Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

Sen kan man ju fråga sig hur kul det är att vara 45-årig arbetslös civilekonom som undrar om det inte hade varit bättre att bara spela poker dom senaste 20 åren med alla perks som det innebär. Vem vet, du kanske blir bättre som spelare om du har mer tid att träna dina skillz.

Då kan du tjäna ännu mer pengar.

 

Men rent generellt tycker jag absolut att folk ska skaffa sig utbildning/jobb.

Annars kommer det ju inte in några friska pengar i pokerekonomin.

 

/inte jurist med 10 års arbetslivserfarenhet.

 

Det bästa med att studera var att man blev väldigt allmänbildad och förstår vad som händer i samhället och världen med upp och nersvingar ang räntor,valutor,politik etc, peace chocolate ? GL med spelet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det bästa med att studera var att man blev väldigt allmänbildad och förstår vad som händer i samhället och världen med upp och nersvingar ang räntor,valutor,politik etc, peace chocolate ? GL med spelet

 

Lärde du dig det i skolan? Tycker det räcker med att läsa tidningen så faller sånt in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rolig OS-final i hockeyn, ville att Kanada skulle slakta från början egentligen eftersom alla deras spelare verkar vara större, starkare och snabbare. Blev mer och mer sugen att hejja fram USA där på slutet efter kvitteringen i sista sekund, hade vart kul om dom kunde få kriga in en vändning där på Kanadas hemmaplan.

 

Insåg att Februari bara har 28a dagar nyss, vilket innebär att jag ska till Berlin om 2 dagar och inte om typ 5 dagar som jag trodde :) Bokade mitt kära SAS 19:30 på tisdag från Köpenhamn och vi ska tydligen bo på Ritz Carlton, det går bra nu :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rolig OS-final i hockeyn, ville att Kanada skulle slakta från början egentligen eftersom alla deras spelare verkar vara större, starkare och snabbare. Blev mer och mer sugen att hejja fram USA där på slutet efter kvitteringen i sista sekund, hade vart kul om dom kunde få kriga in en vändning där på Kanadas hemmaplan.

 

Insåg att Februari bara har 28a dagar nyss, vilket innebär att jag ska till Berlin om 2 dagar och inte om typ 5 dagar som jag trodde :) Bokade mitt kära SAS 19:30 på tisdag från Köpenhamn och vi ska tydligen bo på Ritz Carlton, det går bra nu :)

Beeing Ramz sas :-)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

såg din drömtjej idag på subways här i umeå ramzi, jag vände mig till henne som en annan slemmis och tipsa henne om din dagbok om hon vill bli pampered och uppblingad av en äldre herre.

 

Eller har du gått vidare nu när idol inte är aktuellt längre?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

såg din drömtjej idag på subways här i umeå ramzi, jag vände mig till henne som en annan slemmis och tipsa henne om din dagbok om hon vill bli pampered och uppblingad av en äldre herre.

 

Eller har du gått vidare nu när idol inte är aktuellt längre?

 

Trevligt trevligt, då får vi hoppas att hon hör av sig då. För tillfället är jag mest inne på äldre kvinnor dock, helst långa brunetter.

 

Drar till Berlin strax, måste käka, raka mig och packa först bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trevligt trevligt, då får vi hoppas att hon hör av sig då. För tillfället är jag mest inne på äldre kvinnor dock, helst långa brunetter.

 

Drar till Berlin strax, måste käka, raka mig och packa först bara.

 

Har aldrig varit så förtjust i långa tjejer som det snackas om så ofta, annars +1.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har vi slagit oss till ro här på Ritz Carlton i Berlin, riktigt nice hotell faktiskt, grymt stort och fräsht och mycket inslag av trä och marmor :)

 

Tog en vända i gymmet direkt när jag kom och till mitt stora nöje så var det en glasvägg i gymmet ut mot poolavdelningen där det svansade omkring en riktigt snygg brunett i bikini. Jag måste säga att min första timme på hotellet inte kunde vart bättre.

 

Tog en dush på rummet och satte på mig morgonrocken för att relaxa lite, min rumskamrat verkade varit i fullt relaxmode sedan länge då jag hittade honom liggandes på sängen i kallingarna och kollade serier när jag dök upp tidigare.

 

Blev sen en klassisk roomservice in bed och 2 bord omaha och så kom AnteSvante och Iremmats förbi en sväng och skvallrade lite om det senaste på touren, skönt att vara tillbaka i en miljö man är vad vid :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Långa tjejer är bra, i alla fall om man är lång själv. Måste ju ha en representabel dam, då är längd alltid bra, inger lite extra respekt och bra gener till kommande generation. Visst kan man leka runt med kortare tjejer i sin ungdom om man vill, men sen ska man allt ha en lång brunett att gifta sig med. Helst en lovande fransyska som man hittade på stranden runt Cote d'Azur.

 

Edit: Smart ska hon va också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har aldrig varit så förtjust i långa tjejer som det snackas om så ofta, annars +1.

 

I teorin så gillar jag inte långa tjejer, men i praktiken så har samtliga kvinnor jag varit seriös med varit längre än mig. Är iofs väldigt kort också så krävs ingen massiv längd såklart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grym frukostbuffet som utlovat med egen omellettkock och pankakskock, nu skulle man kunna sova som en bäbis. Tyvär så hinner jag inte med någon nap då dom kör EPT start kl 12 i det här landet (fattar dom inte att vi är trötta pokerspelare), såg ut som väldigt trötta miner bland en del av kidsen nere vid buffen.

 

Taggad för att spela nu i alla fall, hoppas det går bra så jag får stanna ett par dagar till, såg att dom gjorde reklam för en smaskig shoppinglunch med champagne där nere i lobbyn som man måste hinna med. On another note så måste jag maila min lärare för att göra 3 kompletteringsuppgifter pga att jag missat en del obligatoriska seminarier, hard knock life.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...