med 300fo på Ongame. Ska precis äta en snaskig pasta som jag och sebbe har förberett, jag tror det blir nyckeln idag, krävs mkt kolhydrater för att hålla hela kvällen.

Postad

Lycka till ikväll, måste gå bättre för dig än mig i alla fall, så har åkte jag ut millon på PS, vet inte vad den sidan har emot mig...

PokerStars Spel #17203392266: Turnering #86176606, $200+$15 Holdem No limit - Omgång V (200/400) - 2008/05/04 - 17:47:05 (ET)

Bord '86176606 559' 9-max Plats #3 har knappen

Plats 1: Ian J (12100 i marker)

Plats 2: majaero (8275 i marker)

Plats 3: Mr.Dollar69 (13050 i marker)

Plats 4: HBsen (13625 i marker)

Plats 5: Tomaz21 (5620 i marker)

Plats 6: toetagU (12740 i marker)

Plats 7: 16aar (4800 i marker)

Plats 8: Dean oo6 (27500 i marker)

Plats 9: zeb_sthlm (6315 i marker)

HBsen: lägger lilla mörken 200

Tomaz21: lägger stora mörken 400

*** HÅLKORT ***

Utdelat till zeb_sthlm [9h 9d]

toetagU: lägger sig

16aar: lägger sig

Dean oo6: lägger sig

zeb_sthlm: höjer 800 till 1200

Ian J: lägger sig

majaero: höjer 2400 till 3600

Mr.Dollar69: lägger sig

HBsen: lägger sig

Tomaz21: lägger sig

zeb_sthlm: höjer 2715 till 6315 och är all-in

majaero: synar 2715

*** FLOPP *** [2h 3s 8d]

*** TURN *** [2h 3s 8d] [Jh]

*** RIVER *** [2h 3s 8d Jh] [6s]

*** VISNING ***

zeb_sthlm: visar [9h 9d] (ett par i nior)

majaero: visar [6d 6c] (triss, sexor)

majaero vann 13230 från pott

*** SAMMANFATTNING ***

Total pott 13230 | Avgift 0

Bord [2h 3s 8d Jh 6s]

Plats 1: Ian J lagda innan Flopp (satsade inte)

Plats 2: majaero visade [6d 6c] och vann (13230) med triss, sexor

Plats 3: Mr.Dollar69 (knappen) lagda innan Flopp (satsade inte)

Plats 4: HBsen (lilla mörken) lagda innan Flopp

Plats 5: Tomaz21 (stora mörken) lagda innan Flopp

Plats 6: toetagU lagda innan Flopp (satsade inte)

Plats 7: 16aar lagda innan Flopp (satsade inte)

Plats 8: Dean oo6 lagda innan Flopp (satsade inte)

Plats 9: zeb_sthlm visade [9h 9d] och förlorade med ett par i nior

Postad
Hola, hur ligger du till hitills i år? Tänkt spela WSOP?

inte så bra koll som sagt, men är nog lillpluss. Självklart ska jag spela WSOP, jag har sett fram emot mitt första jäkligt länge nu, har sjuk feeling på att jag kommer dinga första gången jag spelar, vore så sjukt.

Postad
inte så bra koll som sagt, men är nog lillpluss. Självklart ska jag spela WSOP, jag har sett fram emot mitt första jäkligt länge nu, har sjuk feeling på att jag kommer dinga första gången jag spelar, vore så sjukt.

Hur många turneringar har du tänkt att försöka klämma in ?

Postad
Hur många turneringar har du tänkt att försöka klämma in ?

tror vi åker 23 juni, så blir nog 5k eventet först och allt annat upp till main.

Postad

OK, best of luck!

Vad är din syn på att finalbordet liras ett par månader efter själva turneringen?

Postad
OK, best of luck!

Vad är din syn på att finalbordet liras ett par månader efter själva turneringen?

Vetat om det ganska länge redan. finns väl både fördelar och nackdelar med det. Kanske blir större reklampengar om man kommer till finalbordet. Nice att ta semester några månader med vetskapen om att man kommer vinna minst 1M usd typ.

Postad

vaknade 18.30 idag, sjukt skönt o ligga kvar i sängen hela dagen. Lite ångest iofs, har en del saker att göra innan jag åker till Paris på fredag.

Fördelen med skum dygnsrytm nu är ju att man kanske orkar med lite ftopsgrind. Men just nu ska jag äta upp min omelett och sen städa lite :shock:

Postad

haha nej, min städerska är latare än mig. Vi gick ut med en gammal kartong som stått i köket alldeles för länge, mer orkade vi inte. Får se till att det städas till jag kommer hem från Paris så man kan bjuda in på vin och kakor lite oftare.

Postad

jaha, nu är vi i Paris. Vart och käkat på La Cantine och vart och festat lite på Sans vilket var riktigt fett, träffade ett gäng svenska tjejer som bodde i Paris....

Imorrn kör vi 1k event på aviation, sen får vi se vad som händer.

• Skapa nytt...